mää voin tulla nukuttaan. kokemukseni mukaan joko sinua väsyttää tai saat päänsärynTuu lukee iltasatu.
mää voin tulla nukuttaan. kokemukseni mukaan joko sinua väsyttää tai saat päänsärynTuu lukee iltasatu.
Sulla olis sopivaa unilääkettä. :xmas:mää voin tulla nukuttaan. kokemukseni mukaan joko sinua väsyttää tai saat päänsäryn
hmm......kuules, kun siinä vois sitten olla riskinä semmonen pikkunen muttanen, että sitten et ainakaan nukkuis ollenkaan .....
noista sitten siirryt pikkuhiljaa oikeasti tulisiin naksuihin. vaikka blairsin tuotteisiin.Joo, kivasti silleen takautuvasti tulisia. Tulee jotenkin jälkeenpäin vasta tää polte
En mä varmaan oikein pysty, kun tuntuu ettei vatsa meinais oikein näitäkään kestää. Muttakun ne on niin hyviä :snotty:noista sitten siirryt pikkuhiljaa oikeasti tulisiin naksuihin. vaikka blairsin tuotteisiin.
.......jotta niistä Masan kasseista vaan tiukasti otetta ja silleen...varmempaa olis....:kiss:hmm..
vatta tottuu kyl. ja vahvempia menee paljon vähemmän. toisaalta niihinkin jää koukkuun.En mä varmaan oikein pysty, kun tuntuu ettei vatsa meinais oikein näitäkään kestää. Muttakun ne on niin hyviä :snotty:
Mkt :wave: :kiss:...kuis kulkee kaunokaisella ?Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;30819846:Pööh! :wave:
..jos ei oo oikeesti sille tarvetta, ni et ota. Ei sulla oo melatoniinia? :hug:...kyllä sä kohta kalauttajaa tarviit...Ottasko sirdaluidia? Se väsyttää ja samalla rentouttas.
Mitäs tääl.. hyvin kulkee Elämä rullaa ja fiilikset kohillaan.. hymyy ei pysty peittään Varsinkaan ny ku leijonatki otti taas voitonMkt :wave: :kiss:...kuis kulkee kaunokaisella ?
..että life is good :heart:..Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;30819858:Mitäs tääl.. hyvin kulkee Elämä rullaa ja fiilikset kohillaan.. hymyy ei pysty peittään Varsinkaan ny ku leijonatki otti taas voiton
leijonat parantaa pelien kovetessa. syytäkin on. tärkeät pelit vasta edessä. vain voittajat muistetaan...että life is good :heart:..
Ja joo, todella hieno Leijonien peli ...eikä täälläkään näemmä voi tätä hymyilyä millään estää (vaikka hiukan kaihertaakin)...
Otin jo. Ei ole...jos ei oo oikeesti sille tarvetta, ni et ota. Ei sulla oo melatoniinia? :hug:...kyllä sä kohta kalauttajaa tarviit...
Mikäs siel kaihertaa? : / :hug: :heart: :kiss:..että life is good :heart:..
Ja joo, todella hieno Leijonien peli ...eikä täälläkään näemmä voi tätä hymyilyä millään estää (vaikka hiukan kaihertaakin)...
Nyt oli kyllä ihan huippu molari . Ja totta - koko joukkue pelas nyt paaaljon paremmin ja yhtenäisemmin. Tavoite oli selvä ja sen eteen tehtiin isosti töitä . Peliä oli ilo kattoaleijonat parantaa pelien kovetessa. syytäkin on. tärkeät pelit vasta edessä. vain voittajat muistetaan.
...:hug: :kiss:..kiitti...elä huoli, tää on vain tätä elämää ja sen suurimpia menetyksiä mulla...mutta muistot säilyy aina ja mun sydän pitää huolen omistansa :heart:...Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;30819877:Mikäs siel kaihertaa? : / :hug: :heart: :kiss:
Juu parast ois pelata finaalis tai Mettäkyläs räjähtää Ei vaan oikeesti oon hieman ollu muutamaan pettyny, kuten aaltoseen ja pilluun.. ei oo viel näyttäny todellist tasoo.. vahdit kyl on tehny ny loistavaa työtä ja toivon mukaan Rinne pystyy pelata isot pelitleijonat parantaa pelien kovetessa. syytäkin on. tärkeät pelit vasta edessä. vain voittajat muistetaan.
Oukkei, sitten ei muuta kuin unikuvia siitä kattomaan :kiss:...nuku hyvin.Otin jo. Ei ole.