Niit 71551kuvia on helpompi ottaa ketjuun laitettavaksi jos ei liikoja pue.Mä väsähin ihan tuolla suihkussa...mut kai sitä pitäs vielä pikkusen yrittää...saada vaikka vaatetta päälle ja silleen.
Niit 71551kuvia on helpompi ottaa ketjuun laitettavaksi jos ei liikoja pue.Mä väsähin ihan tuolla suihkussa...mut kai sitä pitäs vielä pikkusen yrittää...saada vaikka vaatetta päälle ja silleen.
Eläpä ahdistu ollenkaan ...mulla on semmonen tutina että atm on tyrkänny autonsa täyteen oheisrekvisiittaa, jotta jahka sääret tulevat esiin auton ovesta, niin voit ehken joutua odottamaan momentin sen kaiken serpentiini ja ilmapallovyöryämisen keskeltä naista esiinkömpiväksi...Mul ei palloi eikä serpentiiniii en ehtiny ostaa. Nyyh.
No ehkä ne rekvisiitat ei nyt ole niin tärkeitä...kun on mukavata seuraa....ja juomaaEläpä ahdistu ollenkaan ...mulla on semmonen tutina että atm on tyrkänny autonsa täyteen oheisrekvisiittaa, jotta jahka sääret tulevat esiin auton ovesta, niin voit ehken joutua odottamaan momentin sen kaiken serpentiini ja ilmapallovyöryämisen keskeltä naista esiinkömpiväksi...
Pidä hauskaa Vappua, tinkuliininen :kiss:...ja atm :kiss: - tottakai!!
Kitoooos :kiss:No ehkä ne rekvisiitat ei nyt ole niin tärkeitä...kun on mukavata seuraa....ja juomaa
Ja vappua myös sinulle ihana ja aina aurinkoinen routsikka :kiss:
...no wapunAATTOA sitten.Wappu on vasta huomenna :attn:
Ohan tämä nyt yks jumalauta ku ei saa viettää opiskelijavappua. Heittävät mut kuulemma ulos täältä yliopistolta ihan justiinsa
nillin nillin :stick:Wappu on vasta huomenna :attn:
Ohan tämä nyt yks jumalauta ku ei saa viettää opiskelijavappua. Heittävät mut kuulemma ulos täältä yliopistolta ihan justiinsa
duunarin vappua. sauna, olutta ja burgereita kunhan jaksais grillin sytyttää.
en ole kommari enkä kyl oikein ammattiyhdistysihminenkään. mun mielestä jokainen hoitaa oman työsopimuksensa ja palkkansa. eli en taida marssia.lähetkö huomenna marssimaan punalippujen perässä työväen lauluja laulaen?
Hyvää vappua poikalaan,myös haukulle :kiss:duunarin vappua. sauna, olutta ja burgereita kunhan jaksais grillin sytyttää.
Aika monen innokkaan wapunwiettäjän kohtalo tänään on tulla heitetyksi ulos...Ohan tämä nyt yks jumalauta ku ei saa viettää opiskelijavappua. Heittävät mut kuulemma ulos täältä yliopistolta ihan justiinsa
Rillimakkaraa, hapankaalia, vissyä ja kahvia.Nakit,pottusalaatti,fetasalaatti,lohimousse,vesi,maito,hiihihapotettu juoma,mansikat ja raakasuklaa on meijän vappueväät.
Kotona ollaan vaan, mitens teillä vappu ?
Lähen kotiin tenttikirjan kaa :kieh:Protestoi!! Tee siihen heti paikalla yhden myttysen kiukkuinen etukäteismarssiosoitus siitä että evätään opiskelutyön tekeminen!! Hpfh....
- nyt ulos sieltä nainen ja relaamaan!
Tää onnistuis varmaan parhaiten niin, et menis jo illalla eikä lähtis pois. Mut ei vanha enää jaksa :snotty:vielä kerkeet ainaski yhen
aamulla oot ekkana ullanlinnanmäellä niin kyl se siit
..ja jemmaat sen heti kotiin tullessas ja heität vapaalle! Oot sen ansainnut, joten simapullot esiin ja poppis soimaan ja hetkuttamaan :kiss:Lähen kotiin tenttikirjan kaa :kieh:
Kuulostaa hyvältäNakit,pottusalaatti,fetasalaatti,lohimousse,vesi,maito,hiihihapotettu juoma,mansikat ja raakasuklaa on meijän vappueväät.
Kotona ollaan vaan, mitens teillä vappu ?
Ei täs ny kerkee relaileen ku sunnuntaina pitää palauttaa yks kirjotelma ja maanantaina on tentti. Lisäksi vappu on kotimaisista kansanjuhlista mun ehdoton epäsuosikki; T: vappumörkö..ja jemmaat sen heti kotiin tullessas ja heität vapaalle! Oot sen ansainnut, joten simapullot esiin ja poppis soimaan ja hetkuttamaan :kiss:
No. Sitten wappumörköile siellä suloisestiEi täs ny kerkee relaileen ku sunnuntaina pitää palauttaa yks kirjotelma ja maanantaina on tentti. Lisäksi vappu on kotimaisista kansanjuhlista mun ehdoton epäsuosikki; T: vappumörkö
Mä en myöskään yhtään näitten pakollisten ryyppäyspäivien ystävä.Ei täs ny kerkee relaileen ku sunnuntaina pitää palauttaa yks kirjotelma ja maanantaina on tentti. Lisäksi vappu on kotimaisista kansanjuhlista mun ehdoton epäsuosikki; T: vappumörkö