Kolmas pv mennään sellaisella ruokavaliolla :P. Mautonta mutta tavoite on -30kg!

ngut
Miten sun keskivartalon iho on pysynyt matkassa, jos painonvaihtelu kuitenkin useampia kertoja aikuisiälläsi ollut sen 40 kg? Siis tarkoitan sitä, onko sulla keskivartalon alueella yhtään venynyttä ihoa?

"Pläski"
Ei kannata Milanna höllätä dieettiä ennekuin olet ns. maalissa. Viimeiset 10 kg on pahimmat pudottaa. Itseltä lähti 20 kg melko helposti mutta 10 kg on vielä nyt 2 vuotta myöhemmin pudottamatta.
Alkuvuodesta aloitin todella tiukan kuurin, paljon liikunta ja hyvin vähän ruokaa, yksi maltillinen herkkupäivä viikossa. Tammikuussa on tippunut kivasti kiloja pois mutta melko ankeaa on. Haluan kuitenkin ne viimeisetkin 10 kg pois joten nyt pitää vaan sinnitellä. Kun paino on siinä missä pitää tarvitsee vain hallita painoa ja pitää se tiukasti tietyssä haarukassa.

Ei se aina niin menee. Joko tulee vaikea tai ei, en voi tietä tätä. Ainakin kokemuksien mukaan sain aina pudotettua kaikki kilot raskauden jälkeen. Uskon että liikunta, ainenvaihdunta, oikea dietti on kaikist a ja ö. Voi tulla vaikeuksia tai ei, kuitenkin sen teen koska niin päätin :).

Kiitos oikein paljon :). Kyllä minä sen teen! Urghhh!

Tässä on se kunto missä nyt olen, eli tämä on hirveä, ainakin minulle, itsetunto kärsi ja jalat eivät kestää. Töitä on edessä paljon. :'(

HUI :D

Kun katson sen kuvan niin olin kyllä norssu taas synnytyksen jälkeen. Enää jäljeellä 8-9kg :). Taas pian aloitan vesi-dieettiä. Kesällä tarkoitus kun muutamme aloittaa kovat treenit, haluan liiteän vatsan ja kiinteän pienen kropan. Joka tapauksessa 5ssä kuukaudessa jo tein paljon kropalle mutta varma vielä saman verran menee ennen kun saan sen mitä haluan.

Kuvassa siis olen 80-83kg

nyt

59-60kg

vaikka pituus yli 171cm ja paino voisi olla jo hyvää niin silti haluan sen oman 50-52kg ja sitten kovemmat treenit :), näin saan aina sen kropan mitä haluan. Nyt edelleen tunnen itseä kamalaksi, mutta tavoite on kova ja työt teen sen eteen.

outoimpi
HUI :D

Kun katson sen kuvan niin olin kyllä norssu taas synnytyksen jälkeen. Enää jäljeellä 8-9kg :). Taas pian aloitan vesi-dieettiä. Kesällä tarkoitus kun muutamme aloittaa kovat treenit, haluan liiteän vatsan ja kiinteän pienen kropan. Joka tapauksessa 5ssä kuukaudessa jo tein paljon kropalle mutta varma vielä saman verran menee ennen kun saan sen mitä haluan.
Minusta sinä olet tuossa kuvassa kaunis ja sopusuhtainen ilman laihdutustakin. =)
Mutta onnea pudotukseen!

Minusta sinä olet tuossa kuvassa kaunis ja sopusuhtainen ilman laihdutustakin. =)
Mutta onnea pudotukseen!
Mä taas näen sotanorssua tai sumopainija :D. Mutta mun syy on se että tottunut olla laiha ja jopa ali-painoinen, koska sen olin koko elämäni, vain raskaudet muuta kropan. Syy myös selvisi miksi 40+ tullut. Mulla on kilpirauhasen vaajatoiminta ja sain siis tulehduksen, mutta se oli vain raskauden aikainen tilaa, söin siihen aivan turhat lääkkeetkin 1,5kk. Jostain kumman syystä minulla aina menee raskauden aikana vaajatoiminalle, sitten se paranee ilman lääkitystä. Mä en tiedä onko täällä muita kenellä vastavia kokemuksia. Kukaan ei tiedä syytä miksi juuri raskauden aikana ja sen jälkeen minulla vain joku tietty aika vaajatoiminta, toisalta yksi lääkäri sanoi että yleistä se on.

dsfadstgwhe
Mä taas näen sotanorssua tai sumopainija :D. Mutta mun syy on se että tottunut olla laiha ja jopa ali-painoinen, koska sen olin koko elämäni, vain raskaudet muuta kropan. Syy myös selvisi miksi 40+ tullut. Mulla on kilpirauhasen vaajatoiminta ja sain siis tulehduksen, mutta se oli vain raskauden aikainen tilaa, söin siihen aivan turhat lääkkeetkin 1,5kk. Jostain kumman syystä minulla aina menee raskauden aikana vaajatoiminalle, sitten se paranee ilman lääkitystä. Mä en tiedä onko täällä muita kenellä vastavia kokemuksia. Kukaan ei tiedä syytä miksi juuri raskauden aikana ja sen jälkeen minulla vain joku tietty aika vaajatoiminta, toisalta yksi lääkäri sanoi että yleistä se on.
Arvasin, jo silloin kun aloitit lääkityksen, että syöt vajaatoimintalääkkeitä turhaan ja heittää manian puolelle sen kanssa entistä pahemmin. Hyvä ku pääsit turhasta ja vaarallisesta lääkityksestä eroon.

Arvasin, jo silloin kun aloitit lääkityksen, että syöt vajaatoimintalääkkeitä turhaan ja heittää manian puolelle sen kanssa entistä pahemmin. Hyvä ku pääsit turhasta ja vaarallisesta lääkityksestä eroon.
Mikä mania? O_O

Ei kyllä ollut mitään, mutta rytmihäiriön sain ko lääkkeestä, verikokeissa oli todettu että mennyt liikatoiminalle siksi rytmihäiriö on tullut. Nyt arvot ilman lääkitystä ihan hyvät. Sain mukavan asiantutntijan siihen ja hän heti totesi että syön aivan turhaan ne, koska tulehduksen takia arvot minulla menivät sekaisin. Terveyskeskuksen lääkäreille taas totesin ei kannattaa luota, joka vaivaan on parasta etsiä asiantutntijan.

Yhteistyössä