Yleensähän nois käytetään jätesäkkiä.Vuorotellen biojätepönttö ja palju? Yök.
Jos baljumbuhtaus epäilyttää, niin laittaa semmoisen, täyttää vedellä ja hyppää sisään.
Yleensähän nois käytetään jätesäkkiä.Vuorotellen biojätepönttö ja palju? Yök.
Pirkkaniksi, enpä ois taaskaan itse älynnyt.Yleensähän nois käytetään jätesäkkiä.
Jos baljumbuhtaus epäilyttää, niin laittaa semmoisen, täyttää vedellä ja hyppää sisään.
Pannaan harkintaan.Laita partsille.
Pirkkaniksien lukijoille tuli suurena yllätyksenä, että sukkahousuja voi käyttää myös vaatteena.Pirkkaniksi, enpä ois taaskaan itse älynnyt.
Mutta kun se on hankalaa. Niistä puuttuu aina se oikea lahje.Pirkkaniksien lukijoille tuli suurena yllätyksenä, että sukkahousuja voi käyttää myös vaatteena.
jokunen perhokalastaja käyttää kahluuhousujen alla.Pirkkaniksien lukijoille tuli suurena yllätyksenä, että sukkahousuja voi käyttää myös vaatteena.
En itse moisia käytä, joten en voi niistä mitään tietää... mut olettaisin, että vaatteena niit kannattaa käyttää ennen kuin toinen lahje tai haarakiila on leikattu irti niksipirkkatarkoituksiin?Mutta kun se on hankalaa. Niistä puuttuu aina se oikea lahje.
Oikein pomppuisaa ja kuplivaa vapunaattoa kepsiksellekin :kiss:Hjuvaa vappua ketjuttajat. Röyh, lonkeron hapot pyrkii takaisin.
voisin sulle tuon haukun antaa pariksi päiväksi muksujen kaa telmimään. tääl on vaan lentäviä palloja, kaatuvia grillejä ja juoksevia naapurin kissoja, hiukka taitaa olla kevättä rinnassa....voi hallelujaa ja aamen sanon mä, jahka tässä joskus johonkin aikaan saan nää kiekujaiset vaakatasoon hiljaisiksi
..ja uudemman kerran suihkussa käytetyksi, ovat meinaa riekkuneet ilmapallojensa kanssa hikipäisiksi asti - meillä on ollut pallojen räjäytyskisaa, sitten pomputtelua (eli huitovien käsien ja heiluvien päitten sekä ilmatilan halkovien pallojen väistelyä ) jne...
Ja mä oon ollut ihan ihmisiksi :|
:saint:
Rillimakkara, hapankaali ja luomuvissy pyrkii tekemään samaa...Hjuvaa vappua ketjuttajat. Röyh, lonkeron hapot pyrkii takaisin.
Kato, onhan se elossa. Hyvää vappua vaan sinnekin!=)Hjuvaa vappua ketjuttajat. Röyh, lonkeron hapot pyrkii takaisin.
Awwwww...siellä se sessutessu kattelee kun isäntä riekkuu vappu- ja kevätrinnuksissaan :snotty: ......:xmas:voisin sulle tuon haukun antaa pariksi päiväksi muksujen kaa telmimään. tääl on vaan lentäviä palloja, kaatuvia grillejä ja juoksevia naapurin kissoja, hiukka taitaa olla kevättä rinnassa.
Toinen breezeri!!!Miullon jo väsy, joko saa kaatua sänkyyn?
Vai joisko toisen breezerin?
:snotty: noku...piti tuossa miettiä aiemmin että tänäänkös se itse juhlapäivä olikin...ja kun mies oli menny alkoon ostamaan ihan breezereitä (2kpl ja tietty itelleen muutaman oudon oluen) niin aattelin että noh, kaipa noita pitää maistella.Toinen breezeri!!!
...siunaajavarjele :O...mä en ole edes ehtinyt mitään korkatakaan....!!
...mä en ookaan noita breezereitä kokeillut (piti ihan kuules tietämättömänä käydä urkkimassa että mitä kummaa siemailet ) - mutta anna mennä nyt ! Ja - saa kait sitä huomennakin, jos ei muualta niin ainakin kirjainmarketeista.:snotty: noku...piti tuossa miettiä aiemmin että tänäänkös se itse juhlapäivä olikin...ja kun mies oli menny alkoon ostamaan ihan breezereitä (2kpl ja tietty itelleen muutaman oudon oluen) niin aattelin että noh, kaipa noita pitää maistella.
Ja piiiieni pullo tohvikkiakin, tykkään noista(kin) baileys-tyyppisistä juomista
Ja laitahan reippaasti nyt korkaten ja kilistellen siel! Vai huomennako vasta?
Mie marssin täälä ympäri olohuonetta sirpin ja vasaran kans