The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mulla alkoi tänään näkyyn nuo uudet hymiöt. Mutta kun laittaa sen viestiin niin ei näy siinä mutta vastauksessa sitten kuitenkin.
Mulla näky ne uudet jo kertaalleen mutta *huokaisee väräjävällä äänellä syvään*...sitten ne kaikki uudet vietiin multa pois...

Tosin...ehkä ihan hyväkin juttu :D...mä kun taidan muutenkin viljellä noita pallonaamoja liiankin kanssa *luimistelee ja noloilee*...:p

No ihme väsymys ollu koko päivän. Markkinahumut meni vituiks ku tuli vettä ko aisa ja tuuli ihan hirveesti.
Mummo lupas ottaa poitsut yöks ja piti olla menoa illaks, mutta nyt kusi sekin.
Oisko se eilinen salilla käynti vielä kropassa vaikuttamassa.... Mutta voi kökkönen sentään...eipä kait nuille yllättäville tekijöille minkään mahda. Sun täytyy vain sovitella illan menoa johonkin toiseen saumaan...hyvää kannattaa aina odottaa :)

Oisko se eilinen salilla käynti vielä kropassa vaikuttamassa.... Mutta voi kökkönen sentään...eipä kait nuille yllättäville tekijöille minkään mahda. Sun täytyy vain sovitella illan menoa johonkin toiseen saumaan...hyvää kannattaa aina odottaa :)
Joo varmaan tekee osansa.

No eihän niille mitään voi tosiaan. Ehkä sitte joskus toiste.

Joo varmaan tekee osansa.

No eihän niille mitään voi tosiaan. Ehkä sitte joskus toiste.
...mutta ymmärrän kyllä että sua harmittaa ja oot pettynyt, kun kuitenkin tommosia kivoja asioita on ehtinyt odottaa ja suunnitellakin jotain päivän varalle... Seuraavaa kertaa kohti vain paremmalla onnella :)!

Toisaalta - sulla on siellä seuranas maailman parhaat kavaljeerisi,joten ihan kauheen isosti ei voi valittaa :) <3...

IhQ
Heipsismoipsis..
Miun tarttis kuulemma lähteä pikkuisenvähäsen ulos kans tänään, ihan tosin hetkeks vaan kaverin seuraks, melkein niinku livemusaa kuuntelee muttei kuitenkaan ihan o_O:rolleyes:
Kattoo nyt mitä siitä tulee. Sen pitäs tulla hakee miut tuossa tunteroisen kuluttua. Hmm..ulkoilmajuttu, ja yllättäen alkaa jotenkin epämiellyttävästi harmaantua tuo sää tuol..:unsure:

• Tykkää
Reactions: famipala
Heipsismoipsis..
Miun tarttis kuulemma lähteä pikkuisenvähäsen ulos kans tänään, ihan tosin hetkeks vaan kaverin seuraks, melkein niinku livemusaa kuuntelee muttei kuitenkaan ihan o_O:rolleyes:
Kattoo nyt mitä siitä tulee. Sen pitäs tulla hakee miut tuossa tunteroisen kuluttua. Hmm..ulkoilmajuttu, ja yllättäen alkaa jotenkin epämiellyttävästi harmaantua tuo sää tuol..:unsure:

...melkein niinku livemusaa kuuntelee muttei kuitenkaan ihan...:D - ihanan epämääräistä!

No mutta - säätilaan sopivat vermeet ylle ja lantiosheikkaukset vain kohdilleen niin a vot!, ei muuta kuin pitämään hauskaa :)!

• Tykkää
Reactions: IhQ
...mutta ymmärrän kyllä että sua harmittaa ja oot pettynyt, kun kuitenkin tommosia kivoja asioita on ehtinyt odottaa ja suunnitellakin jotain päivän varalle... Seuraavaa kertaa kohti vain paremmalla onnella :)!

Toisaalta - sulla on siellä seuranas maailman parhaat kavaljeerisi,joten ihan kauheen isosti ei voi valittaa :) <3...
Paitsi ne lähtee mummolaan ja jään ihan yksikseni. Ku en viiti enää peruuttaa, ku ei se poikien vika oo et mun suunnitelmat peruuntu.

Mut eiköhän se tästä taas ala elämäki hymyilee :)

:mad::mad::(
....iiiiihan eeeepistäääää...mulla ei näy mitn uusia väripallonaamoja ollenkaan...sentään tässä ollaan melkein suurvisiirinpuolikkaita, että joku roti nyt tähänkin osoitteeseen ja sassiin!!! :D

Enkä mä saa avatartakaan vaihdetuksi ollenkaan kun hylkii tämän uudistuksen jälkeen koko ajan mutta -ei tuo kait haittaakaan :). Ja kun tää mun suhde näihin hilavitkuttimiin on mitä on, niin ihan kauheesti ei vissiin kandeis sitä jumalaista moukantuuriakaan kokeilla :D..
No Höh,(n):coffee: harmi, kun toisilla näkyy nopeemin ja toisilla myöhemmin. Kumma juttu. o_OMulla tunkee noi hymiöt väärään paikkaan ja on tuskan ja työn takana saaha ne oikein. :mad:

Paitsi ne lähtee mummolaan ja jään ihan yksikseni. Ku en viiti enää peruuttaa, ku ei se poikien vika oo et mun suunnitelmat peruuntu.

Mut eiköhän se tästä taas ala elämäki hymyilee :)

Jahans, tulipa mun taas luettua ja ymmärrettyä jotenkin perin syheröisesti :D...mutta nyt sitten otat tämän vapaa- aikasi ihan laadukkaasti itsellesi eli rentoudut ja nautit ja puuhastelet mitä haluat :)

Ja kyllä se elo hymyilee, vaikka välillä keksii tehdä omia jäyniäänkin :)

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä