The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
miksei asuntoja suunnitella niin että läpivedolla pölyt lentää pihalle. luulis et insinööreissä on jokunen poikamies. pitääkö täs ihan ite kaikki tehä.
Mä aikanaan tuumin samaa. Sisäinen PellePelottomani sit totesi, et keskeltä lattiaa hirveen harvoin tarttee imuroida. Joten aloin suunnittelemaan listaimuria, mis keskuspölynimurin putkitus on asennettu lattialistojen rakoihin.
En vaan muistanu mallisuojaa hakea.

Mä aikanaan tuumin samaa. Sisäinen PellePelottomani sit totesi, et keskeltä lattiaa hirveen harvoin tarttee imuroida. Joten aloin suunnittelemaan listaimuria, mis keskuspölynimurin putkitus on asennettu lattialistojen rakoihin.
En vaan muistanu mallisuojaa hakea.
olet asian ytimessä. pölyt ja roskat ajautuvat kulkuväylien reunoille. olisi aika helppo asentaa imuri tuonne käytävien reunoille. jos joka huoneessa olisi vielä kaivo niin lattioiden pesu voitaisiin hoitaa tehokkaasti painepesurilla.. jos tänään tulis lottopotti niin pääsis suunnitteleen omaa siivousvapaata taloa.

olet asian ytimessä. pölyt ja roskat ajautuvat kulkuväylien reunoille. olisi aika helppo asentaa imuri tuonne käytävien reunoille. jos joka huoneessa olisi vielä kaivo niin lattioiden pesu voitaisiin hoitaa tehokkaasti painepesurilla.. jos tänään tulis lottopotti niin pääsis suunnitteleen omaa siivousvapaata taloa.
Kimppalotto???

Suunnittelut käyntiin. Sä tuot maggarat ja mä tuon oluset? Onhan sauna lämmin?

Poikalassa on savusauna???

Saunaillan päätät sit sinä. Kesäkuun eka sunnuntai mulla on varattu, silloin on humpansoittajien kokoontumisajot. Kaikki muut viikonloput onkin sit vapaana ainakin toistaiseksi.
poikalassa on ihan normaali sauna. toki savusaunoistakin jotain tajuan kun pari vuotta palvaamoa pidin.mut eiköhän täältä savusaunakin järjesty.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä