DeeDeeÄrrä on hyvä oluenheittäjä!joko tutimaan tai yksi olunen vielä. elämän suuria päätöksiä
Koitahan kouluttaa sitä koiraasi!!!
DeeDeeÄrrä on hyvä oluenheittäjä!joko tutimaan tai yksi olunen vielä. elämän suuria päätöksiä
ei pysty kuuteen. kaks ja puol pulloa kossuaYks, kaks, kuus olutta vielä.
Ota sä noi oluet ja anna mulle noi kossut???ei pysty kuuteen. kaks ja puol pulloa kossua
sopii. olkaa hyväOta sä noi oluet ja anna mulle noi kossut???
No ota ees kaks.ei pysty kuuteen. kaks ja puol pulloa kossua
kai sitä viä kaks ei muuten mut kun on hyvää seuraaNo ota ees kaks.
Jo vain kahdella kossulla kelpaa kattoa Dreddiä vaikka kyseessä olisi huonompikin elokuva...sopii. olkaa hyvä
Tätä parempaa seuraa ei ookaan! Paitsi tietty Hawking, mut se on vähän ärsyttävä kun se on aina oikeessa.kai sitä viä kaks ei muuten mut kun on hyvää seuraa
Se tais innostua niin paljon omista tuhmailuistaan, tais mennä rankaseen itseensä...eikä mettäkylänkään tarvi ihan noin paljoa rauhoittua ettei pihaustakaan kuulu.
Isot miinukset niille sit. Jättäytyä nyt tolleen ilmoittamatta pois oppitunnilta...näköjään. ja ihan ilmoittamatta. paheksun
Voin mä antaa[video=youtube;WLuALsbfLOI]https://www.youtube.com/watch?v=WLuALsbfLOI[/video]
Mikä piisi soi?Toises baaris ja punk soi.
Täällä meni jo baarit kiinni, onneksi kotona oli vähän lisätsihiä :xmas:Toises baaris ja punk soi.