Pikku hetki. Hyppään seuraavaan junaan. Haluutko torttua kans?Tulkaa joku tekeen aamupalaa mulle, ite ei jaksais
Mulla on sulle kahvia. joku huolehtii sitten loput..Tulkaa joku tekeen aamupalaa mulle, ite ei jaksais
Juuh, tarttis saada jotakin.No sieltähän se torttutarjous jo tulikin!
missäs vappuhumussa kaikki liehuu kun ei oo ketään täällä?Juuh, tarttis saada jotakin.
Parempaa tekemistä? :snotty:missäs vappuhumussa kaikki liehuu kun ei oo ketään täällä?
En voi käsittää. Vaikka minäkin olen täällä sulostuttamassa??Parempaa tekemistä? :snotty:
Ja minä, itse ihanuus.En voi käsittää. Vaikka minäkin olen täällä sulostuttamassa??
Mä voin samalla ku iteki pitäis mennäKuka heivais mut suihkuun ja vielä pesis mut? Laiskalla tuulella.
Just ajattelin että sä voisit tulla. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30805918:Mä voin samalla ku iteki pitäis mennä
Kuvia todisteeksi, ei me muuten uskota!!!Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30805901:Päivää! |O olosta päätellen oli eilen hyvinkin hauskaa
Mennään vaa ennenku äiti pakottaa mut pihahommiiJoko mennään atm?
Kuulostaa kivalta. Mulla on vähän morkkis kun en jaksanut torille lähteä isompien kanssa. Mies ei myöskään jaksanut, mutta ei tunne huonoa omatuntoa. Voikun osais ottaa asian kuten mies. Kukaan lapsista ei ole edes pyytänyt torille, kukaan ei kuole eikä edes pahoita mieltään..mää oon ollu lasten wappuriehassa
kumpikin penska voitti palkinnon hienosta puvusta