Pitäskö juoda iltakahvit?Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30787856:Olipa tosiaan kesäinen ilta. 10 astetta oli lämmintäkin. Kelpasi käydä puolentoista tunnin lenkki. Nyt sumppia ja iltaa :wave:.
Vaihdoitko arkipeliin vai kesäkaaraan?täällä oli ensin kuivaa mutta nyt jo sataa tihuuttaa vettä
onneks kerkesin vaihtaa rattaat ennen sadetta
EhdottomastiPitäskö juoda iltakahvit?
Kahvinkeittovastaavaommuuten hyvännäkönen elli toi persujen kahvinkeittovastaava
nyt ylen ykkösellä
arki, mulla ei ole talvirenkaita lainkaan tohon kesäautoonAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30787868:Vaihdoitko arkipeliin vai kesäkaaraan?
Siitä on jo aikaa kun sain.. eikun join kahvia.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30787870:Ehdottomasti
Ai niin tosiaan. Olipa järkikysymys miulta :ashamed:arki, mulla ei ole talvirenkaita lainkaan tohon kesäautoon
Korjaa tilanne välittömästiSiitä on jo aikaa kun sain.. eikun join kahvia.
enkö ookki aika kiltti kun annoin sun ite huomata kömmähdykses?Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30787880:Ai niin tosiaan. Olipa järkikysymys miulta :ashamed:
hinta/laatusuhteeltaan erinomanen perusluuriSanokaa viisaammat onko tää mistään kotoisin?
Samsung, Galaxy, Ace 4, älypuhelin, puhelin, matkapuhelin, 4G, super amoled
Olit :heart:enkö ookki aika kiltti kun annoin sun ite huomata kömmähdykses?
Riippuu mitä ominaisuuksia haluaa. Eiköhän ole ihan ok puhelin.Sanokaa viisaammat onko tää mistään kotoisin?
Ihan kelpo luuri.Sanokaa viisaammat onko tää mistään kotoisin?
No mä en kaipaa mitään hurlumheitä puhelimeeni et ihan just perus juttuja,soitot tekstarit ja nettiin pääsy jne. en kaipaa mitään ylimääräisiä.hinta/laatusuhteeltaan erinomanen perusluuri
sitte pärjäisit alle satasen sampallakiNo mä en kaipaa mitään hurlumheitä puhelimeeni et ihan just perus juttuja,soitot tekstarit ja nettiin pääsy jne. en kaipaa mitään ylimääräisiä.
no musta toi vaikutti ihan hyvältä...sitte pärjäisit alle satasen sampallaki
no niinhän se onkino musta toi vaikutti ihan hyvältä...