On se. Jotenki vain huvittaa että vieläkin kysytään.Se on kivaa! -Paitsi silloin kun on sattunut unohtamaan ajokorttinsa miehen kukkaroon...
On se. Jotenki vain huvittaa että vieläkin kysytään.Se on kivaa! -Paitsi silloin kun on sattunut unohtamaan ajokorttinsa miehen kukkaroon...
Me oltiin tossa viime vuonna Tarjoustalossa ja sit ihan kassalla tuli mieleen että piti miehelle röökiäkin ja ihan viimeksi sit pyysin askin. Oli kai niiiiin epäilyttävää se, että se tyttö kysyi sit multa paperit. Ja mä todella harpoin hakemaan sen hemmetin ajokortin autosta miehen kukkarosta ennenko sain askin.On se. Jotenki vain huvittaa että vieläkin kysytään.
Auauauauauauuuuu ...:hug:...voi sua, hammassärky on viheliäisintä mitä tiiän. Huomenna sitten, tiiät mitä tapahtuu, mars mars hoidattamaan asia kuntoon...kerran se kirpasee mutta sä kestät sen ja sitten onkin helppo ollamun unelma on just nyt laittaa kolme hammasta pitkä lanka ja paukauttaa ne pois oven välissä kaikkia kolmee alko särkee samaan aikaan täällä yhyy .. mä rupeen tän jälkeen kympin oppilaaks hammas lankin ja narun käytös lisäks sen 2 pesun jälkeen.
paitsi vasta ylihuomenna tulos suomeen noh onneks oon luvalla ja maassa maan tavalla otin punkkua lääkkeeks ja helpotti juu sisko lupas hoitaa mun hampaat tai se on vaatinu jo pidemmän aikaa tulee korjauttaa hampaat mä vihaan hammaslääkäreitä mut nyt mun siskon oppi on jäänny perille ja täöstä illasta lähtiern hoidan viellä ne hampaan välitkin langalla ku sitä en oo käyttäny. ku mulle tuli se läpi elämän et jos alle kolmevuotiaana syöt samasta lusikasta jnee jnee saat sen hammas oliko karies en muista oikeet nimee mut se just vikuttaa alle 3vuotialle sit sitä ei saaAuauauauauauuuuu ...:hug:...voi sua, hammassärky on viheliäisintä mitä tiiän. Huomenna sitten, tiiät mitä tapahtuu, mars mars hoidattamaan asia kuntoon...kerran se kirpasee mutta sä kestät sen ja sitten onkin helppo olla
No, sitten särkylääkettä nassuun ja toivottavasti eivät ehdi nyt aivan kurjiksi äityä....ja sitten kipin kapin siskon hoiviin ...paitsi vasta ylihuomenna tulos suomeen noh onneks oon luvalla ja maassa maan tavalla otin punkkua lääkkeeks ja helpotti juu sisko lupas hoitaa mun hampaat tai se on vaatinu jo pidemmän aikaa tulee korjauttaa hampaat mä vihaan hammaslääkäreitä mut nyt mun siskon oppi on jäänny perille ja täöstä illasta lähtiern hoidan viellä ne hampaan välitkin langalla ku sitä en oo käyttäny. ku mulle tuli se läpi elämän et jos alle kolmevuotiaana syöt samasta lusikasta jnee jnee saat sen hammas oliko karies en muista oikeet nimee mut se just vikuttaa alle 3vuotialle sit sitä ei saa
kerros mikä osa?ysillä on taas puurot ja vellit aivan sevon
kerros mikä osa?
Jees, jos siis annetaan sapuskaa samasta lusikasta mitä itekin käyttää, niin silloin on suuri riski antaa lapselle mutans streptokokki- bakteeri eli silloin suussa muhii helpommin karies.mut siis tulee helpoimmin reikii jos alle kolmevuotiaana saat sen
niin ku se ei ollu se sana mutta kuten expertti sano niin joku juttu oli missä pitää välttää sitä kontaktia suun kautta kunnes lapsi on yli 3 vuotta oikeeta nimee sille hammas sairaudelle en muista mut siskoltahan tuo selviäis.no että karies ei pysty yli 3v lapsiin
No eihän tuossa noin sanottu, vaan...ai ni, tää ei ollutkaan mulle ...no että karies ei pysty yli 3v lapsiin
ja se ei niin vahvana tule vanhemille kiitosJees, jos siis annetaan sapuskaa samasta lusikasta mitä itekin käyttää, niin silloin on suuri riski antaa lapselle mutans streptokokki- bakteeri eli silloin suussa muhii helpommin karies.
Rajana on tosiaan se kolme vuotta, että sen ajan nyt pitäis ainakin olla skarppina ja...tosin en mä nyt muutenkaan tajuu sitä, että annetaan samasta lusikasta mutta ennenhän niin on tehty ennen kuin on viisastuttu.ja se ei niin vahvana tule vanhemille kiitos
nojoo mäkin oon antanu sillon tällön tybylle epähuomios oisit vaan näöhny mun swiskon ilmeen siitä asiasta no ei oo tullu huh ku sehän sitten vanhempana helpommin reikiinnyttää hampaat ja se kestää loppu elämän mulla se on.Rajana on tosiaan se kolme vuotta, että sen ajan nyt pitäis ainakin olla skarppina ja...tosin en mä nyt muutenkaan tajuu sitä, että annetaan samasta lusikasta mutta ennenhän niin on tehty ennen kuin on viisastuttu.
Sitten vaan sitä hammashuoltoo ipanoitten kanssa ja tietty ittensäkin kanssa - se esimerkin voima kun on melkoinen !
No, nyt sitten vain ryhtiliikettä sulla - eli kun kotiudut niin hampaat kuntoon ja sen jälkeen sitä säännöllistä duunia vaan hampaitten eteen. Joskus vaan on tehtävä asiat kantapään kautta ennen kuin tajuaa, mikä on homman nimi ja juoni. Joten - vielä ehdit kääntää tilanteen tasapainoon ja sullepäin hyväksinojoo mäkin oon antanu sillon tällön tybylle epähuomios oisit vaan näöhny mun swiskon ilmeen siitä asiasta no ei oo tullu huh ku sehän sitten vanhempana helpommin reikiinnyttää hampaat ja se kestää loppu elämän mulla se on.
mä en ikinä haluu enään tätä särkyy ja siskolla on kaikki hampaitten valkasuun asti tarvittavat välineet joten se saa olla munb master se kerran sanokin et se on ainoo tapa olla sun masterNo, nyt sitten vain ryhtiliikettä sulla - eli kun kotiudut niin hampaat kuntoon ja sen jälkeen sitä säännöllistä duunia vaan hampaitten eteen. Joskus vaan on tehtävä asiat kantapään kautta ennen kuin tajuaa, mikä on homman nimi ja juoni. Joten - vielä ehdit kääntää tilanteen tasapainoon ja sullepäin hyväksi
Koirat nyt on lutuisia kaikki...ja mulle iski ihan älytön kuumeilu tällä reissulla mutta...ei ainakaan vielä kuitenkaan. Omaa koiraa tuli kyllä karmee ikävä :heart:...se oli kyllä semmonen luupää, ihana ilmestys, yhtä vöyhkänä kuin omistajansatiiäkkö mitä tänään siivoiltiin hevos tallei lammaskoiran kaa on se vaan hienoo koira joka saa ruotuun 100 kin lammasta kerralla mut i löööv . ainiin mun nimiehdotus on suosikki kouluratsulle siis ne jotka hieno askeltaa ja tekee tanssi liikkeittä
...no eikä noi siskolikat oo aina vähän veljiensä "mastereita"...aina perään pikkasen kattomassa ...hyvä vaanmä en ikinä haluu enään tätä särkyy ja siskolla on kaikki hampaitten valkasuun asti tarvittavat välineet joten se saa olla munb master se kerran sanokin et se on ainoo tapa olla sun master
hienoo on se että iltasella ku viellä viiään talliin mä saan taputella 6 heppaa kaikki eri koulukuntaa on siitos orii tammaa kilparatsuu ja sit näyttö heppaa ja mä saan pussaa :9Koirat nyt on lutuisia kaikki...ja mulle iski ihan älytön kuumeilu tällä reissulla mutta...ei ainakaan vielä kuitenkaan. Omaa koiraa tuli kyllä karmee ikävä :heart:...se oli kyllä semmonen luupää, ihana ilmestys, yhtä vöyhkänä kuin omistajansa
Oi, sä saanet sitten "oman" ratsun - siis nimen puolesta
eiku mä laitan sen aiuna hiljaseks muutenhyan se on lappalais nainen joka komentaa ukkoaan mut sitä ketuttaa ku mä en toimi samal tavalö...no eikä noi siskolikat oo aina vähän veljiensä "mastereita"...aina perään pikkasen kattomassa ...hyvä vaan