Pikkasen vatsassa, mutta kovalla treenilla saan sen pois .Miten sun keskivartalon iho on pysynyt matkassa, jos painonvaihtelu kuitenkin useampia kertoja aikuisiälläsi ollut sen 40 kg? Siis tarkoitan sitä, onko sulla keskivartalon alueella yhtään venynyttä ihoa?
HUI
Olen nyt melkein 2 krt pienempi ;DOnko toi kuva nyt otettu? Vai oletko tuosta vielä kutistunut?
Minusta sinä olet tuossa kuvassa kaunis ja sopusuhtainen ilman laihdutustakin. =)HUI
Kun katson sen kuvan niin olin kyllä norssu taas synnytyksen jälkeen. Enää jäljeellä 8-9kg . Taas pian aloitan vesi-dieettiä. Kesällä tarkoitus kun muutamme aloittaa kovat treenit, haluan liiteän vatsan ja kiinteän pienen kropan. Joka tapauksessa 5ssä kuukaudessa jo tein paljon kropalle mutta varma vielä saman verran menee ennen kun saan sen mitä haluan.
Mä taas näen sotanorssua tai sumopainija . Mutta mun syy on se että tottunut olla laiha ja jopa ali-painoinen, koska sen olin koko elämäni, vain raskaudet muuta kropan. Syy myös selvisi miksi 40+ tullut. Mulla on kilpirauhasen vaajatoiminta ja sain siis tulehduksen, mutta se oli vain raskauden aikainen tilaa, söin siihen aivan turhat lääkkeetkin 1,5kk. Jostain kumman syystä minulla aina menee raskauden aikana vaajatoiminalle, sitten se paranee ilman lääkitystä. Mä en tiedä onko täällä muita kenellä vastavia kokemuksia. Kukaan ei tiedä syytä miksi juuri raskauden aikana ja sen jälkeen minulla vain joku tietty aika vaajatoiminta, toisalta yksi lääkäri sanoi että yleistä se on.Minusta sinä olet tuossa kuvassa kaunis ja sopusuhtainen ilman laihdutustakin. =)
Mutta onnea pudotukseen!
Kyllä huomaa että kiloja on lähtenyt! =) Hienoa!No joo, huono kuva, mutta itsestään ei niin helppoa ole ottaa kuvia. Tässä olen joku 70,5 ja tavoite 52kg saada ja treenata tietysti itseä....
Minua ärsyttää mun paksut jalat ja ettei minkälaista muotoa...
View image: IMG 0026
Onnea laihdutustuloksesta mutta positiivisinta kuvassa on, että sulla ei ole enää kypärätukkaa, jee, näyttää p a l j o n paremmalta noin sun hiukset.Kyllä huomaa että kiloja on lähtenyt! =) Hienoa!
Arvasin, jo silloin kun aloitit lääkityksen, että syöt vajaatoimintalääkkeitä turhaan ja heittää manian puolelle sen kanssa entistä pahemmin. Hyvä ku pääsit turhasta ja vaarallisesta lääkityksestä eroon.Mä taas näen sotanorssua tai sumopainija . Mutta mun syy on se että tottunut olla laiha ja jopa ali-painoinen, koska sen olin koko elämäni, vain raskaudet muuta kropan. Syy myös selvisi miksi 40+ tullut. Mulla on kilpirauhasen vaajatoiminta ja sain siis tulehduksen, mutta se oli vain raskauden aikainen tilaa, söin siihen aivan turhat lääkkeetkin 1,5kk. Jostain kumman syystä minulla aina menee raskauden aikana vaajatoiminalle, sitten se paranee ilman lääkitystä. Mä en tiedä onko täällä muita kenellä vastavia kokemuksia. Kukaan ei tiedä syytä miksi juuri raskauden aikana ja sen jälkeen minulla vain joku tietty aika vaajatoiminta, toisalta yksi lääkäri sanoi että yleistä se on.
Mikä mania? O_OArvasin, jo silloin kun aloitit lääkityksen, että syöt vajaatoimintalääkkeitä turhaan ja heittää manian puolelle sen kanssa entistä pahemmin. Hyvä ku pääsit turhasta ja vaarallisesta lääkityksestä eroon.
Tottunut . Vaikka laihdunkin vielä niin en saa itseä alipainoiseksi, siis tarkoitan että en näyttää silloin alipainoselta.Miksi sä haluat olla alipainoinen? Tiesitkö että ei sekään ole terveellistä kuten ei ole ylipainokaan. Sun kroppa on nyt jo hyvä, miksi laihduttaa liian laihaksi?
Meidän muuto tapahtu silloin kun koulut loppu . Siihen on syy miksi. Ulkomaille ei todellakaan vielä noin aikaisin, meillä on täällä paljon tekemistä vielä ennen kun sinne lähdemme, mutta sekin asiaa jo selvää.Ai sä asutkin edelleen tuossa vanhassa talossa. Eikös sun pitänyt muuttaa jo puoli vuotta sitten Helsinkiin/ulkomaille?
Millä tavalla hankala?aika hankalan mallinen vartalo sinulla... kannattaa katsoa peiliin eikä puntariin