Joo, kivasti silleen takautuvasti tulisia. Tulee jotenkin jälkeenpäin vasta tää poltenaksujen eliittiä
Joo, kivasti silleen takautuvasti tulisia. Tulee jotenkin jälkeenpäin vasta tää poltenaksujen eliittiä
Se on siunauksellista kun lapsi nukkuu :heart:...tosin katellaas nyt miten meillä taas nukkuvat, tässä ehti jo olla melkoisen levotontakin yön seutua, kun yks jos toinenkin puhua pupelti ja meuhkas unissaan ...jos nyt kuitenkin sängyissänsä kestäisivät...Juu, oot meidän seurana täällä. Odottelen ykkösen brittisarjan alkua. Oma ipana nukahti juuri.
Tota vissiin tarkoitit...Tuliset ballsit.
On kyl! Saiskohan tällä ton Carl Poppan pois mun korvasta.
En tykkää olleskaan, kuunneltavaa tosin mut siihen jää
Ton pedofiilin balsseihin en koskis pitkällä tikullakaan, vaikka ois mitenkä tuliset.Tota vissiin tarkoitit...
On melko epätodennäköistä enää nähdä Jerryä keikalla...
... mut kotolandiassa ahkerasti keikkailee täysin Jerrylle omistautunut mr. Breathless
[video=youtube;7IjgZGhHrYY]https://www.youtube.com/watch?v=7IjgZGhHrYY[/video]
Sen pystyy arvaan mistä biiseistä sä et tykkää; et ainakaan niistä, joista mä tykkään :xmas:En tykkää olleskaan, kuunneltavaa tosin mut siihen jää
..autsh, korvamatoset osaavat kyllä olla peijakkaan sitkeitä...katotaas mitä keksitään sun omalles...:hug:...On kyl! Saiskohan tällä ton Carl Poppan pois mun korvasta.
..eläpä kuule miekkonen huoli moisesta ollenkaan - nää on makuasioita ja varsinkin musiikkia :heart:, mistä jokaiselle löytyy Se Jokin taatusti :kiss:En tykkää olleskaan, kuunneltavaa tosin mut siihen jää
Pianistin taidot ny on katottu kahdessa sekunnissa. Niitä ei ole.Ton pedofiilin balsseihin en koskis pitkällä tikullakaan, vaikka ois mitenkä tuliset.
Taitava pianisti, mutta.... yöh.
Ällöttävä Mr. Limanuljaska se on.Pianistin taidot ny on katottu kahdessa sekunnissa. Niitä ei ole.
Mut ei Jerryä turhaan mr rokkenrolliksi kutsuta myöskään.
..:hug:..koetas rauhottua siellä...laita vaikka taustalle jotain rauhallista unilaulua tulemaan...kauniita unikuvia toivotan sulle :kiss:Voi viddu. Väsyttää mutta uni ei tuu.
Tuu lukee iltasatu...:hug:..koetas rauhottua siellä...laita vaikka taustalle jotain rauhallista unilaulua tulemaan...kauniita unikuvia toivotan sulle :kiss:
....kuules, kun siinä vois sitten olla riskinä semmonen pikkunen muttanen, että sitten et ainakaan nukkuis ollenkaan .....Tuu lukee iltasatu.