Ammattitaitoni kyseenalaistaminen kyseisessä asiassa olis suuresti loukkaavaa.
...mie voin hyvin kuvitella tuon ..ihan vakuutuin sanoistasi *totista hetkee ja nyökytystä pukkaa*
- sun kanssas siellä!
Ammattitaitoni kyseenalaistaminen kyseisessä asiassa olis suuresti loukkaavaa.
...mie voin hyvin kuvitella tuon ..ihan vakuutuin sanoistasi *totista hetkee ja nyökytystä pukkaa*
- sun kanssas siellä!
...että mikäs seulonta siellä onkaan menossa sulla....mieslääkäriä ja mieslabrahoitajaa jajajajaPerjantaina on seulonta. Jospa kysäsis onko heillä miespuolista labratyöntekijää.
Onhan se mukavempaa jos mies ottaa papan. :xmas:...että mikäs seulonta siellä onkaan menossa sulla....mieslääkäriä ja mieslabrahoitajaa jajajaja
Eläs nyt ollenkaan, ihan tässä totisena olin jo hyvin vakuuttunut tuosta määritelmästäsi. Pitää kait sitä edes jotain kokemusta olla asiasta.Ammattitaitoni kyseenalaistaminen kyseisessä asiassa olis suuresti loukkaavaa.
Niin onkin! Mä en pääse koko seulontaan kun ajat loppuivat kesken. Syksyllä kuulemma tulee sit lisää.Onhan se mukavempaa jos mies ottaa papan. :xmas:
...hä :O...mies ottaa papan :O :O...hmmmm...kuulostaa jo aika rajummanpuoleiselta jutulta :xmas:Onhan se mukavempaa jos mies ottaa papan. :xmas:
Ja kyse oli katsomisesta, ei koskemisesta! Jälkimmäisessä mulla menis sormi suuhun.Eläs nyt ollenkaan, ihan tässä totisena olin jo hyvin vakuuttunut tuosta määritelmästäsi. Pitää kait sitä edes jotain kokemusta olla asiasta.
Muuten lie menis kokonaan hukkaan moinen pesti.
Kattomisestapa hyvinkin.Ja kyse oli katsomisesta, ei koskemisesta! Jälkimmäisessä mulla menis sormi suuhun.
Pöh, ottaa näytteen pillusta. Oliko ny parempi?...hä :O...mies ottaa papan :O :O...hmmmm...kuulostaa jo aika rajummanpuoleiselta jutulta :xmas:
...suoraan suomeksi vaan, kits :snotty:...muuten tulee vaikka minkälaisia viritelmiäPöh, ottaa näytteen pillusta. Oliko ny parempi?
...suoraan suomeksi vaan, kits :snotty:...muuten tulee vaikka minkälaisia viritelmiä
..no - kumpaan se enemmän kallistuu? Vois kuvitella, että hiljaisuus olis ihan hyväksikin...mikäli puhutaan siitä äiti - puhelinsankarista....Iltaa iltaa !
Hiljaisuus on ystäväni....vai viholliseni....
Mää en tiedä .....molempi parempi/pahempi..no - kumpaan se enemmän kallistuu? Vois kuvitella, että hiljaisuus olis ihan hyväksikin...mikäli puhutaan siitä äiti - puhelinsankarista....
"Moottoripyöräkerholainen" sanoutuis irti "hommistaan" ja muutti erakkomökkiin peräkylälle....hä :O...mies ottaa papan :O :O...hmmmm...kuulostaa jo aika rajummanpuoleiselta jutulta :xmas:
"Moottoripyöräkerholainen" sanoutuis irti "hommistaan" ja muutti erakkomökkiin peräkylälle.
Meni jokunen hetki, niin naapurin isäntä tuli sanomaan, että hän pitää juhlat ja että uusi naapuri on tervetullut.
Ja sitten isäntä sanoi, että juhlissa on tapana ottaa reippaastikin viinaa ja että ei se kait haittaa? - No, ei se haittaa.
Sitten isäntä sanoi, että toisinaan juhlissa saattaa tulla nokkapokkaa ja tappelunnujakka, että ei kait se haittaa? - No, ei se haittaa.
Sitten isäntä sanoi, että toisinaan juhlissa on tapana sextailla, että ei kait se haittaa? - No, ei se haittaa.
Sitten mp- kerholainen kysyi, että mitenkäs sinne juhliin tarttis pukeutua?
Isäntä vastasi, että tule semmoisena kuin olet... ei siellä ole muita kuin me kaksi...
justiinhan täällä lauantaina oltiin. neiti vaan taisi olla jossain hunningolla kun ei näkynyt =)Hiphei Poika! :wave:
Kyllä siellä nyt kelpaa...
Missäs sitä on lifetetty kun ei ole näkynyt? Mää jo huolestunu että missä sitä ollaan.
Mä tykkään leikkiä sanoilla ja sanat tykkää milloin niillä leikitään....suoraan suomeksi vaan, kits :snotty:...muuten tulee vaikka minkälaisia viritelmiä
En ollut hunnigolla yhtään,kiltisti olin.justiinhan täällä lauantaina oltiin. neiti vaan taisi olla jossain hunningolla kun ei näkynyt =)
Tämäpä totta .Mä tykkään leikkiä sanoilla ja sanat tykkää milloin niillä leikitään.
Minulle "pillu" ei automaagisesti ole mikään kirosana. Sanan merkitys riippuu lausujasta, kuulijasta, tarkoituksesta ja asiayhteydestä. Jos kutsun nuorta naimatonta naista neidiksi niin se lie ihan asiallista? Mut jos kutsun ikäistäni satakiloista korstoa samalla sanalla, niin kerjään kuonooni. Silti sama sana.
Kunhan ei taas paikkoja vaan repeisi :O...hä :O...mies ottaa papan :O :O...hmmmm...kuulostaa jo aika rajummanpuoleiselta jutulta :xmas:
...ja joutuis sitten mieslääkärin paikattavaksi :O :xmas:....karmee kierre edessä :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30791652:Kunhan ei taas paikkoja vaan repeisi :O
:xmas:
Vetää vakavaksi :|...ja joutuis sitten mieslääkärin paikattavaksi :O :xmas:....karmee kierre edessä :snotty: