Huomenta ja klara vappen kaikille! Ulkona on kolme astetta lämmintä, onko se edes lämmintä? Hassu sanonta. Jää pohtimaan lapsen vaatetusta.
Onhan vaikka mitä pitsihörselöitä, joissa saa sitten palella. Itse tykkään eniten finnlsysonin pitkähihaisista yöpsidoista, ihanan lämpimiä.Mulla on ainaskii semmonen pitkähihanen nanson yöpaita, onko niitä muitaki
Mä just tulin. Ei ollu ruuhkaa.Pitäs mennä ruokakauppaan. Au au au.
Heiii, rennolla fiiliksellä vaan !Pitäs mennä ruokakauppaan. Au au au.
Auts :hug: mahtaa olla ruuhka.Pitäs mennä ruokakauppaan. Au au au.
Miten mulla on sellainen ennakkoaavistus, että illalla on ketjussa melko wappuista juttua.Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30804363:Jaa illalla näin?
Suattaapi olla, tai sitte eiMiten mulla on sellainen ennakkoaavistus, että illalla on ketjussa melko wappuista juttua.
Lupaa vaan omasta puolestas :saint:Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30804644:
Oikee asenne :flower:Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30804644:Kuva kertonee olennaisen. Eli Hauskaa Vappua, jokaiselle. Me aletaan poikasten kanssa syömään ja kohta saakin lähteä Tinkulaan päin ajelee Lupaan että laitetaan tauotta skumppapäisiäviestejä&tissikuvia tänne illalla