ihan sähkösauna. mut loistava sellainen. aika harva etelän puukiuas on pärjännyt. tosin neljän tunnin välein pitää laittaa lisää aikaa.Kertalämmitteinen?
Harvasta semmoisestakaan riittää potkua seuraavana aamuna.
ihan sähkösauna. mut loistava sellainen. aika harva etelän puukiuas on pärjännyt. tosin neljän tunnin välein pitää laittaa lisää aikaa.Kertalämmitteinen?
Harvasta semmoisestakaan riittää potkua seuraavana aamuna.
No ei o auttajia täälläkään.Kukaan täällä ole mua riisumassa.
Lätkämatsin jälkeistila.palsta tuntuu taas miesvoittoiselta
..laita sä vaan vaatetta lisää, mä rupeen puolestani vähentämään ...tasapainotetaan tilannetta....Pitäskö laittaa sukat ja housut? Mä oon alkkareissa ja on aika viileää.
Riisu sä niin mä puen päälle...laita sä vaan vaatetta lisää, mä rupeen puolestani vähentämään ...tasapainotetaan tilannetta....
Sanat "sähkö" ja "sauna" sopii samaan lauseeseen just yhtä hyvin kuin sanat "sähkö" ja "tuoli".ihan sähkösauna. mut loistava sellainen. aika harva etelän puukiuas on pärjännyt. tosin neljän tunnin välein pitää laittaa lisää aikaa.
...käskystä !Riisu sä niin mä puen päälle.
mun mielestä sähkö virtaa läpi tuolin sopii vallan hyvin samaan lauseeseen.Sanat "sähkö" ja "sauna" sopii samaan lauseeseen just yhtä hyvin kuin sanat "sähkö" ja "tuoli".
"Pariisissa virtaa Joet monet.
Virtaa juomat poreilevat,
virtaa naiset koreilevat.
Mut vain yksi mulle virtaa.
Sähkö virtaa. Läpi tuolin."
Ejnar Leivo - Pahkasika
Makuasioita.mun mielestä sähkö virtaa läpi tuolin sopii vallan hyvin samaan lauseeseen.
Mitkä ballsit?Fire Ballsit on hyviä
Tuliset ballsit.Mitkä ballsit?
naksujen eliittiäFire Ballsit on hyviä
..ota toinenkin lasillinen . Pariton lukumäärä on vain pahasta.No, mutta...jääkaapin perukoille oli jäänyt yksinäinen lonkero. Sitä lasillinen.
Juu, oot meidän seurana täällä. Odottelen ykkösen brittisarjan alkua. Oma ipana nukahti juuri.No kappas vaan, talo hiljeni..ja aina se hiljaisuus sitten on semmoinen yllätyshyökkääjä ...että mitäs mä nyt sitten keksisinkään....jos mä viksu olisin, niin menisin nukkumaan, koskapa - jos yhtään tunnen ipanoitani ja muistelen näitä aikaisempia vuosia, niin - aamuherätys tullee olemaan ennen kissan pierua
Mutta. Koskapa mä en taija olla viksu ja koska mua ei vielä niin yhtää vätystäkään, niin :snotty:...tässä mä nyt sitten oon....
En mä yleensä, mutta menköön nyt..ota toinenkin lasillinen . Pariton lukumäärä on vain pahasta.