The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
...voi hallelujaa ja aamen sanon mä, jahka tässä joskus johonkin aikaan saan nää kiekujaiset vaakatasoon hiljaisiksi :D

..ja uudemman kerran suihkussa käytetyksi, ovat meinaa riekkuneet ilmapallojensa kanssa hikipäisiksi asti - meillä on ollut pallojen räjäytyskisaa, sitten pomputtelua (eli huitovien käsien ja heiluvien päitten sekä ilmatilan halkovien pallojen väistelyä :D) jne...

Ja mä oon ollut ihan ihmisiksi :|

:saint:

• Tykkää
Reactions: poika ja IhQ
...voi hallelujaa ja aamen sanon mä, jahka tässä joskus johonkin aikaan saan nää kiekujaiset vaakatasoon hiljaisiksi :D

..ja uudemman kerran suihkussa käytetyksi, ovat meinaa riekkuneet ilmapallojensa kanssa hikipäisiksi asti - meillä on ollut pallojen räjäytyskisaa, sitten pomputtelua (eli huitovien käsien ja heiluvien päitten sekä ilmatilan halkovien pallojen väistelyä :D) jne...

Ja mä oon ollut ihan ihmisiksi :|

:saint:
voisin sulle tuon haukun antaa pariksi päiväksi muksujen kaa telmimään. tääl on vaan lentäviä palloja, kaatuvia grillejä ja juoksevia naapurin kissoja, hiukka taitaa olla kevättä rinnassa.

voisin sulle tuon haukun antaa pariksi päiväksi muksujen kaa telmimään. tääl on vaan lentäviä palloja, kaatuvia grillejä ja juoksevia naapurin kissoja, hiukka taitaa olla kevättä rinnassa.
Awwwww...siellä se sessutessu kattelee kun isäntä riekkuu vappu- ja kevätrinnuksissaan :snotty: :rolleyes:......:xmas:

Eiköpähän tänne rauhaisaan menoon mahtuisi vallan mainiosti se koirakin :D

...shhhhh...mä. en. sitten. kuitenkaan. sanonut. tuota. ....meillä on karmeet käännöt ja väännöt menossa tosta koira- asiasta ja toistaiseksi mä oon pysynyt järjissäni....

• Tykkää
Reactions: poika
IhQ
Toinen breezeri!!!

...siunaajavarjele :O...mä en ole edes ehtinyt mitään korkatakaan....!!
:snotty: noku...piti tuossa miettiä aiemmin että tänäänkös se itse juhlapäivä olikin...ja kun mies oli menny alkoon ostamaan ihan breezereitä (2kpl ja tietty itelleen muutaman oudon oluen) niin aattelin että noh, kaipa noita pitää maistella. :D
Ja piiiieni pullo tohvikkiakin, tykkään noista(kin) baileys-tyyppisistä juomista :p

Ja laitahan reippaasti nyt korkaten ja kilistellen siel! Vai huomennako vasta?

Viimeksi muokattu:
:snotty: noku...piti tuossa miettiä aiemmin että tänäänkös se itse juhlapäivä olikin...ja kun mies oli menny alkoon ostamaan ihan breezereitä (2kpl ja tietty itelleen muutaman oudon oluen) niin aattelin että noh, kaipa noita pitää maistella. :D
Ja piiiieni pullo tohvikkiakin, tykkään noista(kin) baileys-tyyppisistä juomista :p

Ja laitahan reippaasti nyt korkaten ja kilistellen siel! Vai huomennako vasta?
...mä en ookaan noita breezereitä kokeillut (piti ihan kuules tietämättömänä käydä urkkimassa että mitä kummaa siemailet :D) - mutta anna mennä nyt :)! Ja - saa kait sitä huomennakin, jos ei muualta niin ainakin kirjainmarketeista.

:D - vai vielä reippaasti korkaten.....!! Vois kait sitä....siemailla siististi....:rolleyes:...

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä