The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
...löytyikö ihan erikätevästä omasta kaappivarastosta vai kalastelitko muualta :)?

Mä tässä suunnittelen valmiiksi tätä vesipeuhulatapahtumaa ensi viikolle...eli ikkunanpesuoperaatiota :D. Voi sitä roiskimisen ja rötväämisen määrää mikäli yhtään on luottamista edeltäviin kertoihin :D...!
Oman kaapin aarteet sai nyt jäädä eli muualta ;-)

Sitten en hankikaan työhuoneeseen sohvaa vaan sellaisen vanhan metallijalkaisen vanhan työpöydän. Ne on tukevia. Sen päällä voi liimata, askarrella, tehdä koottavia ja olisi ehkä ompelukoneelle oma paikka. Mies ei tiedä vielä sisustussuunnitelmasta mitään. Ainoa kommentti lienee on, että taasko mun pitää raahata jotain tavaroita :ashamed:

Oman kaapin aarteet sai nyt jäädä eli muualta ;-)

Sitten en hankikaan työhuoneeseen sohvaa vaan sellaisen vanhan metallijalkaisen vanhan työpöydän. Ne on tukevia. Sen päällä voi liimata, askarrella, tehdä koottavia ja olisi ehkä ompelukoneelle oma paikka. Mies ei tiedä vielä sisustussuunnitelmasta mitään. Ainoa kommentti lienee on, että taasko mun pitää raahata jotain tavaroita :ashamed:
..eli tarkkasilmäisenä olet liikenteessä :)!

Pienistäkin muutoksista saa muuten huikeat sävärit aikaiseksi, piristää yleisilmettä isosti :). Ja miehelle nyt ei tarvitse yhtään sen enempää asiasta vinkatakaan kuin juuri siinä vaiheessa, että .."...kultaaa...mä ihan pikkasesti tarviisin sun voimakkaita lihaksias näkyville..."....

Oi, siitä teijen työhuoneesta tulee niin hieno :)! Puoltoäänen moiselle suunnittelulle saat multa heti, jos siitä nyt mitään vastalausetta sieltä teiltäpäin asialle tulisikaan :)...

• Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Työhuone on tässä vuosien aikana uusittu pariin otteeseen. Kierrättäminen ja tuunaaminen on edullista. Nyt siellä on tietokone, 2/3 kirjoista ja muksun lelut.
Seuraava prokkis on tehdä vanhasta polkuompelukoneesta kukkapöytä tms.

HopeaToffeen pähkähullut pimahdukset - sarjaa nää tuunailut. Kuljen kotona lempinimellä höpsö.

Viimeksi muokattu:
Työhuone on tässä vuosien aikana uusittu pariin otteeseen. Kierrättäminen ja tuunaaminen on edullista. Nyt siellä on tietokone, 2/3 kirjoista ja muksun lelut.
Seuraava prokkis on tehdä vanhasta polkuompelukoneesta kukkapöytä tms.

HopeaToffee pähkähullut pimahdukset - sarjaa nää tuunailut. Kuljen kotona lempinimellä höpsö.
Ihana ja taitava höpsönen olet :kiss: :)...pimahduksista nyt ei häivääkään vaan innostumista ja tekemisen riemua :)!

Ja todellakin - kierrättäminen ja tuunaaminen ja väsääminen ovat just niitä oikeita tapoja lähteä ensalkuun liikenteeseen - ja huomaamatta oma ajattelutapakin siinä kehittyy kummasti, joten - anna palaa vaan siellä, namunen :)!

• Tykkää
Reactions: HopeaToffee
IhQ
:wave: Nyt taas kotona..

Oltiin viikonloppu lasten kanssa poissa jaloista, miehellä oli kauempaa pari kaveria vierailulla..
Viettivät poikien iltaa x 2.

Hyvää äitienpäivää kaikille äideille!!!

IhQ
Voi eiii kun taas ahistaa. Kouluryhmän tyypit on nyt vissiin päättäneet että ens ke lähetään porukalla istuu iltaa yhteen ravintolaan. Tai no siis, en tiiä uskallanko mennä.
Mies kysyi siskoaan lapsenvahdiksikin, kun ite on töissä ja se oli luvannu tullakin...mut mut.
Ääh..montakohan rohkaisuryyppyä sitä viittii ottaa..:snotty::ashamed:

Voi eiii kun taas ahistaa. Kouluryhmän tyypit on nyt vissiin päättäneet että ens ke lähetään porukalla istuu iltaa yhteen ravintolaan. Tai no siis, en tiiä uskallanko mennä.
Mies kysyi siskoaan lapsenvahdiksikin, kun ite on töissä ja se oli luvannu tullakin...mut mut.
Ääh..montakohan rohkaisuryyppyä sitä viittii ottaa..:snotty::ashamed:
..:hug:...eikä ahdista, vaan nyt menet mukaan ja pidät hauskaa ja nautit ruuasta ja juomasta ja seurasta :)! Ja hyvänen aika, miehes on jo isosti helpottanut sun menemistä sinne, kun on jo vahdinkin hommannut, joten....voi Ihkunen :)! Kivaa siellä on ja sulla kans :)!

...mä aattelin ottaa teetä, kuka ottais mun kans :) :wave:?

Happimyrkytystä taitaa taas pukata, mutta ulkona on aivan upea ilmakin :)...jo on meitä hemmoteltu :heart:

"Parikolloilu" on kivaa, vallankin kun ei sitä todellakaan ota tosissaan vaan rennossa läiskimishengessä ja pian saakin lisää väkeä paikalle :). Pihallakin ehdin töhöttämään, tuntuu siltä kuin ois multaa silmät, korvat ja suukin täynnä :D...

..mutta sitä teetä nyt pikkasesti ja tuumailua, että mitäs sitten :)..

IhQ
..:hug:...eikä ahdista, vaan nyt menet mukaan ja pidät hauskaa ja nautit ruuasta ja juomasta ja seurasta :)! Ja hyvänen aika, miehes on jo isosti helpottanut sun menemistä sinne, kun on jo vahdinkin hommannut, joten....voi Ihkunen :)! Kivaa siellä on ja sulla kans :)!
Voi apua. En oo vielä uskaltanu sanoa tonne juuta tai jaata..aiemmin vaan että kyselen lapsenvahtia. Mie oon niin huono tommosissa..missä on muita ihmisiä.

Voi apua. En oo vielä uskaltanu sanoa tonne juuta tai jaata..aiemmin vaan että kyselen lapsenvahtia. Mie oon niin huono tommosissa..missä on muita ihmisiä.
Ihan rohkeesti vaan, Ihkunen :)..ihmisiä ne vaan ovat. Ihan samanlaisia jänskäilijöitä kuin säkin, mutta isossa porukassa on tilaa olla ja hengittää :). Nyt vaan sanot että joo, tuun mukaan, kiva juttu :). Eikä sun tartte jutunjuuresta olla huolissas, varmasti siellä on sellaisia, jotka ikään kuin pitävät puhetta yllä ja mitä on helppo seurata ja myötäillä...sinne väliin sitten heität kommenttia sinäkin. Ja kun on enemmän väkeä niin varmasti se läppäkin rönsyilee, joten...no worries. Ei muuta kuin kohti hauskanpitoa vaan :). Uskallat ja osaat ja kykenet ja menet :kiss: :)!

Mie voisin Kattisen kanssa teetäkin ottaa..minkäslaista löytyy? :D Ihan aloittelija noiden teenjuontien kanssa, vaikka yhtä sun toista pakettia on kaappiin ilmaantunut.
...ööö :D...mitäs mulla tässä onkaan..ihan perustavallista Liptonia, sitruunateetä, vihreetä teetä, missä minttuakin (mä otan sitä :p) ja Keisarinmorsiantakin löytyy :)...mitä laitetaan?

Mullon vähän sama juttu, varsinkin siis kun kyseessä jotkut puolitutut ihmiset. Nykysin vaan ajattelen, ettei mun oo mikään pakko mennä tollasiin, jos ei huvita. Niistähän on ilmeisesti tarkoitus nauttia, ja kun en nauti niin minkä takia mennä väkisin sitten. Jos muut pitää mua töykeenä sen takia, kun en osallistu kaikenmaailman turhiin biletyksiin, niin se on niiden ongelma :D. Tulishan siitäkin sitten töykeä mielikuva, vaikka menisinkin. Kun en oo sellanen äänekäs ekstrovertti, joita nykymaailmassa suositaan.

IhQ
Ihan rohkeesti vaan, Ihkunen :)..ihmisiä ne vaan ovat. Ihan samanlaisia jänskäilijöitä kuin säkin, mutta isossa porukassa on tilaa olla ja hengittää :). Nyt vaan sanot että joo, tuun mukaan, kiva juttu :). Eikä sun tartte jutunjuuresta olla huolissas, varmasti siellä on sellaisia, jotka ikään kuin pitävät puhetta yllä ja mitä on helppo seurata ja myötäillä...sinne väliin sitten heität kommenttia sinäkin. Ja kun on enemmän väkeä niin varmasti se läppäkin rönsyilee, joten...no worries. Ei muuta kuin kohti hauskanpitoa vaan :). Uskallat ja osaat ja kykenet ja menet :kiss: :)!
Joo siis kyl miulla on vakaa aikomus ainakin palloilla paikalle..eri asia käännynkö sitten pihalta pois..

IhQ
Mullon vähän sama juttu, varsinkin siis kun kyseessä jotkut puolitutut ihmiset. Nykysin vaan ajattelen, ettei mun oo mikään pakko mennä tollasiin, jos ei huvita. Niistähän on ilmeisesti tarkoitus nauttia, ja kun en nauti niin minkä takia mennä väkisin sitten. Jos muut pitää mua töykeenä sen takia, kun en osallistu kaikenmaailman turhiin biletyksiin, niin se on niiden ongelma :D. Tulishan siitäkin sitten töykeä mielikuva, vaikka menisinkin. Kun en oo sellanen äänekäs ekstrovertti, joita nykymaailmassa suositaan.
Miusta saa varmasti aika semmoisen välinpitämättömän tai jotenkin kylmän kuvan, just sen takia etten ota osaa keskusteluihin tai muutenkaan pyöri missään piirissä.
Se tosin ei oo syynä vaan ihan vaan uskalluksenpuute, ujous..tiedän kuulostavani tyhmältä kun suuni avaan..
Haluaisin osata olla ihmisten seurassa, etenkin sellaisten joiden kanssa nyt "pitäs pystyä" olemaan tekemisissä, niinkuin nyt nuo opiskelukaverit. Mutta kun ei.

Miulla on varmaan ollut kans joskus tuommoista vihreetä minttuteetä. Kuulostaa ainakin tutulta. Voisin vaikka sitruunaa maistella :)
Jeos, sitruunateetä sulle :). Otatko ihan sellaisenaan vai laitanko tarjolle sokeria, maitoa...?

Mä oon ihan tietoisesti vähentänyt tota kahvinjuontia. Ja tiiättekö mitä, en mä sitä oikeesti taida tarvitakaan...tai en ainakaan sitä karmeeta tervaa mitä mä saan itelleni aikaiseksi :D...Ihan samanlainen hattarapöwwö mä oon aamuisin, juonpa sitten teetä tai kahvia tai oon vaikka juomatta :D...

• Tykkää
Reactions: IhQ
IhQ
Jeos, sitruunateetä sulle :). Otatko ihan sellaisenaan vai laitanko tarjolle sokeria, maitoa...?

Mä oon ihan tietoisesti vähentänyt tota kahvinjuontia. Ja tiiättekö mitä, en mä sitä oikeesti taida tarvitakaan...tai en ainakaan sitä karmeeta tervaa mitä mä saan itelleni aikaiseksi :D...Ihan samanlainen hattarapöwwö mä oon aamuisin, juonpa sitten teetä tai kahvia tai oon vaikka juomatta :D...
Pikkuisen sokeria voisin ottaa sekaan, kiitos.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä