..eikö teillä ollu taannoin se palautejuttu...niin oisko ottanu - voisko olla mahdollista :O - onkeensa ?Mikähän mun esimiestä oikein vaivaa nykysin...se on mulle jopa ystävällinen :O
Antaa mulle kaikki mitä pyydän(ainakin melkein) ja on niin hymyä.
Mie en päästäis ees kavereita. En tiiä, se vaan olis aika kamalaa..Njoo, mieluummin mää antasin jonku kaverin siivota. Mun kaverit on mun kavereita, meiän äiti on pahimmillaan vakoileva kyylä :snotty:
No joo,sen purkauksen ja kehari keskustelun jälkeen muuttunut....en mä kyllä yhtään valita mut oon vähän ylättänyt että tää on nyt tällästä. Epäilen et sil on ketunhäntä kainalossa.....eikö teillä ollu taannoin se palautejuttu...niin oisko ottanu - voisko olla mahdollista :O - onkeensa ?
...nää, sillekin on tullut kevät rinnuksiinNo joo,sen purkauksen ja kehari keskustelun jälkeen muuttunut....en mä kyllä yhtään valita mut oon vähän ylättänyt että tää on nyt tällästä. Epäilen et sil on ketunhäntä kainalossa...
Korkeat ja jyrkät katot on inhottavia olla korjaamassa/maalaamassa.katot on kattoja oli ne sitten korkeella tahikka matalalla
Korkeat ja jyrkät katot on inhottavia olla korjaamassa/maalaamassa.
Olenki suunnitellu semmottia kattoja, mis olis lappeessa nostokoukut. Sit vaan korjaustyön ajaksi lape kerrallaan nosturilla maanpinnalle, niin korjaukset vois tehdä siinä. Homman jälkeen nosturilla lape kiinnikkeisiinsä ja ullakon puolelta pultit kiinni. Olis kätsyä!
no kyl kelpaaaaa sie se oot aina saunassa ei siinä ku mökille pääsee ni se on aamu saunaa aamu järvee väli saunaa ja välipala saunaa aamusta iltaan...ja terkkusii saunastaaaaa :wave:
On melkoisen bueno olotila...ja kaiken kruunaa se ilta- aurinko :heart:
Aivot nollattu, ilta saa alkaa - tääkin oli hyvä päivä
...no älÄ nyt :snotty:...että alvariinsa lotraisisin :snotty:...mutta tossa kun toi on ja kohtuu nopeesti vielä lämpenee, niin sanomista kait siitä enempi tulis, jos sitä ei käyttäisno kyl kelpaaaaa sie se oot aina saunassa ei siinä ku mökille pääsee ni se on aamu saunaa aamu järvee väli saunaa ja välipala saunaa aamusta iltaan
todellakin jos olis puusauna ni aina pääl ku mahollista nooh tonne sallan perukoille on pitkä matka saunomaan...no älÄ nyt :snotty:...että alvariinsa lotraisisin :snotty:...mutta tossa kun toi on ja kohtuu nopeesti vielä lämpenee, niin sanomista kait siitä enempi tulis, jos sitä ei käyttäis
...tuu siinä sitten brassaileen jollain mökkisaunalla, melko hyvin nokittaa tilanteen
Äyyyyh....toihan on aivan älyttömän :heart:...Voi awwwws ja :heart:!
Mun isä soitti ja selitti hirveellä kiireellä että hän rupes nyt soittamaan kun äiti lähti käymään kaupassa eikä oo kuulemassa. Äiti täyttää 70 äitienpäivän lähellä ja isä suunnittelee salassa yllätysjuhlia! Äiti ei halua isoja juhlia, mutta isä on tilannut cateringin ja soittelee salassa kaikille lapsille ja lapsenlapsille että tullaan yllärinä paikalle. Hän veis äidin jonnekin ja sillä aikaa me mentäisiin niille ja kajautetaan sitten paljon onnea mummi kun he tulee kotiin. Voi pappa-kulta miten tohkeissaan suunnittelee ja hyssyttelee että pysyy salassa!
Meikäläisen ideat usein on semmoisia, että tulee tietämättään keksittyä ruuti uudestaan.semmonen on jo keksitty ja käytössä
Kyllä me jälkikasvu pidetään salassa mutta pappa itse tuppaa olemaan hölösuuÄyyyyh....toihan on aivan älyttömän :heart:...
..kunhan vaan pysyis sitten salassa, ettei kävis ennenaikanen töhötyslipsahdus :snotty:...
Jaa...no mutta sitten kun sinne menee, niin siellähän pitää olla se pieni iäisyys ja ottaa elosta kaikki irtitodellakin jos olis puusauna ni aina pääl ku mahollista nooh tonne sallan perukoille on pitkä matka saunomaan
Kyllä me jälkikasvu pidetään salassa mutta pappa itse tuppaa olemaan hölösuu
Ei kärsi vissiin komentaa istumaan :xmas:Ei ne päästä sokeritautisia pariin vuorokauteen kotiin. Ja en kyllä lähtiskään sinne siivoamaan kun saan lojua täyshoidossa ja parannella pyllyä. .
tai siis se on yhteinen ei mun. onhan se kallion päällä ja koski alla käsipumpulla saa vedet koskesta suoraan saunaan. karhui ja ahmoi asustelee lähel kotkia liitää taivaalla kuhan ei oo tätejä lähellä paitsi yks. tiiäkkö mitä sillä perkeleellä oli kaks tauluu maalattuna kotona 10v sitten maalannu ne kuvat oli röökipoika tapaaa kikkarapään ja tää on tosi juttuJaa...no mutta sitten kun sinne menee, niin siellähän pitää olla se pieni iäisyys ja ottaa elosta kaikki irti
..oi voi..*huokailee*...onhan sulla siellä sitten semmonen aarrepaikka, missä sielu ja ruumis "vaan" voi hyvin....Lappi :heart:
...ihan tuntuu kuule kotoisalta toi luonto tulee lähelle- kuvaus, että karhuja takamettään jälleen odotellessa ja sudetkin tossa vottostelee likellä ilvesten kanssa, jotta ....sitä taas tiiä, kenen elävän kanssa kesällä saakaan rymistellä tuolla metiköissä :snotty:..ja kumpi säikähtää kovempaatai siis se on yhteinen ei mun. onhan se kallion päällä ja koski alla käsipumpulla saa vedet koskesta suoraan saunaan. karhui ja ahmoi asustelee lähel kotkia liitää taivaalla kuhan ei oo tätejä lähellä paitsi yks. tiiäkkö mitä sillä perkeleellä oli kaks tauluu maalattuna kotona 10v sitten maalannu ne kuvat oli röökipoika tapaaa kikkarapään ja tää on tosi juttu