No katos ...sitten mä varmaan toivottelen hyviä natsailufiiliksiätäällä meitsi kiljahteli 60 pelaajaa jälel ja mä nousin johtoon sillon aina turnausta pelaan ku tulee fiilis et nyt natsaa
No katos ...sitten mä varmaan toivottelen hyviä natsailufiiliksiätäällä meitsi kiljahteli 60 pelaajaa jälel ja mä nousin johtoon sillon aina turnausta pelaan ku tulee fiilis et nyt natsaa
....sinne hankee....eikä kun hiekkikselle :xmas:....Ja tuo mies. Minne sen vois tunkea tuosta näköpiiristäni..:kieh:
Eiks teillä o autotallia tai pannuhuonetta?Ja tuo mies. Minne sen vois tunkea tuosta näköpiiristäni..:kieh:
...tai sitten ne ovat niitä oivallisia paikkoja sille epäkypsälle ja silmissä taantuvalle äiti- ihmiselle :snotty:Eiks teillä o autotallia tai pannuhuonetta?
Yleensä ne on niit perinteisiä mancaveja joissa miehellä on hirveen tähdellistä tekemistä milloin rouvan suupielet kääntyvät etäisyyttä vaativaan asentoon...
sun pitää höpötellä Viimeks ku lähit kolmen aikaan yöllä ni onni käänty joten puheleNo katos ...sitten mä varmaan toivottelen hyviä natsailufiiliksiä
...että nyt kun oon pari yötä nukkunu kuin uppotukki ja nirvanassa niin nyt on hyvä palata ruotuun...sun pitää höpötellä Viimeks ku lähit kolmen aikaan yöllä ni onni käänty joten puhele
Ehtoota :wave:Iltaa :wave:
Sinne hankeen :xmas:Ja tuo mies. Minne sen vois tunkea tuosta näköpiiristäni..:kieh:
no siinä on tosi leijona ite ois kehannu tollasii antaa vanhemmille...siis hei c'mooon...tää äiti nyt ihan halkee täällä :heart:
...toi yks hattarassa kulkeva sälli :heart:....pyys mua hiljaa kuiskaten huoneeseensa....anto Sen Kirjeen mun luettavaksi ääneen....
Ja ton pojan ilme :heart:.....punaiset posket ja tuikkivat silmät ja huokailut....
Elämän kevät :heart:....oi voi....
Hei, mä oon tästä luottamuksesta ihan isosti otettu!no siinä on tosi leijona ite ois kehannu tollasii antaa vanhemmille
No ei valitettavasti, mies olis saanu muuttaa sinne koneineen ja kuulokkeineen jo aikoja sitten.Eiks teillä o autotallia tai pannuhuonetta?
Yleensä ne on niit perinteisiä mancaveja joissa miehellä on hirveen tähdellistä tekemistä milloin rouvan suupielet kääntyvät etäisyyttä vaativaan asentoon...
Tuo on kyl niin awwwww. :heart: vaan miten sie muunlaisia lapsistas osaisitkaan kasvattaa....siis hei c'mooon...tää äiti nyt ihan halkee täällä :heart:
...toi yks hattarassa kulkeva sälli :heart:....pyys mua hiljaa kuiskaten huoneeseensa....anto Sen Kirjeen mun luettavaksi ääneen....
Ja ton pojan ilme :heart:.....punaiset posket ja tuikkivat silmät ja huokailut....
...meinaatko ihan ruveta mua itkijäeukoksi tekemään ...aika hyvin oot onnistumassa...kiitos kauniista sanoistasi :kiss:Tuo on kyl niin awwwww. :heart: vaan miten sie muunlaisia lapsistas osaisitkaan kasvattaa.
Kauniita unia sulle, Ihkunen :kiss:Mie lähen nukkumaan. Mietin täs vaan että minne, kömminkö taas kuopuksen viekkuun.
Öitä kuitenkin, ja kauniita unia kaikille!
Eikö Herra Ihqun kaljaölinä jää yhteen vapaailtaan? Siinä tapauksessa suosittelen metaforisen hangen lisäksi metaforista pihasepeliä jonne herran ja koneen voi tuupata nutulleen.Ja tuo mies. Minne sen vois tunkea tuosta näköpiiristäni..:kieh:
Tuo on kyllä niin :heart:...siis hei c'mooon...tää äiti nyt ihan halkee täällä :heart:
...oirehtiskos joku siitepölytinkasvinen nyt sun ihollas?Miten mää voin nykysin kutista suihkun jälkeen ihan kauheen paljon,päästä varpaisiin saa rasvata eikä sekään aina auta.Eniten ja inhottavimmin jotka kutisee on nilkat ja tissit. Raavin itteni ihan rikki.
715517 mainittu, vaikkakin vaisusti!Miten mää voin nykysin kutista suihkun jälkeen ihan kauheen paljon,päästä varpaisiin saa rasvata eikä sekään aina auta.Eniten ja inhottavimmin jotka kutisee on nilkat ja tissit. Raavin itteni ihan rikki.