Majuri alkaa tervehtyä kun keuhkokuvat alkavat kiinnostaa???
Näinhän se menee....stressi pukkaa läpi?..:hug: - koetahan taputella tautia takaviistoon vasemmalle...nyt relax ja jos tarviit niin särkylääkettä nassuun...
nooh korttia pelaan 50 jälel 9 mut mut lappu hommissa kummalluksia nooh oli muuten suht hintavaa juustoo 100g 6 e olin ihan italia hinnoissa mut eihän se suomes pädeNo moimoi :wave:
Mitäs sulle ?
Sadekeli vaan tekee niin ihmeitä sielulle ja ruumiille :heart:...joo, ihan hassu oon tohon veteen mutta - se kaunistaa taas maisemia ja olotiloja niin isosti...
...ja joo, kait mä oon tämmönen mikälie :snotty:....
..ei muuta kuin hyvää peli- iltaa ja lukemista ...nooh korttia pelaan 50 jälel 9 mut mut lappu hommissa kummalluksia nooh oli muuten suht hintavaa juustoo 100g 6 e olin ihan italia hinnoissa mut eihän se suomes päde
noo ja juttelin tunne skaaloista ja tominnasta gllän kaa ajatus ja tunne rakennelmat on mun juttu saman tien herää. mites sun päiväs menny?
Yritähän nyt ottaa ihan levon kannalta kun ei sulla oo enää mikään kiiruskaan eikä tartte oikeesti sitä stressiäkään ottaa - opiskelutkin sulla on kaiken muun ohessa menny niin hyvin, että saisit olla itestäs vaan isosti ylpeä ja onnellinen, että kohta rutistuksesi on ohi :kiss:Näinhän se menee.
Mitäs laitetaan ? Leikkaatko kuitenkin vai annatko olla ja laitat väriä?Tää pöwwö saa pian uuden kesäpöwwön ...on se aikakin jo!
715517.Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30816341:
Menee niin nopeasti aika. Juurihan mä aloitin opinnot....huh mikä tahti.Yritähän nyt ottaa ihan levon kannalta kun ei sulla oo enää mikään kiiruskaan eikä tartte oikeesti sitä stressiäkään ottaa - opiskelutkin sulla on kaiken muun ohessa menny niin hyvin, että saisit olla itestäs vaan isosti ylpeä ja onnellinen, että kohta rutistuksesi on ohi :kiss:
..mutta kun on motivaatio ja kiinnostus kohdallansa niin se into ja tekemisen riemu vaan tarttuu ja silloin tapahtuu isoja ja ihmeellisiä asioita ! Eli mitä ilmeisimmin olet löytänyt oman juttusi ja silloinhan on niin helppoo lähteä tekemään. Onkos sulla kesä ihan lomaa vai teetkö silloin jotain koulujuttuja vielä? Kesän jälkeenkö sä jo valmistut ?Menee niin nopeasti aika. Juurihan mä aloitin opinnot....huh mikä tahti.
Värii laitetaan ja kai mä sit pidän tälläsenä kun nyt on tai että siistitään ja otetaan joku sentti pois ja jos se otsiksen uusis kun mulla se kasvo melkeen heti pois kun viimeks tehtiin sellanen kunnon otsis,nyt sitä ei ole enää sellaisena kun on kasvanut.Ehkä vähän kevennetään ettei ihan paistu kesä kuumalla.Mitäs laitetaan ? Leikkaatko kuitenkin vai annatko olla ja laitat väriä?
Mitä väriä aattelit laittaa? Mutta nauti hemmottelustas, piristäähän toi isosti ja sitten saatkin vähän aikaa ihmetellä ja ihastella kunnolla uutta pöwwöäs ennen kuin silmäs siihen tottuu ...Ja jei, sä lähdet siis kasvattamaan pitemmäksi ? Hjuva juttu!Värii laitetaan ja kai mä sit pidän tälläsenä kun nyt on tai että siistitään ja otetaan joku sentti pois ja jos se otsiksen uusis kun mulla se kasvo melkeen heti pois kun viimeks tehtiin sellanen kunnon otsis,nyt sitä ei ole enää sellaisena kun on kasvanut.Ehkä vähän kevennetään ettei ihan paistu kesä kuumalla.
Aikuisopiskelu saattaapi olla hankalaa. Monilla tuntemillani se elämäksi kutsuttu tuppaa heittämään kapuloita rattaisiin.Menee niin nopeasti aika. Juurihan mä aloitin opinnot....huh mikä tahti.
Punaista??? Lääh...Värii laitetaan ...
Jotain samaa kuin viimeksikin tai ehkä nyt pikkusen erisävyy mut jotain tummaa kuitenkin. Tiedä siitä kasvattamisesta mut nyt ainakin näin. Mulla menee ihan ohkaseks ja kauheeks hiukset sitten kun niissä on pituutta.Lyhyemmät on paksumman näköset.Mitä väriä aattelit laittaa? Mutta nauti hemmottelustas, piristäähän toi isosti ja sitten saatkin vähän aikaa ihmetellä ja ihastella kunnolla uutta pöwwöäs ennen kuin silmäs siihen tottuu ...Ja jei, sä lähdet siis kasvattamaan pitemmäksi ? Hjuva juttu!
Ei punaista,se haalistuu kesällä kamalaksi. Punasävyjä on joskus ollut mut ei ne sovi mulle ja en tosiaan tykkää et värjää punaseks ja sit aurinko haalistaa ne.Punaista??? Lääh...
..ja äkkiäkös sitä sitten käyt klippaamassa lyhkäsemmäksi, jos tuntuu siltä että ei suju . Toisaalta - nythän sä voisit vaikka udella, että mistä moinen johtuu, että hiukses menee ohkaseksi ja "kauheeksi" pidemmäksi kasvaessaan...voisit vaikka saada vinkkejä sen välttämiseksiJotain samaa kuin viimeksikin tai ehkä nyt pikkusen erisävyy mut jotain tummaa kuitenkin. Tiedä siitä kasvattamisesta mut nyt ainakin näin. Mulla menee ihan ohkaseks ja kauheeks hiukset sitten kun niissä on pituutta.Lyhyemmät on paksumman näköset.
..no katos, jokos siellä ehdit ujeltamaan oijoijoita :wave:2-0, toistaiseksi
Ei ihan vielä niin paljon ääntä lähde =)..no katos, jokos siellä ehdit ujeltamaan oijoijoita :wave: