The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
IhQ
Huomenta!

4 tuntia töitä tänään, sit muutama päivä taas vapaata.. Nukuin viime yönä varmaan lähemmäs 9 tuntia heräämättä. Outo olo.
Kahvia oottelen ja herättelen esikkoa.
Hyvää vappua kaikille, pitäkää itsestänne ja toisistanne huolta. Lähittepä vappuhumuun tai ette :D

Huomenta :wave:

Nyt tilanne vaatii iiiiiison mukin kahvia ja varmaan toisenkin.

Kunhan tästä on heränny oikeen kunnolla, nii kauppaan ja Alkoon pitäs suunnistaa, hakea poikaset ja pakata kamppeet. ainii ja käydä suihkussa, että pääsee sit lähteen sinne Tinkulle, kunhan toi T tulee hakeen pojat :) Ohjelmaahan tässä on ihan riittämiin kyllä sitä ennen.

IhQ
Siis mitä helkuttia..? Onko miun kone sekoomassa vai..kun tuun tälle palstalle, tonne etusivulle ja kelaan sivua alaspäin, tulee noi alatekstit ja sen jälkeen sama palstasivu uudelleen???

..orastavaa Wapputunnelmaa jokaiselle :wave: :)..hissuksiin se hiipii koko kroppaan ja saa suupielet kääntyyn ylöspäin...

Aurinko paistaa, hiukan tuulettaa...eli saa pitää ilmapalloistaan isosti kiinni..tosin oisko makeeta lähtee oikein iiiiiiison ilmapalloläjän kanssa liihoittelemaan korkeuksiin...mutta noin käy vain elokuvissa :)

Kohta alkaa operaatio puhkun ja puhallan :D...katotaan kuinka monta palloa menee rikki jo puhaltaessa, kun haluaa saada isoja aikaiseksi...

Pitäs mennä ruokakauppaan. Au au au.
Heiii, rennolla fiiliksellä vaan :)!

Mä ehdin jo käydäkin ja joo, olihan siellä väkeä mutta - kun ite menee siellä aivot narkikassa- olotilassaan, niin ei se väenpaljous tunnu kuule missään. Ja antaa sitten kiireisimpien kannella niitä kurtturuttuotsiaan, pistäpä ns. vastapalloon semmonen kunnon hymy - niin kato, kun toinen voi hetkeksi jopa hiukan hämääntyä ja ruveta loihtimaan sitä ilosuutta omillekin kasvoilleen :)

...mutta se on päiväTEEN aika :). Ja sen jälkeen meinaan ottaa Irman napakan hellään käsiotteeseen ja me niin tehdään tehokkaat ja säpäkkäät kurvailut olohuoneen lattialla ja keittiössä ja eteisess...kaikkialla (paitti esiokoisen huoneessa, sen ovenpieleen mä laitan jälleen lumilapion notkuilemaan :D)..

...jotta mä ja ipanat ehditään taas sotkee koko talo yhdessä hujauksessa :D!

Ei muuta kuin tähtilasit nenille keikkumaan ja suuta simaiseksi ja pöwwöt tuuleen liehumaan :D :wave:

• Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30804644:
Kuva kertonee olennaisen. Eli Hauskaa Vappua, jokaiselle. Me aletaan poikasten kanssa syömään ja kohta saakin lähteä Tinkulaan päin ajelee :) Lupaan ettei laiteta mitään skumppapäisiäviestejä tänne illalla :LOL:

Lupaa vaan omasta puolestas :saint:
ai niin mut ei mun kapulalla pääse tänne...lucky ketjulaiset :D

Muoks:eiku pääseekin mut on niin stnan hidas ettei viitti ees yrittää.

IhQ
Niin tänäänkö se oli se juhlintapäivä? Ei tunnu yhtään siltä. Ulkona on ankee harmaa ilma.
Huomenna aateltiin että jos olis yhtään lämpimämpi niin mennään pyörähtämään keskustan vappuhulinoilla..siel on lakuja, ilmapalloja, ai vitsi, varmaan taas vietnamilaista ruokaa..mutta jos on hirmu sateista,tuulista tms. niin pitää miettiä uudelleen..

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä