The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mjaa. Mulla on viä muutama lätkäolut jälj3ellä ko ei mennykään jatkoajalle...

Töllöstä tulis Vares. Tahi puoliltaöin Judge Dredd.

Jos jaksan, niin koitan kattoa ton Dreddin. Ei, se ei o se, mis syltty stalloo kaiken.
Ainoot vaihtoehdot Dreddin rooliin on Arska, jonka imago ei vaadi näyttelemistä. Hätävaravaihtoehtona menis BruceWillis.

Mut Syltty... saakelin kaukana Dreddistä.

Mut toi leffa on mulle ihan outo lintu ja ihka oudot näyttelijät. Jospa viittis jaksaa, koska uteliaisuuteni on suuri.

Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;30819858:
Mitäs tääl.. hyvin kulkee :) Elämä rullaa ja fiilikset kohillaan.. hymyy ei pysty peittään :) Varsinkaan ny ku leijonatki otti taas voiton ;)
..että life is good :) :heart:..

Ja joo, todella hieno Leijonien peli :)...eikä täälläkään näemmä voi tätä hymyilyä millään estää :) (vaikka hiukan kaihertaakin)...

Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;30819877:
Mikäs siel kaihertaa? : / :hug: :heart: :kiss:
...:hug: :kiss:..kiitti...elä huoli, tää on vain tätä elämää ja sen suurimpia menetyksiä mulla...mutta muistot säilyy aina ja mun sydän pitää huolen omistansa :heart:...

leijonat parantaa pelien kovetessa. syytäkin on. tärkeät pelit vasta edessä. vain voittajat muistetaan.
Juu parast ois pelata finaalis tai Mettäkyläs räjähtää :LOL: Ei vaan oikeesti oon hieman ollu muutamaan pettyny, kuten aaltoseen ja pilluun.. ei oo viel näyttäny todellist tasoo.. vahdit kyl on tehny ny loistavaa työtä ja toivon mukaan Rinne pystyy pelata isot pelit :)

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä