The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Laitanpa taas ties kuin monennen kerran mut mitä sitte saan laitta jos haluan:
[video=youtube;VHDW2ZRuUjw]https://www.youtube.com/watch?v=VHDW2ZRuUjw&list=PLF7F85972093CC26A&index=15[/video]

Dimmu Borgirit jää hopeelle ja aina pienet kyyneleet väkisin puristuu ulos mun muuten niin kirkkaista ja rakastettavista silmistä (nurkista)...

...mie en ehi nyt ollenkaan mukaan horinoihinne kun meillä on täällä iltawillikinkerit menossa :D...se siitä rauhallisesta tasaantumisesta :snotty: :D

Meillä ei roboimuri ois hyvä ollenkaan, saattais käydä pian niin että moista hiipijää säikähtäisin ja sitten...kaBumtskädäh!!!...se oliskin vainaa :snotty:..Irma on paras :heart:..mie tiiän tasan tarkkaan missä se täti riekkuu ja rymyää ja tarvittaessa saan siihen vauhtiakin :D

Ja sauna kuin sauna - aina toimii :heart:...tosin ehkä hiukan keulii tämä puulämmitteinen kyllä lempeitten löylyjensä ansiosta :)

...ja taas läks taustahäröilemään *kikkurat vaan vilahti*...:D

• Tykkää
Reactions: HopeaToffee
ihan sähkösauna. mut loistava sellainen. aika harva etelän puukiuas on pärjännyt. tosin neljän tunnin välein pitää laittaa lisää aikaa.
Sanat "sähkö" ja "sauna" sopii samaan lauseeseen just yhtä hyvin kuin sanat "sähkö" ja "tuoli".

"Pariisissa virtaa Joet monet.
Virtaa juomat poreilevat,
virtaa naiset koreilevat.
Mut vain yksi mulle virtaa.
Sähkö virtaa. Läpi tuolin."

Ejnar Leivo - Pahkasika

Rovaniemen markkinoilla oli papukaija, joka antoi vitosella nussia ja naija, rumarillumarei
[video=youtube;PJJ_zmDWGqc]https://www.youtube.com/watch?v=PJJ_zmDWGqc&index=17&list=PLF7F85972093CC26A[/video]

No kappas vaan, talo hiljeni..ja aina se hiljaisuus sitten on semmoinen yllätyshyökkääjä :D...että mitäs mä nyt sitten keksisinkään....jos mä viksu olisin, niin menisin nukkumaan, koskapa - jos yhtään tunnen ipanoitani ja muistelen näitä aikaisempia vuosia, niin - aamuherätys tullee olemaan ennen kissan pierua :D

Mutta. Koskapa mä en taija olla viksu ja koska mua ei vielä niin yhtää vätystäkään, niin :snotty:...tässä mä nyt sitten oon....:D

No kappas vaan, talo hiljeni..ja aina se hiljaisuus sitten on semmoinen yllätyshyökkääjä :D...että mitäs mä nyt sitten keksisinkään....jos mä viksu olisin, niin menisin nukkumaan, koskapa - jos yhtään tunnen ipanoitani ja muistelen näitä aikaisempia vuosia, niin - aamuherätys tullee olemaan ennen kissan pierua :D

Mutta. Koskapa mä en taija olla viksu ja koska mua ei vielä niin yhtää vätystäkään, niin :snotty:...tässä mä nyt sitten oon....:D
Juu, oot meidän seurana täällä. Odottelen ykkösen brittisarjan alkua. Oma ipana nukahti juuri.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä