Pitäs kyl nähä todisteita tosta vilmaattisuudesta, kun en oo nähnyJuu,ihan ehottomasti olen:xmas:
Pitäs kyl nähä todisteita tosta vilmaattisuudesta, kun en oo nähnyJuu,ihan ehottomasti olen:xmas:
kemiat määki onnistuin välttämään muuten paitsi että entropiat ja entalpiat piti käyäMä taas oon yrittänyt välttää fysiikkaa, kemiaa ja matematiikkaa parhaani mukaan. Uliopistossaki luuhasin vaan humanoidina
en oo ikinä ollu vääryyttä vastaanKuka tulis peseen mun tukan, mää en millään jaksais :kieh:
En jaksa millään just nyt |OKuka tulis peseen mun tukan, mää en millään jaksais :kieh:
Mä voin pestä sut. :xmas:Kuka tulis peseen mun tukan, mää en millään jaksais :kieh:
hyvä niin, me halutaanki olla dabldeen kaa tällä kertaa kahenAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30788118:En jaksa millään just nyt |O
Pistetäänkö myö kimpassa siut liian tiukillehyvä niin, me halutaanki olla dabldeen kaa tällä kertaa kahen
Ei tartte olla viksu.
ota huomijoon että mää en ole mikään nuor poika enäänAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30788139:Pistetäänkö myö kimpassa siut liian tiukille
Etkä kyllä vanhakaan :stick:ota huomijoon että mää en ole mikään nuor poika enään
niimpä, oon sopevan ikänenAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30788153:Etkä kyllä vanhakaan :stick:
Nyt puhut vähän mutta asiaa .niimpä, oon sopevan ikänen
Parikymppisenä useampi naarasotus selkäpesussa kerralla oli märkä uni.ota huomijoon että mää en ole mikään nuor poika enään
juurki näinParikymppisenä useampi naarasotus selkäpesussa kerralla oli märkä uni.
Nykysellään olis ongelmissa yhdenkin kanssa.
oot ahne son of a bitchAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30788173:Vaan totuuden nimessä en mie olisi miestä valmis jakamaan toisen naisen kanssa. Mie piän kaikki itelläni :ashamed:.
Taikurien temppujen joukossa on "kahtia sahattu nainen". En tosiaankaan tahtois olla "kahtia sahattu mies", koska se on joko pitkittäin tai poikittain. Jos saapi valita, niin mielummin poikittain.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30788173:Vaan totuuden nimessä en mie olisi miestä valmis jakamaan toisen naisen kanssa. Mie piän kaikki itelläni :ashamed:.
:ashamed:oot ahne son of a bitch
tais siis daughter
Taikurien temppujen joukossa on "kahtia sahattu nainen". En tosiaankaan tahtois olla "kahtia sahattu mies", koska se on joko pitkittäin tai poikittain. Jos saapi valita, niin mielummin poikittain.
saattas jäähä jakamattaAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30788181:Vaan olisitteko valmiit jakamaan naisen toisen miehen kanssa :xmas:
Näin. Niin raamatullinen en ole, että antaisin vähästäni, ellei kyse ole rahasta tai paidasta. Kalsareitani tuskin kukaan huolisi.saattas jäähä jakamatta