The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Juu mokoma vaivaa viellä, oon kyllä työnmatkat kävelly, mut muuten ei uskalla viellä liikkua rankemmin.
Jep kannuskaa kyllä, kiva saada positiivista palautetta.

:hug:väsyttävää varmaan, jaksamisia. Muista rentoutua myös.

Juuh naatitaan isolla n : llä :)
Kesän eka päiväkahvi terassilla juotu, kyl oli ihanaa. Nautti ihan eri tavalla.
Kyllä sä tuon tautis selätät :), maltti on valttia....ja mä oon niin paras sanomaan :D, niin "hienosti" kyllä olin itekin tässä räkistaudissa potilaana jotta :snotty: :D (piiskaa sietäisin saada!)

Joo, tää viikko nyt on tämmönen omituinen mutta loppusuorallahan tämä jo on. Huomenna jo perjantai :)! Tosin oon mä tälle viikolle kyllä saanut jälleen nauraa räkättää itelleni ja vallankin tälle mun päälle - mutta vaikka hasardeja on sattunut niin asiat on kumminkin hoidettu :). Ja joo - kiitti :kiss: - kyllä mä pidän huolen tästä rentoutumisestani ja otan sen oman aikani ja paikkani tavalla tai toisella :)

Kesätellään, kun se vihdoinkin on saapunut :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Huh, sain yhen kouluhomman just lähetettyä opelle. En tiä menikö se nyt niinku piti mut ompahan yritetty.

Huominen viel ja kaksi viikkoa lomaa!! Jei..kyl tuntuukin siltä että tähän väliin tämmönen lomapätkä on just kohillaan. On viime viikot ollu aikamoista selviytymistä tuol, ei oo lähipomo ollu töissä ja ihan tuhottomasti muistettavaa ja tarkistettavaa ja ilmotettavaa sinne sun tänne. Alkanu taas ahistus kasvaa vaan jospa tässä sais vähän nollattua.
Meni meni, hyvin se sun koulutyösi meni :). Eihän muuten voi edes ajatellakaan!

Ja ei muuta kuin lomaa kohti vaan :)! Koetahan häätää sitä ahdistusta pois, hyvin sä olet kuitenkin pärjännyt tommosessa spessutilanteessakin, etkö ookin :). Hommat on tullut tehdyksi ja itseluottamus kasvanut, osaamisesta puhumattakaan. Äläs kuules ollenkaan väheksy omia taitojas siellä :hug: :kiss:
 
IhQ
Kirpparilla kävästiin tänään, esikoinen on ihan täysin totaalisesti hullaantunut löytöönsä..hoksas yhdessä pöydässä skeittilaudan ja silmät oikeen tuikahti ..no, äitinä tietty toppuuttelin vähän et katotaas nyt ensin paljon se maksaa, ne on yleensä aika kalliita...(puhumattakaan siitä että se on hirmu vaarallinen harrastus, kaatuu ja hajoaa kaikki luut..)
Ei ollu 6€ paha hinta, selkeästi käytetty mutta ihan toimiva silti, lauta.
Ja kun kerkesin sanomaan että sillä et sitten ajele ennen ku löydetään tarvittavat suojat niin eikös ne tullut vastaan muutaman pöydän päässä..6€ nekin, paketissa polvi-kyynär- ja rannesuojat.
Vasta ostettiin pari pv sitten lapsille uudet pyöräilykypärätkin niin olipahan tyttö onnessaan :D
 
Ihanaa iltaa ketjuun! :) Aivan mahtava ilma ollu tääl. Päivä sisältäny nurtsin leikkaamist ja kahvitteluu sekä paljon rullaluisteluu tytön kanssa :) Huomen sit alkais parin päivän vapaa hetket katotaan mitä kivaa sitä sit keksis, kait mää meen tapaan tuota miestä sit :)
 
IhQ
Ja ei muuta kuin lomaa kohti vaan :)! Koetahan häätää sitä ahdistusta pois, hyvin sä olet kuitenkin pärjännyt tommosessa spessutilanteessakin, etkö ookin :). Hommat on tullut tehdyksi ja itseluottamus kasvanut, osaamisesta puhumattakaan. Äläs kuules ollenkaan väheksy omia taitojas siellä :hug: :kiss:
:snotty:

Se vaan on niin kamalaa, ahdistun ja stressaan oikeesti todella helposti. Oon varmaan kotona sitten purkanut sitä vähän huonolla tavalla, kuulin yks aamu kun olin kiireessä lähössä töihin, esikoinen kysyi isältään että miksi äiti kiukkusi tuolleen..: /

On tullut hommat tehtyä vaikka koko ajan onkin ollut epäilys ja pelko p*rsiissä että mitä oon unohtanut tehdä. Tietty osa jutuista menee jo rutiinilla kun oon vuoden siellä jo tehnyt niitä mutta sitten nää muutokset ja uudet jutut saa miut hyppimään seinille.
Korvien välissä vikaa.
 
:snotty:

Se vaan on niin kamalaa, ahdistun ja stressaan oikeesti todella helposti. Oon varmaan kotona sitten purkanut sitä vähän huonolla tavalla, kuulin yks aamu kun olin kiireessä lähössä töihin, esikoinen kysyi isältään että miksi äiti kiukkusi tuolleen..: /

On tullut hommat tehtyä vaikka koko ajan onkin ollut epäilys ja pelko p*rsiissä että mitä oon unohtanut tehdä. Tietty osa jutuista menee jo rutiinilla kun oon vuoden siellä jo tehnyt niitä mutta sitten nää muutokset ja uudet jutut saa miut hyppimään seinille.
Korvien välissä vikaa.
:hug:

Se oma ruoska on se pahin ruoska. Uudet vaihtuvat tilanteet ja kiire toki tekee tepposensa ja temput terävät mutta samalla se siivittää siihen hyvään suoritukseenkin :). Sä oot oppinut isosti sekä itsestäs että työtehtävistäs, joten - röyhistele siellä vaan rintaosastoas ja ole ylpeä itsestäsi :)!

Ja...missäs muuallakaan sitä omia olojansa purkaisi kuin tutussa ja turvallisessa ympäristössä eli kotona. Saa kait sitä vanhempikin tunteensa näyttää ja tuiskahdella, siinä missä muksutkin. Ei suinkaan se aikuinen mikään robotti ole, kylmä ja kova tunteeton kone. Ja kyllä ne siun lapset tajuaa tilanteen, mikä se on, ja ymmärtävät - isoja jo ovat hekin :).

Ja korvien välissä sulla ei ole mitään vikaa, höpöstöppönen nyt sentään :kiss:, ihana pääkkönen ja sisältö, sydämestä puhumattakaan :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;30848165:
Ihanaa iltaa ketjuun! :) Aivan mahtava ilma ollu tääl. Päivä sisältäny nurtsin leikkaamist ja kahvitteluu sekä paljon rullaluisteluu tytön kanssa :) Huomen sit alkais parin päivän vapaa hetket katotaan mitä kivaa sitä sit keksis, kait mää meen tapaan tuota miestä sit :)
Mtk :wave: :kiss:

...eikö kesätäkkin vaan niin kivasti :)!

.."...kait mä meen tapaamaan tuota miestä sit.."....:rolleyes: - ihan kuin se nyt epäselvää olis mitä sä todellakin ja tottakai teet :D :kiss:...ei muuta kuin pitämään siitä kainalopaikasta tiukasti kiinni :heart:!
 
Mtk :wave: :kiss:

...eikö kesätäkkin vaan niin kivasti :)!

.."...kait mä meen tapaamaan tuota miestä sit.."....:rolleyes: - ihan kuin se nyt epäselvää olis mitä sä todellakin ja tottakai teet :D :kiss:...ei muuta kuin pitämään siitä kainalopaikasta tiukasti kiinni :heart:!
Kesättää kesättää :) No siks tuo " kait " ku ei oo mies viel vastannu, mut ainaha mää siel oon vapaani viettäny :rolleyes:
Ja on se vaan edelleen semmonen mies et saa mut jännittään tapaamist...hyvä jos saa ensyönä nukuttuu..jännittää nii pirusti :D Ja ohan tuos edellisest kerrast kuitenki jotai kolmisen viikkoo ku ollaan nähty, joten huomen jos kävis ostoksil iltaa varten ja yllättäis miehen positiivisest... kait :D
 
IhQ
Himputin Kattinen, miten sie aina löydätkin ne oikeat sanat. :hug::kiss: :'(
Taitaa taas väsyttääkin jo siihen malliin että tän iltapalan haukkasen ja painun unille..jospa tänä yönä sais nukuttua, viime yö meni pyöriessä ja heräsin päänsärkyynkin.
Öitä siis koko konkkaronkalle!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;30848212:
Kesättää kesättää :) No siks tuo " kait " ku ei oo mies viel vastannu, mut ainaha mää siel oon vapaani viettäny :rolleyes:
Ja on se vaan edelleen semmonen mies et saa mut jännittään tapaamist...hyvä jos saa ensyönä nukuttuu..jännittää nii pirusti :D Ja ohan tuos edellisest kerrast kuitenki jotai kolmisen viikkoo ku ollaan nähty, joten huomen jos kävis ostoksil iltaa varten ja yllättäis miehen positiivisest... kait :D
Awww...se on hyvä vaan, että on perhosia vatsassa ja sitä odottamisen kihelmöintiä ...ihanaa ja kantavaa tunnetta :)

Nauttikaahan suuresti yhteisestä ajastanne :)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä