Pitää olla.suihkunraikas "päiväkahvee"
Helposti, mopo halus mennä sinne päin!Iltaa! Miten voi oikaista Porkkalanniemen kautta :wave:
Aa, nyt mä tajuun =)Helposti, mopo halus mennä sinne päin!
Oikopolku matkan mutkistaa.Iltaa! Miten voi oikaista Porkkalanniemen kautta :wave:
Mun oikopolut on liikennesumppujen kiertoa.Oikopolku matkan mutkistaa.
Voi myös oikaista paikallisen kautta, mutta matka on vaarassa katketa kokonaan.
Meikäläinen jos erehtyy "oikopoluille", niin saattaa mennä pari viikkoa ennen kuin löydän takaisin nukkumaluukkuuni. :ashamed:Mun oikopolut on liikennesumppujen kiertoa.
Tutkimattomat ovat AK:n tiet.Meikäläinen jos erehtyy "oikopoluille", niin saattaa mennä pari viikkoa ennen kuin löydän takaisin nukkumaluukkuuni. :ashamed:
Tie ilman mutkia on suora.Oikopolku matkan mutkistaa.
Voi myös oikaista paikallisen kautta, mutta matka on vaarassa katketa kokonaan.
Tie ilman mutkia on suora.
Joo, toi on muuten niin totta, että musiikki - vallankin klassinen - vaikuttaa oppimiseen isosti. Sillä on todettu olevan suotuisia vaikutuksia mm. matematiikan sekä kielien opetteluun, joten siihen nähden miten piikasesti sitä on sisällytetty opetussunnitelmiin, niin - sitä vois vallan mainiosti lisätä nykyisestään runsaastikin ."Mozart-efekti: Mozart-efekti viittaa erilaisiin väitteisiin, joiden mukaan klassisen musiikin, etenkin Mozartin sävellysten kuunteleminen vaikuttaa ihmisten kognitiivisiin kykyihin.
Alun perin Mozart-efektin totesivat Rauscher, Shaw ja Ky tutkimuksessaan vuonna 1993. Koehenkilöille soitettiin Mozartin K.448 D-duurisonaattia kahdelle pianolle, minkä jälkeen he suoriutuivat avaruudellista hahmottamista vaativista testeistä paremmin kuin rentoutusnauhaa kuunnelleet tai hiljaisuudessa istuneet koehenkilöt."
Mä sain ihan miljoonaidean! Naiset voisi alkaa kuunnella tätä aina ajaessaan autoa, eiks niin? Eikös se tekisi taskuparkkeerauksesta ja peruuttamisesta ja sen sellaisesta lastenleikkiä :xmas:. Ja käsite "nainen ratissa" muuttaa merkitystään, kun siitä tuleekin jotakin tavoiteltavan arvoista!
[video=youtube;tT9gT5bqi6Y]https://www.youtube.com/watch?v=tT9gT5bqi6Y[/video]
Moikka moi :wave:Päivää / iltaa :wave:
Mitäs tänne kuuluu ?
Nätti ilta on täälläkin, harmi vaan kun ei uskalla viellä lähtee lenkille.
Ohjaaja kävi mun kuntouttavassa työtoiminnassa ja oli kiva saada hyvää palautetta sekä hyvästä työstä että myös positiivisesta muutoksesta.
Asukas vielläpä halaili monta kertaa päivän aikana niin ihana päivä ollut.
Juu mokoma vaivaa viellä, oon kyllä työnmatkat kävelly, mut muuten ei uskalla viellä liikkua rankemmin.Moikka moi :wave:
Mitäs - vieläkö sua kröhä vaivaa :hug:? Koetahan saada ravisteltua kropastas eroon mokoma sitkeä pirulainen, pidähän huoli ettei vaan jälkitaudiksi mene heittäytymään...
Eikö ookin vaan mukava ja mieltä kohottavaa saada tunnustusta omasta tekemisestään ja panoksestaan ? Kummasti antaa uskoa itseensä sekä siihen, että on hyvä ja osaa ja kehittyy. Tommonen vain siivittää isosti eteenpäin, joten - anna palaa, Kais, vaan samalla tavalla
Mulla on ollut ihan häröviikko eli karmeen rikkonainen aikataulutuksineen kaikkineen mutta huomisen kun saan sätöstettyä pois alta, niin sitten helpottaa. Kelit on kyllä olleet aivan huikeet mutta siitä en pöpise enempää kun kohta taitaa täältäkin tulla sanomista kun pompin ja pirskahtelen taas överinä :snotty: . Koululaiset pääsee ihan kohta kesälaitumille - apua, niin isoja ovat mun pikkuiset :heart: - ja elämä menee ja kannattelee...
Nautitaan kesäpäivistä yksi kerrallaan