The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
9mmm
...ihan tuntuu kuule kotoisalta toi luonto tulee lähelle- kuvaus, että karhuja takamettään jälleen odotellessa ja sudetkin tossa vottostelee likellä ilvesten kanssa, jotta :D....sitä taas tiiä, kenen elävän kanssa kesällä saakaan rymistellä tuolla metiköissä :snotty:..ja kumpi säikähtää kovempaa :D

...sittenhän se pukannee sen kikkarapään ettimistä, kerran etiäiset niin sanoo :)....?!
nehän oli tädin juttuja ketä lienee tarkottanukkaan :)

...mutta sulla on se luutas, niin äkkiäkös sillä hilpaset maisemanvaihdoksia tekemään :rolleyes:....tai siirrät Lapin takapihalles :D..

..tommonen piece of kakkunen Kyöpelinvuoren valtiattarelle :)...
Mie vähän luutailin korvessa kyllä viime viikonloppuna. Jestas, että sai ihailla täydellistä hiljaisuutta. Tai no lintuset kyllä mekkaloi :D. Tähtitaivas pimeydessä ja metsässä rämpimistä. Onneksi on luuta :D.

• Tykkää
Reactions: FreezeCat
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30801659:
Mie vähän luutailin korvessa kyllä viime viikonloppuna. Jestas, että sai ihailla täydellistä hiljaisuutta. Tai no lintuset kyllä mekkaloi :D. Tähtitaivas pimeydessä ja metsässä rämpimistä. Onneksi on luuta :D.
...luuta se noidan liikkeessä pitää ja mielen virkeenä :rolleyes: :D

• Tykkää
Reactions: KyöpelinVuori
IhQ
Emmääkää oikeestaan, mut jos vaihtoehdot ois äiti tai kaveri :D
Mää oon niin kauhean sotkuinen, että mua aina paheksutaan. Siksi oon mieluummin keskenään omissa sotkuissani. En jaksais kuunnella kenenkään huokailuja :vampire:
Tai sit sie oot vaan tietämättäs käyny meillä..kuulosti niin tutulta.
Vaikka enhän mie ole se joka täällä sotkee vaan se on joku muu..mittään en myönnä.

• Tykkää
Reactions: Mythago
IhQ
..eikö ookin ihanan kamalaa :D :hug:...ei mutta - kaikki on hyvin silloin kun tiuskii kotosalla eli voi purkaa itteensä kaikessa rauhassa ja huoletta kotiväelle :heart:

Anna tiuskia siis :)
Annan, annan. :)
Hetken tiuskii ja huiskii mutta sitten antaa jo halata. Sit jutellaan harmitukset pois.

Onneks meillä ei oikeastaan ole kämpässä ovia joita vois paiskoa..muistan että se oli tuttua hommaa itelle sillon joskus kun vanhemmat ei tajunnut mitään ja yritti vain pilata miun elämän...:snotty:

Pisimmän riiausreissuni olen tehny Portugaliin.
Se on ihan naapurissa verrattuna Mythagoon.

Lappi on niin liki, et sinne pääsee polkupyörällä.
...joo, pääseehän sinne sillä polkupyörälläkin, kun ei aseta itellensä mitään aikataulua :)

Ja - mitä tulee riiausreissuihin ja niiden etäisyyksiin, niin.....se nyt on ihan ja sama miten paljon sitä välimatkaa on, kunhan pumppuosaston yhteys toimii etäisyydestä huolimatta :)

• Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä