G:Miten olet 'muokannut itseäsi' miesten takia elämäsi aikana?

• Viestiketjun aloittaja fake
  • Ensimmäinen viesti
fake
Voi olla kaikki mahdolliset poikaystävät elämän ajalta laskussa mukana.

Mä aloitan. Näissä siis kyse eri miehistä.

Värjännyt hiukset erivärisiksi monia kertoja eri miesten toiveista.

Laihduttanut kymmeniä kiloja.

Pitänyt hiukset tosi pitkinä miehen maun mukaisesti.

Alkanut pitämään hiuksia kiinni, koska miehen mielestä kasvot tulee paremmin esiin.

Ostanut tietynlaiset farkut, jotka on miehen makuun ja käyttänyt niitä.

Käyttänyt ulkomailla farkkutakkia aikoinaan, koska miehen mielestä sopii tähän miljoonakaupunkikuvaan ja pitänyt hiukset ponnarilla, koska miehen mukaan muillakin naisilla Pariisissa oli silloin hiukset aina kiinni.

Ostanut väljempiä vaatteita, koska miehen mielestä nakinkuorimaiset vaatteet on kamalia.

En mitenkään. Jos en kelpaa sellasenaan, niin antaa olla. Kanamaista jos ei osaa ihminen elää ja hengittää ilman, että mies määrää koska niin tehdään. Kannattaa vaikka siinä kohtaa harkita, että kasvaa aikuiseks ja hankkii oman elämän.

klr
Minäpäs en usko, että ette ole muokanneet itseänne ikinä miesten takia. Luulette vaan niin. "Omien halujen mukaan", pyh. Että jos mies on teille joskus sanonut, että näytätte kivalta hameessa/tietyssä paidassa/farkuissa, niin ettekö ikinä ole ihan sen takia valinneet sitä vaatetta treffeille? Tai muuten miettineet, miten voisitte olla viehättäviä?

Joskus nuorena meikannut enemmän ja värjäillyt hiuksia, koska kuvitellut, että silleen näytän miesten mielestä paremmalta. Muuten en kyllä sitten mitenkään fyysisesti. Psyykkisesti olen enempikin muokannut itseäni mm. perehtymällä syvemmin miestä kiinnostaviin asioihin.

Ei ole kukaan koskaan esittänyt mitään toiveita, eli en ole pyynnöstä koskaan muokannut mitään.

Emmä kyllä muutenkaan ole itseäni erityisemmin muokkaillut, pukeudun ja laitan itseäni just niinku tykkään, enkä oikeastaan edes kiinnostu minun kanssani tosi erityylisistä miehistä.
Eli eiköhän ole jokaisen kanssa ollut suht. sama maku ulkoisissa asioissa, kun ei ole itsellä tai miehillä tullut mitään muutosehdotuksia/toiveita mieleen.
Tosin ne miesten nopeet lasit on koomisia, mutta en mä koe tarpeelliseksi sanoa asiasta mitään. :D

Pin
En muista ku yhdet shortsit mitkä jätin kauppaan, koska ne oli miehestäni _ihan kauheat_. Mietiskelin niitä housuja ja sitten tuli mielipidettä asiasta. Kostoksi haukuin mieheni lempihupparia kotimatkan, jota hän ei enää koskaan käyttänyt sen jälkeen.

Ei tule muuta mieleen, voi olla jotain pieniä juttuja mitkä ei ole jääny mieleen.

sssssssssss
Minäpäs en usko, että ette ole muokanneet itseänne ikinä miesten takia. Luulette vaan niin. "Omien halujen mukaan", pyh. Että jos mies on teille joskus sanonut, että näytätte kivalta hameessa/tietyssä paidassa/farkuissa, niin ettekö ikinä ole ihan sen takia valinneet sitä vaatetta treffeille? Tai muuten miettineet, miten voisitte olla viehättäviä?
Mun mies tykkää musta, ei siitä miten mä pukeudun. Mä olen tänä päivänä aivan täysin eri näköinen, kuin mitä olin kun me tavattiin - kertaakaan ei ole valittanut, voivotellut tai ihmetellyt.

Yksi päivä laitoin uuden takin päälle ja mies oli aivan kauhuissaan "ei toi sovi sulle yhtään jada jada jada", no mä tykkäsin siitä, joten mä sen laitoin päälle.

Välillä mä kysyn mieheltä "KUMMAN päivän mä mielummin laittaisin"?; mutta niin mä kysyisin ystävältäkin - ja tekisin edelleen itse päätöksen kumman haluan.

säpäle harmaana
Siis olenhan minäkin laihduttanut, treenannut, meikannut, värjännyt hiuksia ja vaikka mitä, mutta en koskaan kenenkään pyynnöstä. En edes muista, että minulta olisi mitään tuollaista edes pyydetty.

Yksi ainoa asia tulee mieleen: hääpukeutumista kun mietittiin, niin mies toivoi, että laittaisin hunnun. Itse en olis niin välittänyt, mutta miehen mieliksi laitoin. Muuten olen kelvannut tällaisena.

Joidenkin poikaystäväviritelmien kanssa huomasi kyllä heri, kenen kanssa pystyi rentoutumaan. Jos piti yrittää olla jotain jännittävämpää kuin oli, ei suhteellakaan ollut tulevaisuutta.

... noh.. joskus nuorempana, ennenkuin aloimme mieheni kanssa seurustelemaan kokeilin varmaan kaikkia mahdollisia hiusvärejä ja tyylejä. Kun tutustuimme satuin olemaan pitkätukkainen blondi. Se on miehen mieleen (on minussa ehkä jotain muutakin häntä miellyttävää). Olen tässä vuosien saatossa toisinaan haikaillut jotain muutosta tukkaan. Mies vastustaa kovin. Kerran vetäsin polkan. Mies sanoi, että ihan kiva, mutta näin ilmeestä että ei se oikeasti tykännyt. Joten vähintään ponnaripituisena vaaleana se on nyt ollut.

Yhteistyössä