The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Vappua vappua kaikille! Otin pikku päikkärit, kuolemanväsy olo. En halua migreeniä, joten otin jo lääkkeen. Duunit...just sain yhden ahdistavan, ison ongelman hoidettua loppuun tänään. Pari tuntia oli ihan voittajafiilis, kunnes lätkäistiin uusi selvitystyö hoidettavaksi. Aikaa kuukausi. Aloitan sen painin ensi viikolla. Nyt on onneksi kolme päivää vapaata ja voi levätä ja nukkua itsensä virkeäksi =)
:hug:...vaan nytpä et murehdi niin mitään työhommaa, vaan otat rennosti ja letkeästi vastaan kevättä :)

Oikein ihanaa Vappua sulle ja poppoolles :kiss:!
...joko siellä lattiapinta- ala lainehtii serpentiineistä :D

• Tykkää
Reactions: HopeaToffee
:hug:...vaan nytpä et murehdi niin mitään työhommaa, vaan otat rennosti ja letkeästi vastaan kevättä :)

Oikein ihanaa Vappua sulle ja poppoolles :kiss:!
...joko siellä lattiapinta- ala lainehtii serpentiineistä :D
Muksu yhden paketin käytti itseensä. Juoksee ympäri kämppää serpentiinit päällä. Vappupillin rääkymistä jaksoin kuunnella puoli tuntia ja sitten pilli pääsi hyllylle. Pääasia, että muksulla on kivaa. Hodarit syötiin just äskettäin. Kahvia?

• Tykkää
Reactions: IhQ ja FreezeCat
Muksu yhden paketin käytti itseensä. Juoksee ympäri kämppää serpentiinit päällä. Vappupillin rääkymistä jaksoin kuunnella puoli tuntia ja sitten pilli pääsi hyllylle. Pääasia, että muksulla on kivaa. Hodarit syötiin just äskettäin. Kahvia?
:D...että pilli sentäs on vielä tallessa...

Meillä on serpentiiniä ihan varmasti joka paikassa :D...meijen kaks apinaa kiipeili korkeella vielä, kun katseeni vältti, ja koristeli joka ikisen mahdollisen kattolapuntekeleenkin niillä kikkuroilla :D

Eikä siinä, ihana vaan kattella näitten ketturoimisia ja kiekumisia :)

Kiitos, mä voisin pienen kupillisen ottaa :)

• Tykkää
Reactions: IhQ ja HopeaToffee

Meillä on serpentiiniä ihan varmasti joka paikassa :D...meijen kaks apinaa kiipeili korkeella vielä, kun katseeni vältti, ja koristeli joka ikisen mahdollisen kattolapuntekeleenkin niillä kikkuroilla :D

Geisha kahvin kanssa kyytipojaksi?

voin kyl kuvitella teitin vapun. taitaa äitillä olla vielä enemmän virtaa kun muksuilla :LOL:

Saunassa käyty :) kissat herkutellu katkaravuilla, nyt pikkasen väsyttää. Sohvalla menee loppuilta.

voin kyl kuvitella teitin vapun. taitaa äitillä olla vielä enemmän virtaa kun muksuilla :LOL:
:snotty:...noh...tota...hmmmm...miten sä nyt tommosen kuvan musta tähän hätään oikein sait :O?!

...mitään tunnusta :snotty:...

:D

...ihan pienesti kuiskaan....mulla on serpentiiniä hiuksissakin...ja tirpanan asettelemat helminauhatkin.....:D

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä