Hui!Nyt Mythis ja Toffee, olokees kunnolla tai saatte molemmat piiskaa! :vampire:
Hui!Nyt Mythis ja Toffee, olokees kunnolla tai saatte molemmat piiskaa! :vampire:
Ainiin tietty...Hmm, jos nyt rauhotutta ja ootte kiltisti niin saatte piiskaa!...no piiskaa ne kait tässä on kerjäämässäkin
No jos ei huvita leffaa niin tuu tän siivoo...mä en jaksa eikä huvita kun kaikki on kertynyt.Hitsi kun olis tekemistä. Vaihteeks, ei taas jaksas. Siis listalla olis niinkin rentoa puuhaa ku leffan katsominen mut pelkään että nukahdan ja sit siitä ei oo mitään hyötyä.
The King of the roofsnosiis kattohuoneisto yhtaku ylin kerros mut joo . mä oon sitten vaput tytön kaa. lisääks mä saan lätkät mut seku saa katto terasilla istuskella kuunella musaaa ja kattoo hämärtyvää kaupungin sykettä
On sitä siivoomista täälläkin..se ei pääse loppumaan kai ikinä.:hug:No jos ei huvita leffaa niin tuu tän siivoo...mä en jaksa eikä huvita kun kaikki on kertynyt.
Mut eiks se oo kivempi siivota toisten nurkkia kuin omia...musta ainakin.On sitä siivoomista täälläkin..se ei pääse loppumaan kai ikinä.:hug:
https://www.youtube.com/watch?v=ItjXTieWKyIThe King of the roofs
Aika hienoo kyllä...maisemat kun on kohdillansa ja fiilis, niin mikäs siinä on ollessa jos vielä kelitkin natsaa...joku ihana ilta- aurinko kruunais kyllä tosi makeesti
Vaavi laittoi pään sekaisin, pyydän anteeksi :ashamed:Nyt Mythis ja Toffee, olokees kunnolla tai saatte molemmat piiskaa! :vampire:
No en tiiä..en mie oikeestaan tykkäis jos joku häärii nurkissa, järkkäilee miun tavaroita.Mut eiks se oo kivempi siivota toisten nurkkia kuin omia...musta ainakin.
No jos mä siivoon vaikka veljeni luona niin en mä niiden nurkkia tutki sen kummemmin,siivoon vaan.No en tiiä..en mie oikeestaan tykkäis jos joku häärii nurkissa, järkkäilee miun tavaroita.
..joo, mutta toi onkin sitä arjen luksusta ..heittäytymistä ja pienistä tärkeistä asioista nauttimistamää en niin noista viereisten rakennusten katoista innostuis
keskikokosen joen koskenkuohuja silmäilisin mieluiten
Mä voisin tulla ...tosin siinä on se riski kyllä, että välitykset vois olla enempi keturallaan mitä nyt :snotty:...kuka tulis vaihtamaan mun mopoon välitykset?
ei millään jaksais
katot on kattoja oli ne sitten korkeella tahikka matalalla..joo, mutta toi onkin sitä arjen luksusta ..heittäytymistä ja pienistä tärkeistä asioista nauttimista
Sitten haaveissa voi matkata vaikka sinne koskenkuohujen äärelle.
..ja sitä paitti - jos on oikein korkeella, niin se kattomaisema on kuule aika upeen näköistä
ei voi mennä vikaan, takahammasratas on jo ostettunaMä voisin tulla ...tosin siinä on se riski kyllä, että välitykset vois olla enempi keturallaan mitä nyt :snotty:...
Mutta oishan se mielenkiitoista oppia vaikka tommonenki asia...sitä tiiä milloin tässä joutuu moisiakin opiskelemaan
En tarkottanu että tutkisitkaan, ongelma on vaan miun päässä. en mie anna ees äitinikään tänne tulla siivoilemaan vaikka se kuinka haluis..No jos mä siivoon vaikka veljeni luona niin en mä niiden nurkkia tutki sen kummemmin,siivoon vaan.
Joo me keski-ikäset tädit sevotaan tommosista :ashamed:Vaavi laittoi pään sekaisin, pyydän anteeksi :ashamed:
Hah, mä oon sitten varmaan joku semijuntti ...mutta juntteillaan ja hörhöillään rennosti vaankatot on kattoja oli ne sitten korkeella tahikka matalalla
mutta mää oonki tämmönen maalaisjuntti, ei pie ottaa liika vakavasti
Kosket on vaan liikkuvaa vettä, oli ne minkä kokosia hyvänsä :xmas:katot on kattoja oli ne sitten korkeella tahikka matalalla
mutta mää oonki tämmönen maalaisjuntti, ei pie ottaa liika vakavasti
Kosket on vaan liikkuvaa vettä, oli ne minkä kokosia hyvänsä :xmas:
Eikai kukaan järkevä nyt annakaan äitinsä tulla siivoomaan.En tarkottanu että tutkisitkaan, ongelma on vaan miun päässä. en mie anna ees äitinikään tänne tulla siivoilemaan vaikka se kuinka haluis..
Njoo, mieluummin mää antasin jonku kaverin siivota. Mun kaverit on mun kavereita, meiän äiti on pahimmillaan vakoileva kyylä :snotty:En tarkottanu että tutkisitkaan, ongelma on vaan miun päässä. en mie anna ees äitinikään tänne tulla siivoilemaan vaikka se kuinka haluis..
Synnytinpä aamupuhteeksi tyttö vauvan. Siinäpä sitä ihmettelemistä toviksi aikaa.