ei niinku luonnos porot on pelokkaitTäällä ainakin yksi routasydän.
ei niinku luonnos porot on pelokkaitTäällä ainakin yksi routasydän.
niimpähäviää euroopan parhaassa liigassa suomi vast 4
joten auf widerhsenniimpä
hyvä, oot taas niin sekasin että on hyvä vetää vähän henkeäjoten auf widerhsen
kerro toki missä ,ä oon sekasin?hyvä, oot taas niin sekasin että on hyvä vetää vähän henkeä
no esim. sanot auf wiedersehen mutta et silti älyä poistuakerro toki missä ,ä oon sekasin?
jos sanoin sulle keskustelun päätteeks ni mistä muualta pitäis lähtee.no esim. sanot auf wiedersehen mutta et silti älyä poistua
ristus tolla yinksulla on isot padat
eläkänota niin nokkiis ainano esim. sanot auf wiedersehen mutta et silti älyä poistua
kukahan tässä ny on ottanu nokkiisaeläkänota niin nokkiis aina
niin ota ne vaan ois nokastaskukahan tässä ny on ottanu nokkiisa
en viitti jonku pellen nokkaa tulla tonkimaanniin ota ne vaan pois mun nokasta
Olin muistaakseni kattomassa kahta lätkämatsia 70- luvulla.Olin kommentoimassa sydänaiheeseen, onneksi luin ketjua taaksepäin. Se olikin jotain lol ja noloo lätkää. Sen osalta olen sydämetön, evvk.
no ei kannata omaa kaivaakkaan sanohan jo äitee et oman nokan kaivuu on ällöö mut kuule ota klimppi vessas et kukaan ei nääen viitti jonku pellen nokkaa tulla tonkimaan
hyvää työpäivää ja oikeesti mä toivoin lukolle mestaruuttaAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30803620:Jatkakaa, mä poistuun (t)yöelämään. :wave:
Palaillaan aamupäivällä ku oon nukkunu mun kauneusunet, HY kaikille :kiss:
Kyllä mä futista tykkään käydä katsomassa, mutta kiekko ei kiinnosta sitten niin yhtään. Ei SM-, Nhl-, Khl- eikä maajoukkuetasolla.Olin muistaakseni kattomassa kahta lätkämatsia 70- luvulla.
Hgin MM- kisoissa -83 olin stadikalla katsomossa myymässä kokista.
En muista milloin, mut olin taas stadikalla kun kaveri oli saanu liput Suomi- Hollanti futismatsiin ja raahas mut mukanaan.
Et kyllä mä jotain tiedän urheilun kattomisesta vaikka yleensä sammutan telkkarin milloin sieltä tulee jotain urheilua muistuttavaa.
Kauankohan mun pitäis koisia, että alkais tässä pärstässä vaikuttamaan?Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30803620:Jatkakaa, mä poistuun (t)yöelämään. :wave:
Palaillaan aamupäivällä ku oon nukkunu mun kauneusunet, HY kaikille :kiss:
mää veikkaan että mun pitäs urvahtaa tommoset parin vuosikymmenen tirsatKauankohan mun pitäis koisia, että alkais tässä pärstässä vaikuttamaan?