The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;30819883:
Juu parast ois pelata finaalis tai Mettäkyläs räjähtää :LOL: Ei vaan oikeesti oon hieman ollu muutamaan pettyny, kuten aaltoseen ja pilluun.. ei oo viel näyttäny todellist tasoo.. vahdit kyl on tehny ny loistavaa työtä ja toivon mukaan Rinne pystyy pelata isot pelit :)
aaltonen, pillu, ruutu, kontiola. koko kauden alisuorittanut ja pelaa kansan itsetunnon kannalta tärkeitä pelejä. pitäs äijien astua peilin eteen ja ottaa ehkä olemassa olevat kivekset käteen ja kysyä itseltään miksi me ollaan täällä.

aaltonen, pillu, ruutu, kontiola. koko kauden alisuorittanut ja pelaa kansan itsetunnon kannalta tärkeitä pelejä. pitäs äijien astua peilin eteen ja ottaa ehkä olemassa olevat kivekset käteen ja kysyä itseltään miksi me ollaan täällä.
No kyllä!! Ny niil alkais kyl olla jo näytön paikkaa.. ei oikeen vakuuta. Räiskitään miten sattuu eikä mitään kontrollii.. pillu kyl luistelee helvetin hyvin mut nyt on puuttunu totaalisesti se juttu.

Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;30819896:
No kyllä!! Ny niil alkais kyl olla jo näytön paikkaa.. ei oikeen vakuuta. Räiskitään miten sattuu eikä mitään kontrollii.. pillu kyl luistelee helvetin hyvin mut nyt on puuttunu totaalisesti se juttu.
sitä samaahan se on tehnyt aina. noilta muilta ehk odotetaankin jotain. mut barkoville iso peukku. siinä on seuraava nhl superstara.

...tuo Mkt:n pelipaita se vaan saa joka pukeutumiskerta arvonsa oikeille kohdilleen :rolleyes: :p :kiss:....hyvältä näyttää :)...
Tää paita on mulle nii rakas, et täst ei kyl koskaa tuu luopuun :) Tänää just sisko käväs täs nii kehas et ku kattelin lätkää ja tuli maali koko tää mun asuntoalue räjähti huutaan.. ei kuulemma jääny epäselväks mitä tapahtu :)

Miksi naiset KAIKKI on niin vitun vaikeita?

Sori purkaudun vähän, kun saanhan miekin tehä niin. kele..

Anteeksi kaikki ihanaiset naiset mutta olette ihan vitun rasittavia ja ihan ilmeisesti KAIKKI!!
pöh..

Hengitän vähän eiköhän se tästä..

Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;30819926:
Tää paita on mulle nii rakas, et täst ei kyl koskaa tuu luopuun :) Tänää just sisko käväs täs nii kehas et ku kattelin lätkää ja tuli maali koko tää mun asuntoalue räjähti huutaan.. ei kuulemma jääny epäselväks mitä tapahtu :)
:D....meillä vaan meuhkas mä :snotty: :D...ipanat oli vähän, että koitas nyt rajoittaa siinä...:ashamed:...mutta ne niin tietää mun heikkoudet ja hurmiot :D

Anteeksi kaikki ihanaiset naiset mutta olette ihan vitun rasittavia ja ihan ilmeisesti KAIKKI!!
pöh..

Kyl mä osaan olla nii helvetin rasittava ettei tosikaa.. vaikee en kyl oo.. mua on helppo käsitellä kuhan vaan ajatukset kohtaa..

pöh..

:hug:

...siis...:snotty:...totajoo..ollaanhan me vaikeita ja vitun rasittavia ja kaikkee muutakin...ja siltikin te tykkäätte meistä....:hug: :kiss:...

olen vuosien varrella oppinut tavan käsitellä naisasioita. pidetään naiskontaktit palstalla. jos tekee mieli joskus joku nainen tavata niin lähden kalaan tai telttaileen. ei kontaktia, ei ristiriitoja.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä