The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ja noita hamahelmimuottejahan on vaikka mihinkä lähtöön, useampia ihan yhdessä paketissakin, ja joo - se puuhastelu kyllä vie mennessään. Niistä voi tehdä vaikka avaimenperiäkin :)!

Älyttömän hienoja uutisia neuvolasta :). Ja hyvä kun sait vielä ohjausta perheneuvolan puolelle. Sissinä sä kyllä olet mennyt ja jaksanut ja sietänyt vaikka ja mitä, joten oon oikeesti sun puolestas nyt täällä hyvilläni, että sulle tarjottiin paikkaa minne voit mennä ns. nollaamaan ajatuksiasi sekä saamaan tukea siihen arkeesi. Tuli siis hyvä fiilis sun puolesta tännekin :).
Clas ohlsonilta löyty semmonen paketti, jossa oli kuus pientä erilaista eläinmuottia. Oisko maksanu kuus vai seittemän euroa. Aattelin et niillä pienillä on varmaan hyvä alotella, pienen miehen kanssa :)

Mua ei enää harmita sekään, etten saanu kesätöitä. Mä oon jo suunnitellu mitä kaikkea kivaa voidaan tehdä sit yhdessä poikasen kanssa, ja miettiny jos mentäis ihan johonkin kerhoon tai ohjattuun perhetoimintaan kesällä. Täällä näyttäis olevan yllättävän paljon, myös maksuttomiakin juttuja. Ja mää odotan innolla ko päästään harjottelemaan ajamista apupyörittäkin kohta.
Mun tuli tänään niin kauhee harmi ja surku, kun väkersin sitä tehtävää ja poikasella ois ollu niin mahoton asiaa ja näytettävää, ja jouduin sanomaan että nyt ei ehdi. Tulee kyllä kiireetön ja kahdenkeskeinen aika ihan tarpeeseen rakkaan pikkuihmisen kanssa :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30846827:
Nyt on sitte itketty silmät päästä, voi luoja. Torkka käteen ja kumisaappaasta persuuksille ja koulutie voi alkaa. Nyt vaan ootellaan elokuuta, jotta voidaan pillittää taas. :heart:

Senpä vuoksi piti tsihauttaa yks. Outoa ko on ajoissa kotona, eikä oo lapsukaisia täällä, en oo tottunu tällaseen. Kämppäki näyttää vähän paremmalle ja pyykkiäki sain pestyksi :)

Mä myös bongasin ihan erimukavan ja mahtavan tyypin, hassua mitenkä odottaa, että toinen kirjoittaa sulle :D
Siitä se sit alkaa:) Ja varmasti on kiva kun syksyllä voi jo kutsua itseään koululaiseksi.

Ja kenet sää nyt oot taas bongannut... :O
 
Innostuin tänään synttärilahjashoppailusta. Puolikas saa aurinkolasit, saippuakuplia, hamahelmiä ja choco-pelin. Me juhlitaan rauhaksiin kotona kaksin ja parin viikon päästä sit isommat pippalot mun vanhempien luona sukulaisine ja kummeine. Huomenna myös viimenen koulu- ja tarhapäivä. Ei paha!


Vika tehtäväki on melkein valmis.
Cool,aurinkolasit:cool:
 
No siis et bongasitko jonkun uuden vai....? teillä nuorilla kun on niin vientiä.
No siis joo, emmä tota entuudestaan tuntenu, enkä siis vieläkään tietysti tunne kunnolla. Kun on oikeet mestat niin sitä "vientiä" löytyy.. Mutta arvaapa huvikses missä se asuu? :LOL:
Enkä siis oo tavannu sitä tai mitään vielä, mutta ihan mahtavalle tyypille vaikuttaa :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30846951:
No siis joo, emmä tota entuudestaan tuntenu, enkä siis vieläkään tietysti tunne kunnolla. Kun on oikeet mestat niin sitä "vientiä" löytyy.. Mutta arvaapa huvikses missä se asuu? :LOL:
Enkä siis oo tavannu sitä tai mitään vielä, mutta ihan mahtavalle tyypille vaikuttaa :)
antaas tulla postia...
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30846951:
No siis joo, emmä tota entuudestaan tuntenu, enkä siis vieläkään tietysti tunne kunnolla. Kun on oikeet mestat niin sitä "vientiä" löytyy.. Mutta arvaapa huvikses missä se asuu? :LOL:
Enkä siis oo tavannu sitä tai mitään vielä, mutta ihan mahtavalle tyypille vaikuttaa :)
minä kun olen aina kuvitellut et miussa vika on, mut pentele vieköön olen pyörinyt väärillä mestoilla :LOL:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä