hyvä pointti, taidan vaihtaa vasta yhteen autoonite en vielä kehtaa kun perinteisesti vappuna sataa lunta ja on hetken vielä täysi talvi ennenkuin kesä oikeasti alkaa.
jätän toiseen räntäpäivän varan
hyvä pointti, taidan vaihtaa vasta yhteen autoonite en vielä kehtaa kun perinteisesti vappuna sataa lunta ja on hetken vielä täysi talvi ennenkuin kesä oikeasti alkaa.
Oon vaan niin hirmu huono sanomaan ei jos joku tarvii jonkin tommosen..sanoin jo miehelle että miul on varmaan hankittava joku himputin minibussi ja roudattava kaikki pennut ja tarjottavat sinne ja takas. Mies ite on ollu yövuorossa ja nukkuu sillon...lucky bastard....no voi hyvää päivää - juuei, ei luulis olevan vaikeaa selvitellä juhlapaikkaa, kerran on kutsuissa osoitteet ja kaikki. Kuljettamaanhan te ette ole edes lupautuneet, joten aika hassua meinkiä kyllä ettei voi vanhemmat sen verran nyt panostaa...tsotsot.
Et kyllä rupee asian takia ainakaan ollenkaan mieltäs sen enempää kuormittamaan, te ootte tehneet kutsut ja kaikki muut järjestelyt, joten se saa oikein hyvin riittää
No ei se nyt paljon mua auta |Omulla muuten olis ihan vasittu suvikaara
No ei se nyt paljon mua auta |O
Saa avata, puhdistushan kuuluu asukkaalle. Huoltoyhtiökin käy sen tekemässä, jos et hanskaa.Pitääkö noihin hajulukkojen putsaukseen kysyä joku lupa isännöitsijältä tai huoltoyhtiöltä? vai saako niitä omin nokin mennä aukomaan?
En oo ikinä avannut ite mut en kehtaa huoltoyhtiötäkään pyytää kun ne on varmaan ihan täynnä paskaa. Mut oon aatellut valjastaa siihen yhen tyypin...pikkusen kun lirkuttaa niin kaipa se auttaaSaa avata, puhdistushan kuuluu asukkaalle. Huoltoyhtiökin käy sen tekemässä, jos et hanskaa.
Muista putsata ne poistoilman hormin räppänät samalla. Miksi vaivautua lirkuttelemaan? Opettele ajoissa, vanhemmiten toi ei enää auta.En oo ikinä avannut ite mut en kehtaa huoltoyhtiötäkään pyytää kun ne on varmaan ihan täynnä paskaa. Mut oon aatellut valjastaa siihen yhen tyypin...pikkusen kun lirkuttaa niin kaipa se auttaa
aha.Muista putsata ne poistoilman hormin räppänät samalla. Miksi vaivautua lirkuttelemaan? Opettele ajoissa, vanhemmiten toi ei enää auta.
Olla isäukon luona vaihtamassa villoja välikattoon?Mikä parempi tapa viikon aloitukseen kuin maanantain 12 tunnin työpäivä. Ai että olen pirteä nyt!
(kotona 19:40)
Mulla on lomaa toukokuussa. Jospa etsis kesämiehen autolla.Oi hitsi kun on nätti ilta...nyt kun olis kesäauto niin lähtisin ilta-ajelulle. Pitää ruveta ettii kesäauto miestä jostain joka kyydittelis
täällä oli ensin kuivaa mutta nyt jo sataa tihuuttaa vettäAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30787856:Olipa tosiaan kesäinen ilta. 10 astetta oli lämmintäkin. Kelpasi käydä puolentoista tunnin lenkki. Nyt sumppia ja iltaa :wave:.