The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
:)
..ja sunnuntaitkin :)!

Viikonloppunahan "kaikki" on kesäaikaan jotakin rapsuttamassa ja kuopsuttamassa ja laittamassa, jos ja kun sitä kiinnostusta semmoseen on.

No, Kais, ehdit sä kyllä maanantainakin :). Nyt vaan joudut - pahus soikoon ;) - relaamaan ja olemaan kivasti jouten...
No Juu Kyl (y)mä relaan, kuhan pyykit laitan kuivumaan ja laitan leffan pyörimään. Juu ootan maanantaihin että saan lisää kukkia.:)

Niinpä. Eivät osaa käyttää muuta sanaa kuin vierailija :D
Niinpä.
Jos mä kirjoittaisin harmaana, niin käyttäisin nimimerkkiä örp, valtteri, naskali, kermaleivos, voivalvatti, herrakani, tervajänis, lehtokurppa, satunnainenmatkailija. Enkä ihmettelis miks nimimerkkiä vierailija ei voi käyttää.

Pikemminkin ihmettelen miks kukaan ei o rekisteröiny nimimerkkejä TSIH! ja 715517!

Niinpä.
Jos mä kirjoittaisin harmaana, niin käyttäisin nimimerkkiä örp, valtteri, naskali, kermaleivos, voivalvatti, herrakani, tervajänis, lehtokurppa, satunnainenmatkailija. Enkä ihmettelis miks nimimerkkiä vierailija ei voi käyttää.

Pikemminkin ihmettelen miks kukaan ei o rekisteröiny nimimerkkejä TSIH! ja 715517!

...ja miten mulle tuli semmoinen vinkeen villi tutina että ei mene kaukaakaan kun noi on rekisteröity :D

• Tykkää
Reactions: IhQ
Niinpä.

Kohtapa nekin voi täällä olla :D

:oops:
Puutarhamyymälät, siis kasvihuoneiden yhteydessä olevat, ovat taatusti auki nytkin! Ja muutenkin, niistä voi ostaa ilman että s-ketju tai k-versio iskoo välistä voittoa.
Saattaa olla viellä auki viiteen tai kuuteen, en muista. Mutta ovat sen verran kaukana, ettei viitti kävellen lähtee koittamaan onnea. :unsure::oops:

No en mä viitti, ku joutuis sit luomaan jokasen uuden nikin takii uuden sähköpostiosotteen, kun enää ei voi käyttää yhtä ja samaa sähköpostii loputtomasti, kuten aiemmin.

Oiiiih...ethän sä nyt voi pettää mun vankkumatonta luottamusta suhun ja fanituskannatustani *järkyttyneen voipuneena pyyhkäisee rennolla ranneliikkeellä otsaansa*....

...kyllä sä kuitenni jotain juonia keksit, senkin ihana velmunen :) *halipusitukset*

Suomessa nähdään lauantaina ennennäkemätön konsertti, kun suosikkiartistit kokoontuvat Olympiastadionille herättämään tunteita ja yllättämään. Hyppää mukaan Live Aid -huumaan!

Lauantaina 6. kesäkuuta Helsingin Olympiastadionilla järjestetään viiden tunnin mittainen, Suomessa ennennäkemätön Live Aid Uusi Lastensairaala 2017 -megakonsertti.

Konsertissa esiintyvät mm. Uusi Lastensairaala 2017 -hankkeelle sävelletyllä Lohtu -kappaleella esiintyvät artistit – poikkeuksellisen laaja joukko Suomen suosituimpia artisteja ja taiteen ammattilaisia. Konserttia voi seurata suorana lähetyksenä MTV3 –kanavalla ja MTV Katsomossa lauantaina kello 17.00 alkaen.

Live Aid Uusi Lastensairaala 2017 -konsertissa esiintyvät muun muassa Chisu, Adam Lambert, Jari Sillanpää, Jenni Vartiainen, Jesse Kaikuranta, Johanna Kurkela, Jorma Uotinen, Juha Tapio, Lauri Tähkä, Lauri Ylönen, Lilli Paasikivi, Matti Salminen, Pekka Kuusisto, Peter Franzén, Riki Sorsa, Samuli Edelmann, Elastinen, Sunrise Avenue, Mira Luoti, Brädi ja Toni Wirtanen.

Konsertissa tullaan kuulemaan ja näkemään ainutlaatuista sisältöä ja uniikkeja komboja artistien, taiteilijoiden ja musiikin näkökulmasta. Konsertin liput ovat myynnissä Lippupalvelussa. Lipputulot sekä suoran lähetyksen aikana lahjoitetut rahat ohjataan lyhentämättömänä maailman parhaan Lastensairaan rakentamiseen.

Live Aid -konsertti tarjoaa viiden tunnin ajan huippuviihdettä, seuraa lähetystä lauantaina klo 17 alkaen!

No Juu ei sitä Tuu ajateltua :LOL:
Nyt muuten näkyy mullakin uudet :ROFLMAO:hymiöt.

....iiiiihan eeeepistäääää...mulla ei näy mitn uusia väripallonaamoja ollenkaan...sentään tässä ollaan melkein suurvisiirinpuolikkaita, että joku roti nyt tähänkin osoitteeseen ja sassiin!!! :D

Enkä mä saa avatartakaan vaihdetuksi ollenkaan kun hylkii tämän uudistuksen jälkeen koko ajan mutta -ei tuo kait haittaakaan :). Ja kun tää mun suhde näihin hilavitkuttimiin on mitä on, niin ihan kauheesti ei vissiin kandeis sitä jumalaista moukantuuriakaan kokeilla :D..

Jahans. Parikolloilu sai luvan väistyä eli tuli siirto huomiselle päivälle, kun pojalle urkenikin saumaa lähteä kavereidensa kanssa hiekkamontulle pärräämään...eihän siinä, onhan tässä päivää...

Tosin. Mulle jäi sitten semmoinen kiva hötkyilyvaara eli *huokaus*...diipadaapa...mitäs nyt sitten :O?!

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä