The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mul ei palloi eikä serpentiiniii :( en ehtiny ostaa. Nyyh.
Eläpä ahdistu ollenkaan :)...mulla on semmonen tutina että atm on tyrkänny autonsa täyteen oheisrekvisiittaa, jotta jahka sääret tulevat esiin auton ovesta, niin voit ehken joutua odottamaan momentin sen kaiken serpentiini ja ilmapallovyöryämisen keskeltä naista esiinkömpiväksi...:rolleyes:

Pidä hauskaa Vappua, tinkuliininen :) :kiss:...ja atm :kiss: - tottakai!!

Eläpä ahdistu ollenkaan :)...mulla on semmonen tutina että atm on tyrkänny autonsa täyteen oheisrekvisiittaa, jotta jahka sääret tulevat esiin auton ovesta, niin voit ehken joutua odottamaan momentin sen kaiken serpentiini ja ilmapallovyöryämisen keskeltä naista esiinkömpiväksi...:rolleyes:

Pidä hauskaa Vappua, tinkuliininen :) :kiss:...ja atm :kiss: - tottakai!!
No ehkä ne rekvisiitat ei nyt ole niin tärkeitä...kun on mukavata seuraa....ja juomaa :p

Ja vappua myös sinulle ihana ja aina aurinkoinen routsikka :kiss:

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
...aurinko lekottelee taivaankannelta naureskellen, on iiiiiihanan lämmintä, ipanat kirmailee edestakas ja taitaa tossa läjässä olla kavereitakin mukana menossa, serpentiinejä ja ilmapalloja ja pulinaa ja kajareitten huudattamista...

Mä väsään salaatteja pinoonläjäänkasaan ja nautin pirskahtelevuudesta :)

Ja. Semmonen juttu että. Ilmapalloja puhallellessa ei sitten kannata heittäytyä ihan näitten ipanoitten älytyksiin mukaan :snotty:...on meinaa melkoisen mielenkiintoista ja jänskäpänskää kun keksii, että esikoisen kanssa ryhtyä puhalteleen palloja silmät kiinni kilpaa :snotty: :D...

...pari kolme kertaa kun kunnolla läjähtää ja paukahtaa kovaa ja korkeelta niin on se kumma jos ei korvissa soi :D

Ihmiset rakkaat - nauttikaa kevään juhlasta :):kiss: olittepa sitten porukassa tai oman ihanaisen itsenne seurassa.

Nakit,pottusalaatti,fetasalaatti,lohimousse,vesi,maito,hiihihapotettu juoma,mansikat ja raakasuklaa on meijän vappueväät. :D

Kotona ollaan vaan, mitens teillä vappu ?

IhQ
Nakit,pottusalaatti,fetasalaatti,lohimousse,vesi,maito,hiihihapotettu juoma,mansikat ja raakasuklaa on meijän vappueväät. :D

Kotona ollaan vaan, mitens teillä vappu ?
Kuulostaa hyvältä :)

Myö kans kotosalla, tai no suunnittelin et jos huomenna keskustassa pyörähtäis lasten kanssa kattelemassa hulinaa..sikälimikäli sää sallii. Olis tuossa kävelymatkan päässä, ei tarvis auton kanssa lähteä jumittamaan.
Meijän menyy..öö..hotdogeja (nakki,ketsuppi), nachoja ja texmex-mössöä(mitä se on nimeltään??) perunasalaattia, parit tsihhit ja simaa (alkotonta ni saa lapsetkin maistaa)
Ja sit lätkämatsia varten on vielä pakastepatonkia, yrtti- ja valkosipulivoilla :)

• Tykkää
Reactions: Kais
Ei täs ny kerkee relaileen ku sunnuntaina pitää palauttaa yks kirjotelma ja maanantaina on tentti. Lisäksi vappu on kotimaisista kansanjuhlista mun ehdoton epäsuosikki; T: vappumörkö :D
Mä en myöskään yhtään näitten pakollisten ryyppäyspäivien ystävä.
Kaikkialla tungosta ja meteliä, ja kapakat täynnä väkeä joka ei osaa ryypätä.
Pysyttelen nukkumaluukussa, kattelen leffaa, luen kirjaa ja odotan, että maailma rauhoittuu.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä