Saanhan anteeksi jos en kuvittele?Kuvitelkaa mut 15cm pidempänä, kaljuna, parrakkaana ...
Saanhan anteeksi jos en kuvittele?Kuvitelkaa mut 15cm pidempänä, kaljuna, parrakkaana ...
Joo, ei ihan ensivaikutelma ainakaan ollut hyvä. Tuskin siitä muuttuu vaikka useampaan kertaan kuuntelis.Kuulin eilen ja ihan paskaa.Pilanneet hyvän biisin mut onneks alkuperänen on olemassa ja sitä voi kuunella.
Niinpä. Eivät osaa käyttää muuta sanaa kuin vierailijaKyl noist harmailijoist osa jaksaakin nillittää turhasta
Niin luulisi olevan ja porukoilla olisi lauantaina enemmän aikaa käydä ostoksilla kuin arkena.Jotenkin luulis, et puutarhamyymälälle kesälauantait olis sitä parasta myyntiaikaa.
No Juu Kyl mä relaan, kuhan pyykit laitan kuivumaan ja laitan leffan pyörimään. Juu ootan maanantaihin että saan lisää kukkia...ja sunnuntaitkin !
Viikonloppunahan "kaikki" on kesäaikaan jotakin rapsuttamassa ja kuopsuttamassa ja laittamassa, jos ja kun sitä kiinnostusta semmoseen on.
No, Kais, ehdit sä kyllä maanantainakin . Nyt vaan joudut - pahus soikoon - relaamaan ja olemaan kivasti jouten...
Niinpä.Niinpä. Eivät osaa käyttää muuta sanaa kuin vierailija
Niinpä.
Jos mä kirjoittaisin harmaana, niin käyttäisin nimimerkkiä örp, valtteri, naskali, kermaleivos, voivalvatti, herrakani, tervajänis, lehtokurppa, satunnainenmatkailija. Enkä ihmettelis miks nimimerkkiä vierailija ei voi käyttää.
Pikemminkin ihmettelen miks kukaan ei o rekisteröiny nimimerkkejä TSIH! ja 715517!
Kohtapa nekin voi täällä ollaNiinpä.
Jos mä kirjoittaisin harmaana, niin käyttäisin nimimerkkiä örp, valtteri, naskali, kermaleivos, voivalvatti, herrakani, tervajänis, lehtokurppa, satunnainenmatkailija. Enkä ihmettelis miks nimimerkkiä vierailija ei voi käyttää.
Pikemminkin ihmettelen miks kukaan ei o rekisteröiny nimimerkkejä TSIH! ja 715517!
No tän kerran saat anteeks.Saanhan anteeksi jos en kuvittele?
Saattaa olla viellä auki viiteen tai kuuteen, en muista. Mutta ovat sen verran kaukana, ettei viitti kävellen lähtee koittamaan onnea.Puutarhamyymälät, siis kasvihuoneiden yhteydessä olevat, ovat taatusti auki nytkin! Ja muutenkin, niistä voi ostaa ilman että s-ketju tai k-versio iskoo välistä voittoa.
No en mä viitti, ku joutuis sit luomaan jokasen uuden nikin takii uuden sähköpostiosotteen, kun enää ei voi käyttää yhtä ja samaa sähköpostii loputtomasti, kuten aiemmin....ja miten mulle tuli semmoinen vinkeen villi tutina että ei mene kaukaakaan kun noi on rekisteröity
Enhän mä nyt noin pitkälle osannut ajatella, kun menen aina autolla joka paikkaan
Saattaa olla viellä auki viiteen tai kuuteen, en muista. Mutta ovat sen verran kaukana, ettei viitti kävellen lähtee koittamaan onnea.
No en mä viitti, ku joutuis sit luomaan jokasen uuden nikin takii uuden sähköpostiosotteen, kun enää ei voi käyttää yhtä ja samaa sähköpostii loputtomasti, kuten aiemmin.
No Juu ei sitä Tuu ajateltuaE
Enhän mä nyt noin pitkälle osannut ajatella, kun menen aina autolla joka paikkaan
..ootkos sä syönyt mitenkä sinne tsihittelyn alle?...jos oot heikoilla ruuilla niin se on kyllä helposti tilanteet kaakossa ...Kylläpä hujahtaa nopeesti päähän
No Juu ei sitä Tuu ajateltua
Nyt muuten näkyy mullakin uudet hymiöt.
Ei kyllä niin ikinä pitäs tehä mitään suunnitelmia ko kaikki aina kusee.
No ihme väsymys ollu koko päivän. Markkinahumut meni vituiks ku tuli vettä ko aisa ja tuuli ihan hirveesti.Nooh...mikäs nyt mättää? *halaa ja lohduttaa ja paijaa*
No pari annosta makrulaatikkoa. Ja aamul pari leipää. Ei oikein maistu taas toi ruoka. Ton laatikonkin väkisin pistin alas menee...ootkos sä syönyt mitenkä sinne tsihittelyn alle?...jos oot heikoilla ruuilla niin se on kyllä helposti tilanteet kaakossa ...
Maltilla ja nautiskellen siellä