9mmm
siinä oli kertsiä kerrakseeen oujeee meikä pääseee penthouseen viettämään huomenna koko päiväks saunaa ja lööpailua jes
VihdoinkinSynnytinpä aamupuhteeksi tyttö vauvan. Siinäpä sitä ihmettelemistä toviksi aikaa.
onneksi olkoon ootko kotona jo?Synnytinpä aamupuhteeksi tyttö vauvan. Siinäpä sitä ihmettelemistä toviksi aikaa.
Voi apua - nytkö jo se ryysis siellä alkoi! Mahtaapa siellä olla tunnelmaa sitten huomenna ja ylihuomenna...:wave:
Olipa kaupassa jonoa,kaikki oli päättänyt tehdä vappuostoksensa tänää. Ite ostin vain hiukan kaapin täytettä,mitä sitä turhaan kaappeja täyttelee jos tulee nälkä niin saahan sitä haettua vaikka pitsan tai kepsun.
Vappuvalkkarin kävin hakee.
Kaikessa rauhassa vaan siellä oletEi ne päästä sokeritautisia pariin vuorokauteen kotiin. Ja en kyllä lähtiskään sinne siivoamaan kun saan lojua täyshoidossa ja parannella pyllyä. .
totta pitäähän se nauttia muistan vaan synnärillä ku jotkut äitit joilla useita lapsia halus kiireellä kotiin sieltä mutta terveenä synty?Ei ne päästä sokeritautisia pariin vuorokauteen kotiin. Ja en kyllä lähtiskään sinne siivoamaan kun saan lojua täyshoidossa ja parannella pyllyä. .
:hug:...vaan nytpä on kuules kultaista muistoa koko homma !Kestihän tuo synnytys yli kaksi tuntia. Oli hilkulla etten hypännyt ikkunasta. Olin unohtanut että se sattuu. .
EeeeeeeeeeeEEEEEEeeeeee :heart: :heart: :heart: Onnea onnea :flower:Synnytinpä aamupuhteeksi tyttö vauvan. Siinäpä sitä ihmettelemistä toviksi aikaa.
Sydämelliset onnittelut :heart: :heart: :heart: :flower:Synnytinpä aamupuhteeksi tyttö vauvan. Siinäpä sitä ihmettelemistä toviksi aikaa.
No ehkä toi oli vielä pieni ryysis mut kävinpähän nyt hakee leipää ja sen sellasta etten ihan kuole nälkään.Mitääen sen kummempia en ostanut...no joo ostin suolakalojaVoi apua - nytkö jo se ryysis siellä alkoi! Mahtaapa siellä olla tunnelmaa sitten huomenna ja ylihuomenna...
Ja joo, todellakin - pitää hakea kuohuvat ja kuplivaiset
Matkit mun onnitteluja? Hanki kuule omat.EeeeeeeeeeeEEEEEEeeeeee :heart: :heart: :heart: Onnea onnea :flower:
Ite matkit mun oli eka :stick: :stick:Matkit mun onnitteluja? Hanki kuule omat.
Samalla kellonlyömällä oli :stick: älä pidä mekkalaa, vaavi herää.Ite matkit mun oli eka :stick: :stick:
Nii eli luit mun ajatuksen&pöllit sen, hyi sua. Ja mää mtn huutanu ku vaan hissukseen tökin tikulla silimäänSamalla kellonlyömällä oli :stick: älä pidä mekkalaa, vaavi herää.
Ja koko rahan edestä vaan naaaatiskelua !siinä oli kertsiä kerrakseeen oujeee meikä pääseee penthouseen viettämään huomenna koko päiväks saunaa ja lööpailua jes
Kiinni jäin :ashamed:Nii eli luit mun ajatuksen&pöllit sen, hyi sua. Ja mää mtn huutanu ku vaan hissukseen tökin tikulla silimään
...no piiskaa ne kait tässä on kerjäämässäkinNyt Mythis ja Toffee, olokees kunnolla tai saatte molemmat piiskaa! :vampire:
nosiis kattohuoneisto yhtaku ylin kerros mut joo . mä oon sitten vaput tytön kaa. lisääks mä saan lätkät mut seku saa katto terasilla istuskella kuunella musaaa ja kattoo hämärtyvää kaupungin sykettäJa koko rahan edestä vaan naaaatiskelua !