The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
IhQ
..no voi hyvää päivää :D - juuei, ei luulis olevan vaikeaa selvitellä juhlapaikkaa, kerran on kutsuissa osoitteet ja kaikki. Kuljettamaanhan te ette ole edes lupautuneet, joten aika hassua meinkiä kyllä ettei voi vanhemmat sen verran nyt panostaa...tsotsot.

Et kyllä rupee asian takia ainakaan ollenkaan mieltäs sen enempää kuormittamaan, te ootte tehneet kutsut ja kaikki muut järjestelyt, joten se saa oikein hyvin riittää :)
Oon vaan niin hirmu huono sanomaan ei jos joku tarvii jonkin tommosen..sanoin jo miehelle että miul on varmaan hankittava joku himputin minibussi ja roudattava kaikki pennut ja tarjottavat sinne ja takas. Mies ite on ollu yövuorossa ja nukkuu sillon...lucky bastard..

Nyt ihkunen kyllä sanot nätisti että saavat roudata oman muksunsa itse juhlapaikalle,nehän vaan hyväkskäyttää ...ei tarvitte ite ajella. Olkoon tulematta sitten jos ei itse saa lastansa paikalle tuotua. Ei se sun homma ole kustantaa ja kuskata vieraita paikalle,sä olet järkännyt juhlat ja juhlapaikan.

En oo ikinä avannut ite mut en kehtaa huoltoyhtiötäkään pyytää kun ne on varmaan ihan täynnä paskaa. Mut oon aatellut valjastaa siihen yhen tyypin...pikkusen kun lirkuttaa niin kaipa se auttaa :D
Muista putsata ne poistoilman hormin räppänät samalla. Miksi vaivautua lirkuttelemaan? Opettele ajoissa, vanhemmiten toi ei enää auta.

• Tykkää
Reactions: IhQ
Mikä parempi tapa viikon aloitukseen kuin maanantain 12 tunnin työpäivä. Ai että olen pirteä nyt!

(kotona 19:40)
Olla isäukon luona vaihtamassa villoja välikattoon?
Isäukko oli purkanu ja poistanu vesivahinkoiset villat, joten ei villoissa ja höyrynsulun teippaamisessa kauaa nokka tuhissu, mut sit ne levyt ja pintamateriaali...
semmoinen loimukuvioinen vaneri joka on "ruudutettu" pintalistoin. Ja jokainen lista on saatava millin osien tarkkuudella just eikä melkein entiselle paikalleen koska muuten jää vaaleeta raitaa näkyviin ja toisaalta "ruudukon pitää jatkua yhtenäisenä.

Ja arvatkaas oliko isäukko muistanu numeroida ne irrotetut palat...
kaheksan tunnin urakka kädet ylöspäin pukilla vasaroiden kohti kattoa.

Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30787856:
Olipa tosiaan kesäinen ilta. 10 astetta oli lämmintäkin. Kelpasi käydä puolentoista tunnin lenkki. Nyt sumppia ja iltaa :wave:.
täällä oli ensin kuivaa mutta nyt jo sataa tihuuttaa vettä

onneks kerkesin vaihtaa rattaat ennen sadetta

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä