Mä en oikeastaan edes ymmärrä tätä "muokkaamisasiaa" ja siitä vouhottamista - olen kai vähän yksinkertainen. Minusta on ihan normaalia ja hyvä juttu laittaa itsensä nätiksi ja pitää vaatteita, jotka miellyttävät suhteen toisen osapuolen silmää. Oma mies arvostaa sitä, että vaikka olen kädet mullassa viihtyvää tyyppiä ja nostan salilla paljon rautaa, niin pukeudun juhliin naisellisesti hameeseen ja korkokenkiin ja meikkaan. Pitäisikö minun jättää tekemättä nuo asiat vain siksi, että mies tykkää (etten sitten muokaa itseäni miellyttääkseni miestä
Samoin pukeudun alusvaatteisiin, joista tiedän mieheni pitävän, ajan posliiniksi koska hän pitää siitä, kyykkään salilla jotta saan sellaisen takapuolen, josta hän pitää. Mutta tekisin varmaan noita asioita muutenkin.
Arvostan sitä että hän ostaa alusvaatteita ja muitakin vaatteita, joista tietää minun pitävän. Pitää itsensä kunnossa, koska pidän lihaksikkaista ja urheilullisista miehistä. Mutta voisi tehdä niin muutenkin. Ehkä vaatemaku on jonkin verran muokkautunut yhdessäolomme aikana parempaan suuntaan, mutta eipä tuo näy miestä haittaavan ollenkaan.
Parisuhteessa oleminen on minusta toisen miellyttämistä puolin ja toisin. Tietenkin jos pitää tehdä jotain vastentahtoisesti, se on sitten eri juttu se.