The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Kunpa olisinkin.

Mut tunnistat oman ukkokultasi siitä, et hän runpaloi huomattavasti paremmin kuin mä. Joten erehtymisen vaaraa ei ole.

Ja ihan siitäkin tiedän, että täälläpäin saunaa lämmittävät naarasotukset ovat hirveen harvinaisia. Ja koska muistini ja järkeni ei o ihan vielä täysin mennyt, niin luulen muistavani miltä naarasotus noin suurinpiirtein näyttää.
Kyllä mä voisin sinullekin saunan lämmittää.

Mutta hienoa jos taas innostuit musisoinnista, jospa siitä alkaisi taas maailmaasi ilmestyä värejä, aluksi hyvin hailakkaana ja pikku hiljaa voimistuen:rolleyes:
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Mä ymmrän kohteliaisuuksien ja käytöstapojen päälle edes hieman.

Mut nyt on RoutaCattilan näppäimistönrajoitin kalibroinnin tarpeessa
Ollos höpisemättä ite siellä, senkin hassu *ja tähän kiitos se pusipusihymiö* - tiiät itekin että sua on siunattu moisilla hienoilla taidoilla eikä niitä ole pitämän missään sivussa eikä piilossa vaan rouheen ronskisti vain esille ja käyttöön :)!

Ole ylpeä isosti osaamisistasi ja lahjoistasi :). Ja koska sulla on hienosti vielä elämänkokemusta ja -näkemystä ja sitä sielukkuuttakin - onononon vaikka mitä tähän sanoisit! - niin noiden avulla sä helposti maalaat upeita musiikkikuvia teksteineen kaikkineen.

Tää on niin faktahommaa :) *halipusit tähän*
 
Viimeksi muokattu:
Ollos höpisemättä ite siellä, senkin hassu *ja tähän kiitos se pusipusihymiö* - tiiät itekin että sua on siunattu moisilla hienoilla taidoilla eikä niitä ole pitämän missään sivussa eikä piilossa vaan rouheen ronskisti vain esille ja käyttöön :)!

Ole ylpeä isosti osaamisistasi ja lahjoistasi :). Ja koska sulla on hienosti vielä elämänkokemusta ja -näkemystä ja sitä sielukkuuttakin - onononon vaikka mitä tähän sanoisit! - niin noiden avulla sä helposti maalaat upeita musiikkikuvia teksteineen kaikkineen.

Tää on niin faktahommaa :) *halipusit tähän*
Kattis vei nyt kyllä sanat näppikseltäni!
 
Ollos höpisemättä ite siellä, senkin hassu *ja tähän kiitos se pusipusihymiö* - tiiät itekin että sua on siunattu moisilla hienoilla taidoilla eikä niitä ole pitämän missään sivussa eikä piilossa vaan rouheen ronskisti vain esille ja käyttöön :)!

Ole ylpeä isosti osaamisistasi ja lahjoistasi :). Ja koska sulla on hienosti vielä elämänkokemusta ja -näkemystä ja sitä sielukkuuttakin - onononon vaikka mitä tähän sanoisit! - niin noiden avulla sä helposti maalaat upeita musiikkikuvia teksteineen kaikkineen.

Tää on niin faktahommaa :) *halipusit tähän*
"Netrafi on havainnut virheen 12703. Toimimaton apinasuodin osoittessa routamisu.net"

Selaimeni herjaa tommoista.
 
"Netrafi on havainnut virheen 12703. Toimimaton apinasuodin osoittessa routamisu.net"

Selaimeni herjaa tommoista.
:D - hahaa - täällä onkin melkoinen sirkusmeinki ollut joten toimimaton apinasuodatin vain kuulostaa sangen kotoisalta

Ja suotta herjailee - tosiasioitahan mä tässä vain sain laitettua sulle kirjalliseen muotoon. Asioita, jotka sä itekin tiiät jo - ja tunnetkin siellä pumppuosastossas, kun oikein sitä maltat tarkistella. Joten loppujen lopuksi - ei mitään uutta tämän kauniin taivaan alla :)
 
  • Tykkää
Reactions: IhQ ja Bitch
:oops:...ai sentään, mun pitänee lopettaa tää venyttely ja venyminen kun en kerta osaa omalla tontillakaan pysyä...


:D - alas höpistä siellä sinäkin, ei sun näppikseltäs noin helposti sanat häviä *halipusitus naamanen tähän nyt*

Höpisen sivusilmällä katsellessani nuoren velhon ensiaskelia noitien ja velhojen koulussa. Lienen kymmenettä kertaa, mutta aina vaan jämähdän telkkarin ääreen kun Tylypahkan näen :geek:
 
  • Tykkää
Reactions: IhQ ja FreezeCat
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä