Aurinkoista in my ass! Just katoin et on niin harmaata, niin harmaata..Aurinkoista huomenta!! :wave:
- hyvä Laura!Tänään pääsen neuvolaan niin että menemme terkan kanssa yhdessä äitipolille lääkärin juttusille. Olen niin hyvä että ihmettelen joskus itsekkin. Siis sain terkan niiiiiiin kyllästymispisteeseen nairsemalla raskaudesta että se lähtee mukaan puoltamaan käynnistystä! Se oli keksinyt jopa terveydellisiä syitä (paljonkohan lie oma verenpaineensa näin minun loppumetreillä). Voin kuvitella että tältä terkalta heruu myös hyvät suositukset sterilisaatioon kesällä..
Mitäpä sitä olemaan järkevä tai kasvamaan aikuiseksi, kun nariseminen toimii edelleen kaikista parhaiten missä tahansa tilanteessa...
Tää on sisäistä aurinkoa, olen oikea vitun päivänsäde.Aurinkoista in my ass! Just katoin et on niin harmaata, niin harmaata..
Päivä lähtee hyvin käyntiin kun ketjusta heti aamusta löytyy aurinkoperseinen nainen ja vitun päivänsäde.Tää on sisäistä aurinkoa, olen oikea vitun päivänsäde.
Tsemppiä sulle neuvolakäyntiin!
Lääkäri soittaa huomenna. Hän miettii käynnistystä. Ihme jahkailija. .luvat pois tuommoselta. .
Näinpä näinpä.....ttu se mitään mieti, sekun vain värkkää omiaan
tää fiilis ku tänään aukes kaikessa helppoudessaan miten paperit hoituu yks lappu ja ongelma kerrallaan ja sit mappi ööhön siis joo nyt ei harmita nekään.Muimui :wave:
Taivaankansi on niin tasaisen harmaan näköisenä, että tässähän ois ehkä saumaa saada vesisadetta - jeee :heart:... ja tyrkkään muuten ihan kohta tarjolle lämpimäisiä, pistin meinaa heti kädet taikinaan ja tekaisin nopeesti ruisruutuja...uunista tulee niin namit tuoksut, että....kandee olla vikkelä, jos meinaa jotain saada, kun nää nälkäset kohta kerääntyy pöydän ääreen....
Kotvasen oon tässä, sitten lähden pihalle pomppimaan myyräkasoja umpeen - sylettää ihan sairaasti, kun ovat urakalla kurkkineet ja tehneet ihan karmeet multakeot, toisaalta taas naurattaa toi näkymä, onhan siinä melkoista monumentintekelettä peräkukkoa - ja luvatulle lenkille tirpanan kanssa.
Ja.....koska mua laulattaa ja hassututtaa ja kepeilyttää niin mä laitan uhallakin tähän tämmösen viisun, mikä on ihanan letkee ja mukava ja jotenkin kesäinen . Kuuntele tai oo kuuntelematta, tässä se jokatapauksessa on :
Ile Kallio Big Rock Band - My Shining Star
https://youtu.be/udwrth4kn3I
...eli sujuvaa päivää vissiin sielläkin suunnassa , hjuva juttu! Kyllä ne kimurantitkin jutut "ruukaa" järjestyä, vaikka välistä niitten kanssa saa muristakin - mutta hoituvat kuitenkin. Nyt sitten vain fiilistelet siellä aikaansaannoksiasitää fiilis ku tänään aukes kaikessa helppoudessaan miten paperit hoituu yks lappu ja ongelma kerrallaan ja sit mappi ööhön siis joo nyt ei harmita nekään.
tuli valaistus ja nappaa lämpimäisen
:hug:....voi sua...johan se kärvistyttää...Lääkäri soittaa huomenna. Hän miettii käynnistystä. Ihme jahkailija. .luvat pois tuommoselta. .
Sitten vaan istuttelemaan tontille keisarinliljoja ja myyrämiinaksi kutsuttuja keltasipuleita.Muimui :wave:
Kotvasen oon tässä, sitten lähden pihalle pomppimaan myyräkasoja umpeen - sylettää ihan sairaasti, kun ovat urakalla kurkkineet ja tehneet ihan karmeet multakeot, toisaalta taas naurattaa toi näkymä, onhan siinä melkoista monumentintekelettä peräkukkoa
Juuh, mä ripottelen niitä pitkin poikin keskelle nurtsia...eli toisin sanoen varmaan ihan joka paikkaan :kieh:Sitten vaan istuttelemaan tontille keisarinliljoja ja myyrämiinaksi kutsuttuja keltasipuleita.
noo aamun alku oli erittäin huono kyllä. mutta joo tykittäny hakemuksia yks kerrallaan soitellu ja sen sellaista. Mut päivän byrokraatti painajainen iskeyty kasvoille mulle oli lähetetty pakkomääräys lähihoitajakoulutukseen ei jummi kuitenkin samalla laittanu duuni hakemuksia mut nyt pakko mennä soveltuvuus testiin ja maksaa siitä lisäks ku koitin soittaa sinne totes et käsittely ajat yli kuukauden eli prkl mun mentävä kokeeseen tai homma mutkistuu pitääks mun esittää mielenvikasta nistii psygologin ees et en vie paikkaa joltain huoh. koitin sanoo että kattokaaa nyt sieltä mun papereista ees joskus minkä koulun voiiiiiiimeks suoritin....eli sujuvaa päivää vissiin sielläkin suunnassa , hjuva juttu! Kyllä ne kimurantitkin jutut "ruukaa" järjestyä, vaikka välistä niitten kanssa saa muristakin - mutta hoituvat kuitenkin. Nyt sitten vain fiilistelet siellä aikaansaannoksiasi
Olepas hyvä, ja ota toinenkin - ite ehdin maistaa just yhden palasen, ja vaikka oonkin ite tehny niin nää on hyviä ja nopeita tehdä - kohta ei varmaan ole ollenkaan mitään jäljellä...
...no katokato...että ihan velihentovalkoista meinaavat ...ei kait sulla oo kauheesti vaihtoehtoja kuin mennä sinne tulkitsemaan musteläiskätestejä ja jutteleen viisaita...vaikuttaa kyllä aika hilpeeltä toiminnalta ...noo aamun alku oli erittäin huono kyllä. mutta joo tykittäny hakemuksia yks kerrallaan soitellu ja sen sellaista. Mut päivän byrokraatti painajainen iskeyty kasvoille mulle oli lähetetty pakkomääräys lähihoitajakoulutukseen ei jummi kuitenkin samalla laittanu duuni hakemuksia mut nyt pakko mennä soveltuvuus testiin ja maksaa siitä lisäks ku koitin soittaa sinne totes et käsittely ajat yli kuukauden eli prkl mun mentävä kokeeseen tai homma mutkistuu pitääks mun esittää mielenvikasta nistii psygologin ees et en vie paikkaa joltain huoh. koitin sanoo että kattokaaa nyt sieltä mun papereista ees joskus minkä koulun voiiiiiiimeks suoritin.
Voin varsin hyvin kuvitella tuon tilanteen ja sen säikähdyksen määränkin : /...eihän noilla pienillä vielä ole sitä liikennesilmää kehittynyt ja kun päässä vaan pyörii eteenpäin meneminen, niin...onneksipa ei käynyt kuinkaan.Pakko vielä kertoa kun meinasin saaha sydärin eilen aamulla.
Joku pentu meinas ajaa ihan väkisin auton alle, ei miun mutta jonkun.
Ei prkl kattonu kun toiseen suuntaan kun lähti pyörällään tien yli, tuli vielä loivaa alamäkeä siihen suojatien kohtaan että vauhtiakin oli.
Varmasti jätti sydän väliin lyönnin kun seurasin tilannetta (odottelin just sitä autoa menevän ohi et pääsen kääntymään risteyksestä)..onneks ehti autoilija jarruttaa.
juu olin niis kokeis 4 vuotta sitten ja se oli 50e jäin yhen pisteen päähän mut parempi vaan ku duuni natsaaa loppuu taas ne kotkotukset...no katokato...että ihan velihentovalkoista meinaavat ...ei kait sulla oo kauheesti vaihtoehtoja kuin mennä sinne tulkitsemaan musteläiskätestejä ja jutteleen viisaita...vaikuttaa kyllä aika hilpeeltä toiminnalta ...
Paljon niistä kokeista sitten pitää pulittaakin?