The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
IhQ
Hyvä että 9MM sait apua hammaskipuun, se on niiiin inhottavaa.

Viikonloppuna tytön synttärit (en voi uskoa että hänet kiskottiin maailmaan jo 10v. sitten!? Ihan kirjaimellisesti kiskottiin, ei millään olis halunnu masusta pihalle..)
eikä tietenkään oo muistettu laskea montako kaveria sinne kaverisynttäreille on kutsuttu...:headwall:
Tyttö yritti tehdä listaa muttei ole varma muistiko kaikki. Enkä ees mie oo perillä tuosta...varsinainen äiti-ihminen tosiaan. :ashamed:

9mmm
ainiin tähän se nolotus muistakko ku sanoin ku lohkes se palanen pari kuukautta sitten ja oli vaan pientä kipua no se hävis en menny. Tästä lähtien menen se lääkäri sano sua on tainnu vihloo jo parikuukautta sitten sanoin joo. kerenny etenenemään ja sen kyllä tunsi. kirjotan pääkoppaan pieni kipu mene lääkärille ei isoa kipua ja isompaa laskua lompakolle :)

9mmm

Viikonloppuna tytön synttärit (en voi uskoa että hänet kiskottiin maailmaan jo 10v. sitten!? Ihan kirjaimellisesti kiskottiin, ei millään olis halunnu masusta pihalle..)
eikä tietenkään oo muistettu laskea montako kaveria sinne kaverisynttäreille on kutsuttu...:headwall:
Tyttö yritti tehdä listaa muttei ole varma muistiko kaikki. Enkä ees mie oo perillä tuosta...varsinainen äiti-ihminen tosiaan. :ashamed:
joo aivoissa asti tuntu. nooh kuokkavieraat tuo vaan jännitysmomenttii elä stressaaa leikkii ne lapset niin paljon ni muista syyäkkään ja aina joku hätä seivi löytyy jos tilanne niin vaattii hyvä äiti oot ja teet parhaasi :)

aaaah hyvää päiväää kahen ja puolen päivän hammas säryn jälkeen enkelit tosiaan taivaasta hoiti mun hampaaaaaan ja särky on poissa oli viellä juuri ilmankos oli puol naamaa kipeenä voin sanoo että olin ärripurri :) nyt kotona ja pitää mennä voittamaan vip liput tuska festareille liput toki myyn eteenpäin :) saas nähä.

No voi morjens! Huh, onneksipa on tuskas takanapäin...ja sillä helpotuksellako isket kiinni Tuskafestariin :D...ei vais, hyvä kun homma hoidettu. Saitko rippisaarnan?
Nyt ei muuta kuin rutiinia hampaitten hoitoon :)

...mistä tuli mieleen, että mun pitäs kans soitella aikaa hampilaan tarkastusta varten....jos mä vielä vähän himmailen sitä ajankohtaa...

Ja sitten vaan sitä partyparty- hypetystä kehiin ja äitikin juhlahumutuulelle :) - hyvin ne juhlat menevät, elä huoli. Ja juhlijoita tulee sitten sen verran ketä tulee, rentoa meininkiä ja riemua vaan rinnuksiin!

ainiin tähän se nolotus muistakko ku sanoin ku lohkes se palanen pari kuukautta sitten ja oli vaan pientä kipua no se hävis en menny. Tästä lähtien menen se lääkäri sano sua on tainnu vihloo jo parikuukautta sitten sanoin joo. kerenny etenenemään ja sen kyllä tunsi. kirjotan pääkoppaan pieni kipu mene lääkärille ei isoa kipua ja isompaa laskua lompakolle :)
..auts, siis sulle pukkas juurihoitoa?...:hug:...voi ryönä...mutta kantapään kautta - joskus sen suunkin ;) - menee viimeistään oppi perille...:)

Vähän sama vika miullakin, etenkin jos hammaslääkäristä kyse (pelkään), etten haluis mennä kuin vasta viimesen pakon edessä.
Joo, ei sitä tartte kuin yksi huono kokemus hampilasta, niin se jo riittää karmean kammon saamiseen. Nyt oon saanu itteni ruotuun asian kanssa eli säännölliset tarkistuskäynnit ja jokapäiväinen kunnon hammashuolto kotona, niin hyvä tulee :)

Ja tiiätkö - mun ei tartte kuin soittaa vaikka hampilaan, niin johan oon jännityksestä kankeena :snotty:...saati sitten kun oon siinä tuolissa istumassa...huh huijaa....

..että moikat kaikille :wave: - ihan hirveen kauheen kamalat perinteiset päiväkahvit juotu, en pystynytkään olemaan ilman, vaikka niin uhkasin :D...mutta vois olla viisautta, koska en osaa näemmä itelleni keittää muuta kuin tervaa, nam

Pukkaa kohtapuoliin ihan törkeetä logistista hässäkkää, taas...vie yksi tuonne ja toinen sinne ja kolmas minne lienee...ja muista sitten hakea oikeesta paikasta oikea ipana oikeeseen aikaan...kuulostaa kyllä siltä että sanomista tulee :D..no, kunhan edes omissa ipanoissani pysyisin :D

yritin ostella itseni säikyksiin ja kiersin ainakin neljä isoa kauppaa ja haravoin ja mylläsin kukkapenkkiä ja kannoin isoja multasäkkejä ja istutin sipuleita ja kyykin ja kumartelin ja ja ja.. Mutta sain vaan selän kipeeksi. Tyhmä vauva istuu tiukasti siellä missä on :mad:

Mutta mielummin oon tässä tilassa kuin hammaslääkärissä. Osanottoni ysiämmälle!

yritin ostella itseni säikyksiin ja kiersin ainakin neljä isoa kauppaa ja haravoin ja mylläsin kukkapenkkiä ja kannoin isoja multasäkkejä ja istutin sipuleita ja kyykin ja kumartelin ja ja ja.. Mutta sain vaan selän kipeeksi. Tyhmä vauva istuu tiukasti siellä missä on :mad:

..eläs nyt...sait selän kipeeksi...nyt jos tota lähtis jalostamaan, että se kipu laskeutus alaspäin poltoiksi...ja sitäpä ei tiiä, että jos nyt illan ottaisitkin rennosti, niin lähtiskin tulemaan ja vauhdilla :). Se voikin olla sulla nopeeta menoa, kerran on jo nuin alhaalla....

9mmm

noh voin vaan kuvitella kuinka vaikeeta kyykkiä siellä. miks ittes säikyksiin halusit?

mun täytyy lähtee keskustaan ämmäilee;) tajusin kyl :) hauskahan tässä nyt on olla ku naurattaa niin vaan toinen puoli aukee mulla on vinohymysiis sellanen luurankomainen pitäskö äkkii meikkaa ittensä jonku pääkallon näköseks virnistys sellanen :)

...oi että, semmonen kloonausnappula tulis taas justnyt tarpeeseen :D...vois helpottaa olotiloja kummasti...

Mutta mä lähden nyt säätämään ja sähläämään :wave:...katotaan ketä kaikkee illan aikana auton kyydissä vielä onkaan :D

noh voin vaan kuvitella kuinka vaikeeta kyykkiä siellä. miks ittes säikyksiin halusit?

mun täytyy lähtee keskustaan ämmäilee;) tajusin kyl :) hauskahan tässä nyt on olla ku naurattaa niin vaan toinen puoli aukee mulla on vinohymysiis sellanen luurankomainen pitäskö äkkii meikkaa ittensä jonku pääkallon näköseks virnistys sellanen :)
Jääkisu lupaili että kova säikäytys voisi käynnistää synnytyksen.. Olen liian karaistunut shoppailija. Mikään summa mitä kassa sanoo ei edes vähän aiheuta katumusta..

..eläs nyt...sait selän kipeeksi...nyt jos tota lähtis jalostamaan, että se kipu laskeutus alaspäin poltoiksi...ja sitäpä ei tiiä, että jos nyt illan ottaisitkin rennosti, niin lähtiskin tulemaan ja vauhdilla :). Se voikin olla sulla nopeeta menoa, kerran on jo nuin alhaalla....
Viimeksi synnytys kesti 35min joten ihan nuin hurjaa kyytiä en toista kertaa toivoisi...

Voikun ois muuta ajateltavaa, mutta päähän ei nyt vaan mahdu muuta..

Mulla on polttoja polvissa...Hitto, kun pitää väkisin kyykkiä. Ette muuten oo nähneet niin hienoa slaavikyykkyä vielä. Lyhyet oikein paksut reidet ja iiiiiiiiso maha haarojen välissä. Naamalla tuskainen, mutta päättäväinen irvistys. Istutan tässä vähän kukkasia perkele!!

:LOL:

IhQ
Joo yritän ottaa rennosti tuon synttäriasian kanssa, ainut että sinne paikkaan pitäis ilmoittaa jos tuleekin enempi porukkaa..alkuun näytti/kuulosti siltä ettei tyttö halua kovinkaan montaa ees kutsua mut jotenkin kummasti se määrä on lisääntynyt..

Joo yritän ottaa rennosti tuon synttäriasian kanssa, ainut että sinne paikkaan pitäis ilmoittaa jos tuleekin enempi porukkaa..alkuun näytti/kuulosti siltä ettei tyttö halua kovinkaan montaa ees kutsua mut jotenkin kummasti se määrä on lisääntynyt..
Haha! Meillä kävi kymmenen vee synttäreillä kuin parhaissa kotibileissä että kun sana synttäreistä kiiri koululla, osa kutsui itse itsensä... Lopulkta meillä oli sovitun kuuden vieraan lisäksi ainakin kuusi muutakin tyttöä..

Ai vitsi,olipa kiva päivä töissä! On se kiva kun siellä on toi yks nuorpoika jonka kanssa tulee hulluteltua :D Harmi vain että ei ole vakituinen. Mutta just tollasta hulluttelutyökaveria mä tarviin että jaksan tuolla.Eikä se pieni flirtti kai ketään haittaa...

Ja asiasta toiseen...kerroin jokin päivä täs siitä yhetä tyypistä joka meni höpöttää mutsil...no joo,törmättiin tänään face to face todella pitkästä aikaa. Kyseli kuulumisii ym. sano et taidan olla sille suuttunut.Jotain vähän kylmästi vastailin...sano et soittaa tänää...no nyt sit vissiin pakko vastata sille ... kai... voi sun!

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä