Vauva.fi on Saatanan tekosia.Päivää töissä oltu ja kaupassa käyty.
Mie oon käynny vauva.fissä kun meijän kerho siirtyi sinne kerhojen loputtua.
Vauva.fi on Saatanan tekosia.Päivää töissä oltu ja kaupassa käyty.
Mie oon käynny vauva.fissä kun meijän kerho siirtyi sinne kerhojen loputtua.
Mukavuudesta tiedä. Joskus käynyt siellä lukemassa tiettyjä juttuja.Mä en ole käväissyt vuosiin mutta jos noin mukava paikka on, täytynee alkaa seurata esim. moottoripyöräaiheisia palstoja. Siellä saattaa olla jopa 1 tai 2 asiallista vastausta
Moikkat!Heipä hei!
Nyt on sitte eka keskustelu pikkujäbästä käyty, lastensuojelun ehkäisevän perhetyöntekijän kanssa, vaiko mikälie hän sitte olikaan. Hoitopaikasta oli lto kans mukana ja lähete lastenpsykologille, näillä näkymin loppuviikosta soittelee tapaamisaikaa. Kylläpä jännitti ja pelotti mennä sinne, mutta ei se onneks sitte ollukaan ihan kauheen kamalaa, lapsen parasta ajatellessa kerta, niiin kyllä se tästä
Nyt meen hakee poikaset ja sit ruokakauppaan, josko tänään illalla pääsis sinne salillekin sitte
Täytyy sen olla mukava jos intternetissä sanotaan niin.Mukavuudesta tiedä. Joskus käynyt siellä lukemassa tiettyjä juttuja.
Joo nopeeta toimintaa, pitää olla iloinen siitäMoikkat!
Ja voi että mä oon ilonen teijen puolesta, että asiat järjestyvät noinkin rivakasti ! Että oikeesti ollaan otettu aikaa ja paneuduttu ja laitettu nopeasti rattaita pyörimään eikä esim. odottelemaan syksyn tuloa.
Ja hyvä, että sulle vallankin jäi palaverista ja tapaamisesta hyvä kuva, koska se on hurjan tärkee asia . Se, että saa huomata, että kaikki pöydän ääressä istuvat ovat juuri sua ja sun lastasi varten valmiina tekemään töitä ja laittamaan likoon oman ammattitaidon ja panoksen täysillä, helpottaa hurjasti sitä omaa mielenmyllerrystä huolineen kaikkineen.
Asiat siis järjestyvät ja loksahtelevat paikoilleen eli - atm *halaa rutistaa* elämä kannattelee oikein tukevasti ja kannustavasti .
Onkohan noit titteleitä luvassa lisää?kun saa palstauudistuksen jälkeen 25 tykkäystä niin saa 10 aktiivisuuspistettä lisää ja nousee tunnettujen jäsenten arvostettuun joukkoon
Mitä nopeammin ovat ns. tehtävien tasalla, sen nopeammin kaikkien elo helpottuu - ja varsinkin lapsen .Joo nopeeta toimintaa, pitää olla iloinen siitä
Kyllähän tää elämä taas tästä alkaa pikkuhiljaa ilostumaan ja normalisoitumaan taas. Valosta saa kummasti energiaa
Se pitää testataOnkohan noit titteleitä luvassa lisää?
Ny kun "tykkäyksiä" on erilaisia, niin montakohan "hauska" tai "ihana"- tykkäystä pitää kerätä ollakseen hauska tai ihana jäsen?
Onkohan noit titteleitä luvassa lisää?
Ny kun "tykkäyksiä" on erilaisia, niin montakohan "hauska" tai "ihana"- tykkäystä pitää kerätä ollakseen hauska tai ihana jäsen?
Jos saa tarpeeksi alapeukkuja, niin pääsiskö sillä äkäisten jäsenten kerhoon?...tota :niiskaisee*..ööö....on sieltä tulossa lisääkin ....mainetta ja kunniaa ...
...jostain jotenkin kuulin ....
Totta.Mitä nopeammin ovat ns. tehtävien tasalla, sen nopeammin kaikkien elo helpottuu - ja varsinkin lapsen .
Ja ehdottomasti kohti valoa ja iloa, vaikka sitten ihan pikkiriikkisen pienillä sipsutusaskeleilla - sekin on joskus varsin riittävää vauhtia
Jos saa tarpeeksi alapeukkuja, niin pääsiskö sillä äkäisten jäsenten kerhoon?
Sä oot vaihtanu nimimerkkiä niin usein et sulla on joissain muissa pisteissä puutteita nykyisen nimimerkkis puitteissa.Mulla on 25+ tykkäystä enkä ole tunnettu jäsen.
Totta.
Pikkuhiljaa hyvä tulee Onhan tässä näitä muutoksia ollut kylliksi viimeisen vuoden aikana, ihmekös jos toisinaan meinaa olla jaksaminen koetuksella. Kaikelle on aikansa ja paikkansa, jos jotain huonoa, niin yleensä jotain hyvääkin jossain vaiheessa
Mutta sä aloitit jäsenestä joten ylöspäin olet kipuamassaMulla on 25+ tykkäystä enkä ole tunnettu jäsen.
Jäiskö siitä sitten joku merkintä omaan profiiliin/tietoihin ja sieltä sitten saisi jonkun ketjun helposti etsittyä?mitä se meinaa, jos klikkaa tuota "seuraa tätä ketjua" hommaa?
Siitä voi laittaa ylläpidolle viestiä. Esim jostain ketjusta jos olis aihetta poistoon.tai mitä jos raportoi?