Hyvä se on huudella, kun on ite ihan hoodeilla :stick:ei salla oo kaukanakaan jos lähtee liikkeelle kempasta tai qsamosta
te vaan asutte liian syrjässä
Hyvä se on huudella, kun on ite ihan hoodeilla :stick:ei salla oo kaukanakaan jos lähtee liikkeelle kempasta tai qsamosta
nehän oli tädin juttuja ketä lienee tarkottanukkaan...ihan tuntuu kuule kotoisalta toi luonto tulee lähelle- kuvaus, että karhuja takamettään jälleen odotellessa ja sudetkin tossa vottostelee likellä ilvesten kanssa, jotta ....sitä taas tiiä, kenen elävän kanssa kesällä saakaan rymistellä tuolla metiköissä :snotty:..ja kumpi säikähtää kovempaa
...sittenhän se pukannee sen kikkarapään ettimistä, kerran etiäiset niin sanoo ....?!
Emmääkää oikeestaan, mut jos vaihtoehdot ois äiti tai kaveriMie en päästäis ees kavereita. En tiiä, se vaan olis aika kamalaa..
Niin asutaanei salla oo kaukanakaan jos lähtee liikkeelle kempasta tai qsamosta
...mutta sulla on se luutas, niin äkkiäkös sillä hilpaset maisemanvaihdoksia tekemään ....tai siirrät Lapin takapihalles ..Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30801649:Niin asutaan
Mie vähän luutailin korvessa kyllä viime viikonloppuna. Jestas, että sai ihailla täydellistä hiljaisuutta. Tai no lintuset kyllä mekkaloi . Tähtitaivas pimeydessä ja metsässä rämpimistä. Onneksi on luuta ....mutta sulla on se luutas, niin äkkiäkös sillä hilpaset maisemanvaihdoksia tekemään ....tai siirrät Lapin takapihalles ..
..tommonen piece of kakkunen Kyöpelinvuoren valtiattarelle ...
Vähäkö ruutis repis sarkahoususa, jos se yhtenä aamuna huomais et köpsy on siirtäny lapin vaikka vantaalle :xmas:...mutta sulla on se luutas, niin äkkiäkös sillä hilpaset maisemanvaihdoksia tekemään ....tai siirrät Lapin takapihalles ..
..tommonen piece of kakkunen Kyöpelinvuoren valtiattarelle ...
Shhhh..... ei saa paljastaa miun bläänejä :saint:Vähäkö ruutis repis sarkahoususa, jos se yhtenä aamuna huomais et köpsy on siirtäny lapin vaikka vantaalle :xmas:
...luuta se noidan liikkeessä pitää ja mielen virkeenäAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30801659:Mie vähän luutailin korvessa kyllä viime viikonloppuna. Jestas, että sai ihailla täydellistä hiljaisuutta. Tai no lintuset kyllä mekkaloi . Tähtitaivas pimeydessä ja metsässä rämpimistä. Onneksi on luuta .
...Lapissahan se silti olisi ...Vähäkö ruutis repis sarkahoususa, jos se yhtenä aamuna huomais et köpsy on siirtäny lapin vaikka vantaalle :xmas:
Tai sit sie oot vaan tietämättäs käyny meillä..kuulosti niin tutulta.Emmääkää oikeestaan, mut jos vaihtoehdot ois äiti tai kaveri
Mää oon niin kauhean sotkuinen, että mua aina paheksutaan. Siksi oon mieluummin keskenään omissa sotkuissani. En jaksais kuunnella kenenkään huokailuja :vampire:
..olikos tällä ketjulla sellaista kuin pointtia :snotty:Mikä tämän ketjun pointti on?
:O astianpesukone tyhjäämättä. Kiitos kun puhuitte sotkusta .Tai sit sie oot vaan tietämättäs käyny meillä..kuulosti niin tutulta.
Vaikka enhän mie ole se joka täällä sotkee vaan se on joku muu..mittään en myönnä.
Anytime..mukava olla avuksi vaihteeks.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30801713::O astianpesukone tyhjäämättä. Kiitos kun puhuitte sotkusta .
Asiallista ja leppoisaa paskanjauhantaa hyvässä seurassa.Mikä tämän ketjun pointti on?
..eikö ookin ihanan kamalaa :hug:...ei mutta - kaikki on hyvin silloin kun tiuskii kotosalla eli voi purkaa itteensä kaikessa rauhassa ja huoletta kotiväelle :heart:Voi elämä tuota tuoretta kymppiveetä. Se on alkanu toden teolla tiuskuumaan millon mistäkin nyt tässä lähiaikoina..
Pisimmän riiausreissuni olen tehny Portugaliin.Hyvä se on huudella, kun on ite ihan hoodeilla :stick:
Annan, annan...eikö ookin ihanan kamalaa :hug:...ei mutta - kaikki on hyvin silloin kun tiuskii kotosalla eli voi purkaa itteensä kaikessa rauhassa ja huoletta kotiväelle :heart:
Anna tiuskia siis
täällä meitsi kiljahteli 60 pelaajaa jälel ja mä nousin johtoon sillon aina turnausta pelaan ku tulee fiilis et nyt natsaa..eikö ookin ihanan kamalaa :hug:...ei mutta - kaikki on hyvin silloin kun tiuskii kotosalla eli voi purkaa itteensä kaikessa rauhassa ja huoletta kotiväelle :heart:
Anna tiuskia siis
Tämä!!!..eikö ookin ihanan kamalaa :hug:...ei mutta - kaikki on hyvin silloin kun tiuskii kotosalla eli voi purkaa itteensä kaikessa rauhassa ja huoletta kotiväelle :heart:
Anna tiuskia siis
...joo, pääseehän sinne sillä polkupyörälläkin, kun ei aseta itellensä mitään aikatauluaPisimmän riiausreissuni olen tehny Portugaliin.
Se on ihan naapurissa verrattuna Mythagoon.
Lappi on niin liki, et sinne pääsee polkupyörällä.