...voi hyvänen aika sentään mun kanssa :snotty:...mie taijan niin tarvita tälle viikolle peräänkattojan :ashamed:
...mie oon ollu päiväpöllönä liikenteessä.
Kässäriin tuli niin paljon ärriä sisältäviä sanoja, että. Olin sitten unohtanut sujuvasti kokonaan, että tirpanan piti iltapäivästä olla toisaalla. Oltiin lenkillä ja tuli sitten mukava puhelinsoitto. Tultiinko haipakkavauhtia kotio ja tempastiin vermeet ja tykötarpeet mukaan, tyttö lennossa autoon ja liikenteeseen. Eikä siinä kaikki, sen kun sain tehtyä niin...tadaa - pitäisköhän vaihtaa nythetijustiinsa ne halavatun renkaatkin??!!!
Mies jossakin, joten... kuka hehkui sitten pihamaalla
:wave:. Piti tehdä neuvoa- antavaa kilautusta, että missä mahtaa semmonen kuin tunkki majailla - autotalliinhan mä en saa mennä pöllöileen, kun tulee sanomista....löysin, ja eikun puuhaan. Ja - ärrrrrärrräärräärräääää
Mitä ilmeisimmin mulla oli ollut sen verta hilpeetä meininkiä, että sain sitten tuon ihunan lutusen naapurinisännän hölötyskaveriksi, kun ilmaantu kattomaan että mitä kummaa...:snotty:
No, nyt on renkaat alla. Ja ruoto makusena, hiien kylmääkin tuolla ulkona, keksi ruveta tuulemaan Jäämereltä vaihteeksi vaiko Siperiasta - ihan sama - jäässä tunnun olevan sielua myöten...ja pakarat ihan ping pong....
Mie niin raatoilen tämän illan....