Vaikee sanoo ku en mäkään oo vielä huomannu mitään, mutta saahan sitä aina toivoa, että jonain aamuna sitä vaan heräis prinsessanaKauankohan mun pitäis koisia, että alkais tässä pärstässä vaikuttamaan?
Vaikee sanoo ku en mäkään oo vielä huomannu mitään, mutta saahan sitä aina toivoa, että jonain aamuna sitä vaan heräis prinsessanaKauankohan mun pitäis koisia, että alkais tässä pärstässä vaikuttamaan?
Oisko vähän niinku kylmä kahvi mulle, ei kroppa vedä sitä määrää minkä naama vaatisiKauankohan mun pitäis koisia, että alkais tässä pärstässä vaikuttamaan?
Ja mä. :xmas:Mää oon ainaski kaunis ja ihana.
Mää oon söpö ja ihana.Mää oon ainaski kaunis ja ihana.
no säähän oot sievä ku mikä, roppahhii niin kuosissa että avot ja harasooAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30803632:Vaikee sanoo ku en mäkään oo vielä huomannu mitään, mutta saahan sitä aina toivoa, että jonain aamuna sitä vaan heräis prinsessana
Olin joskus nuori ja komea, nyt enään komea ja vaatimaton
Nätti ko sika pienenä vai miten se menino säähän oot sievä ku mikä, roppahhii niin kuosissa että avot ja harasoo
siitä vielä paaaaaaljon sievempiAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30803678:Nätti ko sika pienenä vai miten se meni
Paljonkohan ois riittävästi :snotty:Oisko vähän niinku kylmä kahvi mulle, ei kroppa vedä sitä määrää minkä naama vaatisi
sulla on helppo rasti kun ei tartte enää vetää pisaraakaanAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30803702:Paljonkohan ois riittävästi :snotty:
Kuolis kahvit sukupuuttoon, jos niillä koittaisin itteeni kaunistaa.
Luin että kirahvit. Ja aloin totisesti miettiin sun beauty boxin sisältöä :OKuolis kahvit sukupuuttoon, jos niillä koittaisin itteeni kaunistaa.
Eiks se niin mennyt, että kukaan ei oo täydellinen. Eli voisin mä ainakin kupin kylmää kahvia koittaa. Jos musta sit tulis täydellinen?niimpä, jos on jo täydellinen niin ei se enää siitä kummene vaikka jois kuution kahveeta päivässä
jepjep, (kahvi)kirahvi on mun kauneuden salaisuus. En tiedä miten, mutta se vaan on.Luin että kirahvit. Ja aloin totisesti miettiin sun beauty boxin sisältöä :O
Et haluaisi kohdata Kyöpeliä aamuisin ilman kahvia :vampire:sulla on helppo rasti kun ei tartte enää vetää pisaraakaan
:O aika iso boxi pitäisi ollaLuin että kirahvit. Ja aloin totisesti miettiin sun beauty boxin sisältöä :O