The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Eiks teillä o autotallia tai pannuhuonetta?
Yleensä ne on niit perinteisiä mancaveja joissa miehellä on hirveen tähdellistä tekemistä milloin rouvan suupielet kääntyvät etäisyyttä vaativaan asentoon...
...tai sitten ne ovat niitä oivallisia paikkoja sille epäkypsälle ja silmissä taantuvalle äiti- ihmiselle :snotty: :D

edit.....ai ni, mä en saanut mennä sinne autotalliin :snotty:...mutta pannuhuone ja puukuuri :wave: :D

Viimeksi muokattu:
...siis hei c'mooon...tää äiti nyt ihan halkee täällä :heart:

...toi yks hattarassa kulkeva sälli :heart:....pyys mua hiljaa kuiskaten huoneeseensa....anto Sen Kirjeen mun luettavaksi ääneen....

Ja ton pojan ilme :heart:.....punaiset posket ja tuikkivat silmät ja huokailut....

Elämän kevät :heart:....oi voi....:)

• Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
9MM

...toi yks hattarassa kulkeva sälli :heart:....pyys mua hiljaa kuiskaten huoneeseensa....anto Sen Kirjeen mun luettavaksi ääneen....

Ja ton pojan ilme :heart:.....punaiset posket ja tuikkivat silmät ja huokailut....

no siinä on tosi leijona ite ois kehannu tollasii antaa vanhemmille :)

• Tykkää
IhQ

Tuo on kyl niin awwwww. :):heart: vaan miten sie muunlaisia lapsistas osaisitkaan kasvattaa.

• Tykkää
Patriot.....ja ne siniset silmät :rolleyes: :p...olis tulossa....

Mutta.

Mielenpahoitusta pukkaa.

Toi kanava sattuu olemaan just tässä kohdassa semmonen savolainen tuuliviiri...suattaapi tuurillansa näkyä....suattaapi sitten olla vaikka näkymättä....

Kumpaakohan nyt tietysti pukkaa |O :snotty:.....

Tuo on kyllä niin :heart:

Siinä tuntee tehneensä jotain oikein kun tuollai luotetaan äitiin ja halutaan jakaa Elämän Suuri Hetki äidin kanssa!

• Tykkää
Miten mää voin nykysin kutista suihkun jälkeen ihan kauheen paljon,päästä varpaisiin saa rasvata eikä sekään aina auta.Eniten ja inhottavimmin jotka kutisee on nilkat ja tissit. Raavin itteni ihan rikki.
...oirehtiskos joku siitepölytinkasvinen nyt sun ihollas?

Rasvausta kehiin :hug:...ja voisithan tuota kokeilla jotain antihistamiiniakin, että mitä se tois tullessaan...helpotusta?

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä