onneks kehitys ei ole saavuttanut vielä ihan kaikkia kolkkiaAijaa. Mä oon joskus lämmittänyt vanhempien mökillä.
onneks kehitys ei ole saavuttanut vielä ihan kaikkia kolkkiaAijaa. Mä oon joskus lämmittänyt vanhempien mökillä.
Ja sähkökiukaat yleistyneet.entisvanhaan saunanlämmitys oli akkojen hommaa
sääli että kehitys on kehittynyt
Mulla ainakin kun ihan vaan otsikkoa painaa, niin se hyppää ekaan lukemattomaan.
Kyllä mä voisin sinullekin saunan lämmittää.Kunpa olisinkin.
Mut tunnistat oman ukkokultasi siitä, et hän runpaloi huomattavasti paremmin kuin mä. Joten erehtymisen vaaraa ei ole.
Ja ihan siitäkin tiedän, että täälläpäin saunaa lämmittävät naarasotukset ovat hirveen harvinaisia. Ja koska muistini ja järkeni ei o ihan vielä täysin mennyt, niin luulen muistavani miltä naarasotus noin suurinpiirtein näyttää.
Saunan lämmittäminen hoituu täälläkin multa - jopa - ja nykyään myös esikoiseltakinentisvanhaan saunanlämmitys oli akkojen hommaa
Se oli kyllä vaativa tehtävä, väänsin hanikasta ja kiuas rupesi lupaavasti napsahtelemaan. Ei tarvinnut ohjekirjaa.entisvanhaan saunanlämmitys oli akkojen hommaa
Mä ymmrän kohteliaisuuksien ja käytöstapojen päälle edes hieman....ja laitat tuota jumalaisen hienoa taitoas sanojen suhteen sivuille lentämään ja siinä sivussa tapailemaan sävelkulkuja
!
Ollos höpisemättä ite siellä, senkin hassu *ja tähän kiitos se pusipusihymiö* - tiiät itekin että sua on siunattu moisilla hienoilla taidoilla eikä niitä ole pitämän missään sivussa eikä piilossa vaan rouheen ronskisti vain esille ja käyttöön !Mä ymmrän kohteliaisuuksien ja käytöstapojen päälle edes hieman.
Mut nyt on RoutaCattilan näppäimistönrajoitin kalibroinnin tarpeessa
Jos mie pääsen puusaunan äärelle ei siellä ukot rieku lämmityspuuhissa . Se on miun lempi puuhaa .entisvanhaan saunanlämmitys oli akkojen hommaa
Kattis vei nyt kyllä sanat näppikseltäni!Ollos höpisemättä ite siellä, senkin hassu *ja tähän kiitos se pusipusihymiö* - tiiät itekin että sua on siunattu moisilla hienoilla taidoilla eikä niitä ole pitämän missään sivussa eikä piilossa vaan rouheen ronskisti vain esille ja käyttöön !
Ole ylpeä isosti osaamisistasi ja lahjoistasi . Ja koska sulla on hienosti vielä elämänkokemusta ja -näkemystä ja sitä sielukkuuttakin - onononon vaikka mitä tähän sanoisit! - niin noiden avulla sä helposti maalaat upeita musiikkikuvia teksteineen kaikkineen.
Tää on niin faktahommaa *halipusit tähän*
"Netrafi on havainnut virheen 12703. Toimimaton apinasuodin osoittessa routamisu.net"Ollos höpisemättä ite siellä, senkin hassu *ja tähän kiitos se pusipusihymiö* - tiiät itekin että sua on siunattu moisilla hienoilla taidoilla eikä niitä ole pitämän missään sivussa eikä piilossa vaan rouheen ronskisti vain esille ja käyttöön !
Ole ylpeä isosti osaamisistasi ja lahjoistasi . Ja koska sulla on hienosti vielä elämänkokemusta ja -näkemystä ja sitä sielukkuuttakin - onononon vaikka mitä tähän sanoisit! - niin noiden avulla sä helposti maalaat upeita musiikkikuvia teksteineen kaikkineen.
Tää on niin faktahommaa *halipusit tähän*
...ai sentään, mun pitänee lopettaa tää venyttely ja venyminen kun en kerta osaa omalla tontillakaan pysyä...Kattis vei nyt kyllä sanat näppikseltäni!
- hahaa - täällä onkin melkoinen sirkusmeinki ollut joten toimimaton apinasuodatin vain kuulostaa sangen kotoisalta"Netrafi on havainnut virheen 12703. Toimimaton apinasuodin osoittessa routamisu.net"
Selaimeni herjaa tommoista.
...ai sentään, mun pitänee lopettaa tää venyttely ja venyminen kun en kerta osaa omalla tontillakaan pysyä...
- alas höpistä siellä sinäkin, ei sun näppikseltäs noin helposti sanat häviä *halipusitus naamanen tähän nyt*
Ja ihan samaa vikaa tyrkkää täälläkin . On noi Potterit kuitenkin niin hyviä ja hienosti tehtyjäHöpisen sivusilmällä katsellessani nuoren velhon ensiaskelia noitien ja velhojen koulussa. Lienen kymmenettä kertaa, mutta aina vaan jämähdän telkkarin ääreen kun Tylypahkan näen
Hyyhmis meinaa vaieta, sit piirtyy kyllä metrinen rasti seinään :saint:..mä kohta uskalla mitään laittaa tältä näppikseltä tulemaan vaan piän suuni supussa...
Hyyhmis meinaa vaieta, sit piirtyy kyllä metrinen rasti seinään :saint:
Ei saakkaan vaieta, Kissalan amatööriradioaseman lähetykset on just parhaita
Jeess, laitattekin sitten ihan tolkuttoman ison ruksin....mä kun hoitelen tässä tätä suusupussataitoani todella hyvin
..että sitä päivää odotellessa....
Jos kissala vaikenee me tullaan porukalla poistamaan mute.
Jeess, laitattekin sitten ihan tolkuttoman ison ruksin....mä kun hoitelen tässä tätä suusupussataitoani todella hyvin
..että sitä päivää odotellessa....
Ei saakkaan vaieta, Kissalan amatööriradioaseman lähetykset on just parhaita
- siekin siellä *halipusit* <3....mä meen nyt ihan hämäännyksiin ja hämmennyksiin tässä...Jos kissala vaikenee me tullaan porukalla poistamaan mute.
Se on hyvä treenata valmiiksi, jouluun on vain puoli vuotta- siekin siellä *halipusit* <3....mä meen nyt ihan hämäännyksiin ja hämmennyksiin tässä...
Kohta oon toimimassa Petteri Punakuonon varakuonona....