The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
...sieltä tulikin yhdellä oven aukaisulla nälkäistä pojankossia usempikin eli olipas hyvä kun leivoin :)...ja ihanaa kuunnella noitten pölinää, voi kiesus sentään :D...tossa on kyllä semmosta huumoripläjäytystä ja vilkkusilmäisyyttä menossa, että voi pojat...ei mee kauaakaan kun tytöt itkevät....:D

Ja kilinkellit täällä ruvennukaan satamaan - heittikin auringon kehiin :D...eli mä livahtelen tästä hissuksiin pihalle. Tirpana jo kävi tohkeissaan tossa kiekumassa, että vilahtaa naapuriin, että saan kuulema hakea sieltä :D...huomasin, että ressusta on vissiin tulossa minimeikäläinen :snotty:...silläkin kihartuu niskavillat ja olin huomaavinani nenänvarresta jo ekoja pisamoitakin....oi voi toista :| :D

9mmm
No, kyllä noikin asiat varmasti loksahtavat paikoillensa tavalla tai toisella :)...käyt naamaas näyttämässä ja hihittämässä siellä testeissä, kerran pakko on, ja sitten annat asian olla.
joo ja toinen painajainen mun henkilötunnuksia ei oo kaikille näköjään olemas. tiiäkkö mua aina naurattaa tää mä näytän sulle kuvan mut omituiset jutut tapahtuu mulle jota kukaan ei usko.

tsekkasin moneen kertaan ja oikein ooon tän takii en diggaa lapuista.

Screenshot by Lightshot

joo ja toinen painajainen mun henkilötunnuksia ei oo kaikille näköjään olemas. tiiäkkö mua aina naurattaa tää mä näytän sulle kuvan mut omituiset jutut tapahtuu mulle jota kukaan ei usko.

tsekkasin moneen kertaan ja oikein ooon tän takii en diggaa lapuista.

Screenshot by Lightshot
..no häh?...johan oot sitten erikoisen erityinen...herjaako ne sulle sitten ihan joka paikassa vai vaan valikoiden?..hmmm - mystistä kyllä... Pitäskö käydä totakin asiaa selvittämään, että mitä kummaa tää nyt on - että olinkos mä olemassa vai enkö ollutkaan :D...

Mutta - mä livahdan nyt ulos :wave: - mukavaa päivänjatkoo :)!

9mmm
..no häh?...johan oot sitten erikoisen erityinen...herjaako ne sulle sitten ihan joka paikassa vai vaan valikoiden?..hmmm - mystistä kyllä... Pitäskö käydä totakin asiaa selvittämään, että mitä kummaa tää nyt on - että olinkos mä olemassa vai enkö ollutkaan :D...

Mutta - mä livahdan nyt ulos :wave: - mukavaa päivänjatkoo :)!
joo nää on niitä nauru juttui et cmoooooooooooooooooooooooooooooon phukers ;) hyvää päivän jatkoo. Nooh tää on viellä parempi mutta mä todistan tänkin sulle :)

Screenshot by Lightshot

Screenshot by Lightshot

9mmm
koomista pitää siis soittaa maahanmuutto virastolke saadakseni henkkarit saadakseni täyttää yhden lomakkeen jonka sitten kolmas taho tarkistaaaa hahhaaaaaa jos kirjaimellisesti :)

...voi hyvänen aika sentään mun kanssa :snotty:...mie taijan niin tarvita tälle viikolle peräänkattojan :ashamed: :D...mie oon ollu päiväpöllönä liikenteessä.

Kässäriin tuli niin paljon ärriä sisältäviä sanoja, että. Olin sitten unohtanut sujuvasti kokonaan, että tirpanan piti iltapäivästä olla toisaalla. Oltiin lenkillä ja tuli sitten mukava puhelinsoitto. Tultiinko haipakkavauhtia kotio ja tempastiin vermeet ja tykötarpeet mukaan, tyttö lennossa autoon ja liikenteeseen. Eikä siinä kaikki, sen kun sain tehtyä niin...tadaa - pitäisköhän vaihtaa nythetijustiinsa ne halavatun renkaatkin??!!!

Mies jossakin, joten... kuka hehkui sitten pihamaalla :D :wave:. Piti tehdä neuvoa- antavaa kilautusta, että missä mahtaa semmonen kuin tunkki majailla - autotalliinhan mä en saa mennä pöllöileen, kun tulee sanomista....löysin, ja eikun puuhaan. Ja - ärrrrrärrräärräärräääää :D

Mitä ilmeisimmin mulla oli ollut sen verta hilpeetä meininkiä, että sain sitten tuon ihunan lutusen naapurinisännän hölötyskaveriksi, kun ilmaantu kattomaan että mitä kummaa...:snotty:

No, nyt on renkaat alla. Ja ruoto makusena, hiien kylmääkin tuolla ulkona, keksi ruveta tuulemaan Jäämereltä vaihteeksi vaiko Siperiasta - ihan sama - jäässä tunnun olevan sielua myöten...ja pakarat ihan ping pong....

Mie niin raatoilen tämän illan....

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Coeur de Glace
...mie en muuten taija päästä pian huomenna sängystä ylöskään :D :snotty:..pitäsköhän vähän venytellä ja virutella jäseniä...äääh, mä oon jo nyt ihan puissa ja väsyksissä kun repeilen täällä itelleni...on siinä ollut kyllä varmasti niin laadukasta tilannehäröilyä meneillänsä tossa pihassa että ihan aitoo ja oikeeta parasta laatua kotivideopätkää ois siitä saanut aikaiseksi :D

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä