Onko Boobabella toi sininen kukkanen allekirjoituksena?
Tommoisellahan me korvataan avatarit.
..no nyt mulla sitten varmaan on silmät turvoksissa kun siis...mikä ihmeen sininen kukkanen?
Onko Boobabella toi sininen kukkanen allekirjoituksena?
Ai kenelle? Vähän kortilla noi tyypit. Tos lähistöllä on tänää sellanen ryyppyjuhla (mukamas markkinat nekin) niin kaikki on menossa sinne, eikä mua kyllä mikään juominen kiinnosta, eikä känniläisten seurakaan oikeen tänään.Ärsyttävää jos suunnitelmat peruuntuu..kilauta toiselle kaverille, jos keksisitte jotain muuta kivaa?
On, lykkäsin kuvan sinne. prkleOnko Boobabella toi sininen kukkanen allekirjoituksena?
Etkö näe?..no nyt mulla sitten varmaan on silmät turvoksissa kun siis...mikä ihmeen sininen kukkanen?
Etkö näe?
Ai kenelle? Vähän kortilla noi tyypit. Tos lähistöllä on tänää sellanen ryyppyjuhla (mukamas markkinat nekin) niin kaikki on menossa sinne, eikä mua kyllä mikään juominen kiinnosta, eikä känniläisten seurakaan oikeen tänään.
Mut mä ehkä jo sain tekemistä/seuraa tälle illalle, osaksi iltaa ainaki Tosin sekin on vähän auki vielä.
Näkyy mun viestissä tekstin alapuolella....no siis mitä? Ja missä se pitäs näkyä? Mulla vain näkyy sun kirjoitus, ei muuta...
...yäääh...mie en ala yhtään mitään....mua poikotoijjaan täällä nyt ja kiusataa....mään pois kohta kokonaan enkä palaa ikuna. Ni.!
Mä testasin, mut kuva oli ruudun kokoinen, niin otin pois.On, lykkäsin kuvan sinne. prkle
Elä välitä, en miekään näe.....no siis mitä? Ja missä se pitäs näkyä? Mulla vain näkyy sun kirjoitus, ei muuta...
...yäääh...mie en ala yhtään mitään....mua poikotoijjaan täällä nyt ja kiusataa....mään pois kohta kokonaan enkä palaa ikuna. Ni.!
Joo, pitää olla pienempi kuva.Mä testasin, mut kuva oli ruudun kokoinen, niin otin pois.
Ihuna ruusunen ...jotenkin hurja osuva sulle, mun mielestäTämmönen on mulla allekirjoituksena.
Näkyy mun viestissä tekstin alapuolella.
No hallelujaa - siellä toinen syrjitty *halaarutistaa ja pussaa*....mutta on tää nyt ihan epistä että toisille vaan ruusuja tyrkätään ja toiset sitten saa vaan pelkkää ilmaa...Elä välitä, en miekään näe..
Ja jossain voi vaikka syödä vähän jotain suolaista.Ei mullakaan aina tunnu heti joskus pitää juoda useempikin eikä tunnu nousevan yhtään nuppiin. Kai se ruoan vähyys vaikuttaa. mut onhan tässä aikaa ottaa ja himmailla ja ottaa...
No, miun tarvii lähteä sutimaan nassua edustuskuntoon (rofl, ihan niinku tähän mikään auttais)
joten, illemmalla palajan...vilkutivilkuti!
Samaa kanssa katselin..no nyt mulla sitten varmaan on silmät turvoksissa kun siis...mikä ihmeen sininen kukkanen?
Eikös olekinKirjauduin. Härregyyd!!!!!! Ei vittu, ei saatana.
..mä jo aattelin viskoa tämän koneenkin tonne harakoitten kiitoradalle, jotta nekin saisivat vähän haastetta tohon räpiköivään tyyliinsä väistellessä NUFOja ....Samaa kanssa katselin
Tai siis en katsellu eiku mitä
Marisenpas, mä en vielä tottunu siihen edelliseenkään.elekää marisko, pian tähän tottuu