Eihän me maristakaan enää pahemmin.elekää marisko, pian tähän tottuu
:kiss:
Miten kun tekstiä pienentää, sen saa taas normaaliksi?
Eihän me maristakaan enää pahemmin.elekää marisko, pian tähän tottuu
Onneksi en mäkään ollut ainoa..mä jo aattelin viskoa tämän koneenkin tonne harakoitten kiitoradalle, jotta nekin saisivat vähän haastetta tohon räpiköivään tyyliinsä väistellessä NUFOja ....
Pyykit koneessa, leffa (Tappava ase 3) alkaa 21.Leffa alkaa,kevyet herkut edessä. Aah.
Kylläpäs maristaanelekää marisko, pian tähän tottuu
Voikohan sitä laittaa saapikkaat vai pitääkö jotkut pikkukengät laittaa?? kun ei mikään lämmin...
Kylläpäs maristaan
Kovin oot sinäkin hiljaseks muuttunut tän uudistuksen myötä
Istut meidän kanssa. Seura on takuuhauskaa ja tulee edulliseksi. Tarjoaa kahvia ja Dominoa.No ny se myrkyn lykkäs...lähteekö humpalle vai istuu iltaa hyvässä seurassa....
Sinne missä luulet että on kivempaaNo ny se myrkyn lykkäs...lähteekö humpalle vai istuu iltaa hyvässä seurassa....
No hyväs seuras saan istuu myöhemminkin mut toi ilma...jos olis aurinkoinen niin ei tarvis miettiä. Selvinnee sekin minne sitä sitten lopuks lähtee.Sinne missä luulet että on kivempaa
Ensin hyvässä seurassa ja sitten humpalleNo hyväs seuras saan istuu myöhemminkin mut toi ilma...jos olis aurinkoinen niin ei tarvis miettiä. Selvinnee sekin minne sitä sitten lopuks lähtee.
Mä luulen et toi hyvä seura ei lähe humpalle ja miks sit yksin lähtisin sieltä kesken humppailee. Voi äh kun meni taas hankalaksiEnsin hyvässä seurassa ja sitten humpalle
Ehkä se tässä illan mittaan selkiytyy minne menetMä luulen et toi hyvä seura ei lähe humpalle ja miks sit yksin lähtisin sieltä kesken humppailee. Voi äh kun meni taas hankalaksi
Suomen kesä on vähäluminen, kyllä. Pari vaatekertaa oli mukana ja miehellä rinkassa kaikki syötävät ja juotavat. Minä onneton unohdin lippalakit, pipot ja lapaset. Kaikkia olisi tarvittu saarireissulla. Vaikka vettä ripsotteli, niin aurinkoakin oli. Nyt pää kipee, otin migreenilääkkeen. Kivaa oli silti.
Ota pienet tirsat, ni jaksatKiva,nyt rupee nukuttaa
Välillä mä olen mennyt yksin. Jossain vaiheessa olen saanut juttuseuraa.Mä luulen et toi hyvä seura ei lähe humpalle ja miks sit yksin lähtisin sieltä kesken humppailee. Voi äh kun meni taas hankalaksi