Samaa ajattelin. Jäi noi yöunet kert vähä vähälleTaitaa olla aikanen nukkumaanmeno tiedossa tänää. Ainakin uni maistuu.
Samaa ajattelin. Jäi noi yöunet kert vähä vähälleTaitaa olla aikanen nukkumaanmeno tiedossa tänää. Ainakin uni maistuu.
Joo niin jäi...mut haittaakseAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30806342:Samaa ajattelin. Jäi noi yöunet kert vähä vähälle
Mun kupliva on tänää ollu vuoron perään maitoo ja limpparii.Ei oikein maistu muut kuplivat.Nyt saa olla mun juoksut tältä päivältä juostuna - kisastudiota virittelemään ja asettumaan ja olemaan ...
...ja jos tänään erehtyis sitten kuplivaakin nauttimaan...
...noooh...aikansa ottaa ja sitten oot taas voimissasMun kupliva on tänää ollu vuoron perään maitoo ja limpparii.Ei oikein maistu muut kuplivat.
mä otan pari bissee uskaltaishkohan laittaa oman kuvan tonne vappuun viimeks oli data ekaNyt saa olla mun juoksut tältä päivältä juostuna - kisastudiota virittelemään ja asettumaan ja olemaan ...
...ja jos tänään erehtyis sitten kuplivaakin nauttimaan...
Ei yhtään haittaa toisinaan vaan on parempaa tekemistä..Joo niin jäi...mut haittaakse
No mikset uskaltais - mieles tekee kuitenkin !mä otan pari bissee uskaltaishkohan laittaa oman kuvan tonne vappuun viimeks oli data eka
dodiih nyt saunaanNo mikset uskaltais - mieles tekee kuitenkin !
Lämpimän lempeitä löylysiä ja rentoutusta !dodiih nyt saunaan
Jep. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30806364:Ei yhtään haittaa toisinaan vaan on parempaa tekemistä..
Kipitikapi kylään siis :xmas:Vai silleen. Jossain ei tarvitse kuin valittaa puutteesta niin heti kutsutaan kylään.
En mene. =)Kipitikapi kylään siis :xmas:
Mut jos heität vaa viestiä?Voi paska...pitäs soittaa yks puhelu jossain vaiheessa,mää en ala. Nii,i ...oma vikas :headwall:
Niin, sillähän se puute lähtis ainakin hetkeksmikset ?
En ala nusasee vieraita tyyppejä.Niin, sillähän se puute lähtis ainakin hetkeks
Nii no vaihtoehto sekin...mut pakkohan se on jompaa kumpaa.Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30806434:Mut jos heität vaa viestiä?
Mut sit se ei olis enää vieras ja voit nusasta jakossakin.En ala nusasee vieraita tyyppejä.
Noo, sitten lelut sauhuaan!En ala nusasee vieraita tyyppejä.
Hyvä pointti.Mut sit se ei olis enää vieras ja voit nusasta jakossakin.