The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Suomen kesä on vähäluminen, kyllä. Pari vaatekertaa oli mukana ja miehellä rinkassa kaikki syötävät ja juotavat. Minä onneton unohdin lippalakit, pipot ja lapaset. Kaikkia olisi tarvittu saarireissulla. Vaikka vettä ripsotteli, niin aurinkoakin oli. Nyt pää kipee, otin migreenilääkkeen. Kivaa oli silti.

Suomen kesä on vähäluminen, kyllä. Pari vaatekertaa oli mukana ja miehellä rinkassa kaikki syötävät ja juotavat. Minä onneton unohdin lippalakit, pipot ja lapaset. Kaikkia olisi tarvittu saarireissulla. Vaikka vettä ripsotteli, niin aurinkoakin oli. Nyt pää kipee, otin migreenilääkkeen. Kivaa oli silti.

..raittiin kesäilman myrkytyksen sait siis *halaa ja paijaa*

Mutta vaikka lunta ei pudotellutkaan ;), niin hyvä kun lähditte ja nautitte :). Nyt voikin loppuillan vain olla kotiseinien sisäpuolella viihtymässä lämmitellen :)

..johan oli taas meillä draamankaarta, voi sentään näitä lutuisia ipanoita <3...tää yksi räpsyripsinen kaveri oli päivän aikana jostain elämää ihmeellisestä ja suuresta asiasta suutahtanut sen verta kovasti, että oli silloin siinä tilanteessa ja hetkessä kieltäytynyt lauantaipäivän karkeistansa. Ei siinä mitään.

Sauna on ollut lämpimänä ja tässä ehti siellä hyvän ajan viihtyä, kunnes yhtäkkiä kesken suihkussa käynnin tälle kaverille iski karmea tilanne. Tahtoo justnytheti saunan jälkeiseksi herkukseen nakkeja. Eikä niitä oo! Ja tahtoo sitten sen pienen karkkipussinkin. Eikä sitäkään oo!

Oli kyllä pikkumiehen elämä kurimusta täynnänsä, kun raahusti pyyhkeen kanssa esiin maailmansa myyneen näköisenä.

Mutta. Onneksipa on tämmöinen äiti-ihminen, jonka syliin voi ekaksi tulla murheensa marisemaan...ja joka nyt sattui olemaan hövelillä tuulellakin, niin.

Väistyös murheutuksellisuus ja tullos esille huikean hulvaton hymy ja kiirosrutistukset :). Nyt on nakkeja ja karkkipussi :).

Mä oon aivan liian...tämmönen :oops:....:)

Heh mie oon nyt tunnettu jäsen (y) :LOL:
Olipa hyvä leffa toi Dracula untold,:love: eikä miespääosanäytteljä ollu paha yhtään.:p

...ja voih...täällä rupes satamaan <3...sillain ihanan ropisevasti, kesäisesti :)...pikkasesti kastellen...

Samassa tahdissa
Yhtäaikaa
Askeleet

Käsi
toisen käden
päällä

Sateenvarjon
kahvassa

Ropinan keskellä
Kikatusta ja naurua
Kaksin yhdessä

Kesäillassa.

....jaahas, luokatonta ja hörhöä eli pukkaa pöwwöolotilaa ja jotakin...takaviistoon mars,siis...

• Tykkää
Reactions: IhQ
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä